Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45859
   


Автор запитання: наталія із міста: глухів :: Запитання: 36530  
наталія запитує:
доброго дня, допоможіть, будь ласка. знайти відповідь на питання "психолого-педагогічні умови роботи з дітьми дошкільного віку з неповної сім'ї".
Наша відповідь:
Доброго дня. Пропонуємо вам переглянути такі джерела:
Акопян, Л. Співробітництво, партнерство, довіра : Сучасний погляд на взаємодію педагогів і батьків // Дошкільне виховання. — 2013. — № 1. — С. 26—28.
Барабаш, Т. Вместе с семьей // Дошкольное воспитание. — 2010. — № 7. — С. 96—99.
Васильева, Н. К вопросу о психической адаптации детей дошкольного возраста : Наука — практике // Дошкольное воспитание. — 2010. — № 2. — С. 35—38.
Васильева, Н. Особенности социальной адаптации детей дошкольного возраста из неполных семей // Дошкольное воспитание. — 2010. — № 12. — С. 26—31.
Грицюк, Т. Комунікативні ігри та вправи, як засіб успішної соціалізації дітей з особливими потребами // Бібліотечка вихователя дитячого садка. — 2012. — № 1. — С. 77—99.
Густомясова, А. Воспитание социальной компетентности : [ребенок и социум, взаимоуважение в семье, значение полной семьи для дошкольника] // Дошкольное воспитание. — 2008. — № 5. — С. 106—111.
Заглада, Л. Мужчина №1 : [Значение ОТЦА в жизни ребенка!] // Мир семьи. — 2012. — № 6. — С. 56—57.
Заглада, Л. Наша семья : психология : [одинокая мама в поисках мужа. Роль отца в развитии ребенка] // Мир семьи. — 2008. — № 2. — С. 12—19.
Кравцова, Е. Психологические основы стандартов дошкольного образования : Проблемы времени // Дошкольное воспитание. — 2013. — № 6. — С. 6—17.
Кудрявцева, В. Эти недетские детские проблемы... // Дошкольное воспитание. — 2008. — № 8. — С. 39—46.
Научный поиск : [подборка статей] // Дошкольное воспитание. — 2013. — № 4. — С. 93—103.
Шахманова, А. Воспитание детей дошкольного возраста в условиях неблагоприятной социальной ситуации // Дошкольное воспитание. — 2009. — № 9. — С. 122—128.
Юсупова, Х. Семья как важнейший социальный институт // Начальная школа. — 2009. — № 7. — С. 17—19.
*********************************************
Особливості роботи соціального педагога з дітьми з неповної сім'ї : реферат. — Режим доступу : http://bukvar.su/pedagogika/101889-Osobennosti-raboty-social-nogo-pedagoga-s-det-mi-iz-nepolnoiy-sem-i.html
Психологічні особливості дітей із неповних сімей. — Режим доступу : http://teacher.at.ua/publ/shkilnij_psikholog/psikhologichni_osoblivosti_ditej_iz_nepovnikh_simej/52-1-0-16779
СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИХОВАННЯ ДИТИНИ У НЕПОВНІЙ СІМ’І. — Режим доступу : http://www.stattionline.org.ua/pedagog/85/14965-socialno-pedagogichni-umovi-vixovannya-ditini-u-nepovnij-simi.html
Суятинова, К. ОСОБЛИВОСТІ ВПЛИВУ НЕПОВНОЇ СІМ’Ї НА СОЦІАЛІЗАЦІЮ ДИТИНИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. — 2013. — Випуск 47. — Режим доступу : http://library.udpu.org.ua/library_files/psuh_pedagog_probl_silsk_shkolu/47/22.pdf

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 6.04.2015 10.22.00 :.
.: Донецька обласна бібліотека для дітей :.
   

Generated in 0.189488 seconds