Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45859
   


Автор запитання: Катерина із міста: м.Кіровоград :: Запитання: 36555  
Катерина запитує:
Архетипна символіка рекламної продукції та її сугестивний вплив на свідомість особистості
Наша відповідь:
Доброго дня, Катерино!
Пропонуємо Вам наступні посилання:
http://esnuir.univer.lutsk.ua/bitstream/123456789/911/1/Femina in reklama.pdf
Кошелюк О.В. Архетипний вияв фемінного в сучасній телевізійній рекламі
http://www.library.univ.kiev.ua/ukr/host/viking/db/ftp/univ/is/is_2010_12.pdf
Інформаційне суспільство: науковий журнал / голова редколег. В.В. Різун, голов. ред.. В.Ф. Іванов. – К.:. Інститут журналістики КНУ ім.. Т.Г. Шевченка, 2010. – 48 с.
Грицюта Н.М. Архетипна символіка як етичний концепт формування сучасних брендів. – С. 20 – 27
http://www-philology.univer.kharkov.ua/nauka/e_books/khavkina_monograph.pdf
Хавкіна Л. Сучасний український рекламний міф : монографія / Л. Хавкіна. — Х. : Харківське історико-філологічне товариство, 2010. — 352 с
http://chtei-knteu.cv.ua/herald/content/download/archive/2012/v1/1-2012-44.pdf
Жалба І.О., Скіцько Ю.Ф. Архетип як метод створення ефективної та успішної реклами
http://www.lnu.edu.ua/faculty/Philol/www/visnyk/44_2008/44_2008_kosyuk.pdf
КОСЮК О. ТВОРЧІСТЬ ЛЕВКА БОРОВИКОВСЬКОГО ТА РЕКЛАМНА ПРОДУКЦІЯ СУЧАСНИХ ЕЛЕКТРОННИХ ЗМІ: СПРОБА ІДЕНТИФІКАЦІЇ
1. Божкова, В. В. Реклама та стимулювання збуту [Текст] : навчальний посібник для вузів / В. В. Божкова, Ю. М. Мельник. - 2-ге видання, стереотипне. - К. : Центр учбової літератури, 2010. - 200 с.
2. Донченко, О. А. Архетипи соціального життя і політика. [Текст] : (Глибинні регулятиви психополітичного повсякдення) / О. А. Донченко, Ю. В. Романенко ; ред. О. Вербило. - К. : Либідь, 2001. - 335 с.
3. Джефкінс, Ф. Реклама [Текст] : практичний посібник / Ф. Джефкінс ; доп. Д. Ядін. - 4-е изд. - К. : Знання, 2001. - 456 с.
4. Каліна, Н. Ф. Психотерапія [Текст] : підручник / Н. Ф. Каліна. - К. : Академвидав, 2010. - 288 с.
5. Краско, Т. И. Психолгия рекламы [Текст] / Т.И.Краско. - Х. : Студцентр, 2002. - 216 с.
6. Лук'янець, Т. І. Рекламний менеджмент [Текст] : навчальний посібник / Т. І. Лук'янець. - К. : КНЕУ, 1998. - 276 с.
7. Эдингер, Э. Ф. Эго и архетип [Текст] : Индивидуация и религиозная функция психического / Э. Ф. Эдингер ; пер.с англ. Ю. М. Донец ; ред. В. В. Зеленский. - М : PENTAGRAPHIС, Ltd, 2000. - 264 с.
* * * *
8. Арастумян, Д. В. Психологические методы воздействия рекламы [Электронный ресурс] / Д. В. Арастумян // Молодой ученый. - 2014. - N 1.
9. Букалов, А. В. Архетипы Юнга, феномен ясновидения и физика левионных сверхтекучих структур [Текст] / А. В. Букалов // Соционика, ментология и психология личности. - 2010. - N 5. - С. 68-76.
10. Бєлікова, Ю. В. Технології використання емоційного капіталу рекламою [Електронний ресурс] / Ю. В. Бєлікова // Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики : Міжвузівський збірник наукових праць. - 2009. - N 42
11. Короденко, М. Операція "маніпуляція" [Текст] / М. Короденко // Освіта України. - 2012. - 16 січня. - С. 10.
Успіхів1

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 8.04.2015 14.33.11 :.
.: Центральна бібліотека ім. М.Л.Кропивницького ЦБС для дорослих м. Миколаєва :.
   

Generated in 0.154522 seconds