Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45859
   


Автор запитання: Юлія із міста: Курахове :: Запитання: 36669  
Юлія запитує:
Доброго дня! Будь ласка, допоможіть підібрати літературу ,де розглядається методика Марії Монтесорі. Дуже вдячна.
Наша відповідь:
Доброго дня, Юліє!
Пропонуємо звернутися до наступних джерел:
1. Тептя, Т. В. Розвиток мовлення дітей за педагогічною системою М. Монтессорі. // Матеріали Другого регіонального науково-практичного семінару «Використання інтерактивних технологій навчання в мовній освіті молодших школярів». — Херсон, 2013. — С. 257-262.
2. Стахів, Лілія. Педагогічна спадщина М. Монтессорі у контексті ознайомлення дошкільнят з природою. // Актуальні проблеми дошкілля. — Дрогобич, 2012. — С. 292-298.
3. Додонов, Антон Валерійович. Комп’ютерно-орієнтоване навчання та Монтессорі-середовище. // Нові інформаційні технології в освіті та природничо-математичних науках. — Мелітополь, 2012. — С. 43-48.
4. Лазаренко, Г. А. Виховання дітей дошкільного віку у педагогічній спадщині М. Монтессорі. // Науковий вісник. — О., 2011. — Сучасні тенденції у педагогічній освіті і науці України та Ізраілю: шляхи до інтеграції. — С. 75-80. Бп14991-Спецвип.(2011).
5. Міленіна, Галина. Виховання творчості в педагогічній спадщині С. Руссової та М. Монтессорі. // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. — Умань, 2010. — Вип. 32. — С. 179-183.
6. Дибач, Арсен. Прогресивні ідеї педагогіки М. Монтессорі та їхнє використання в сучасних дошкільних навчальних закладах України. // Вісник. — Івано-Франківськ, 2009. — Педагогіка. — С. 120-126.
7. Падалка, О. С. Вивчення математики за технологією Марії Монтессорі. // Фізико-математичні записки. — Ніжин, 2008. — С. 89-92.
8. Саєнко, Л. І. Формування особистості дитини з особливими потребами за методикою Марії Монтессорі. // Трансформація зв’язку «особистість-суспільство» на сучасному етапі розвитку України. — Чернігів, 2008. — С. 140-143.
9. Ільченко, А. Ідеї вільного виховання дітей із порушеннями психофізичного розвитку в педагогічній спадщині М.Монтессорі. // Збірник наукових праць. — Полтава, 2006. — Вип. 3-4 (55-56). — С. 308-313.
10. Прибильська, М. Організація роботи педагога за методом спостереження в педагогічній системі Марії Монтессорі. // Зб. наук. пр. — Полтава, 2006. — Сер. — С. 192-201.
11. Прибильська, Н. Історико-педагогічні передумови відродження педагогічної системи Монтессорі в сучасних умовах. // Наук. зап. — Тернопіль, 2006. — N1. — С. 79-84.
12. Куха, Р. Історичний нарис розвитку педагогіки Монтессорі у Польщі. // Вісник. — Львів, 2004. — Вип. 18. — С. 129-140.
13. Кос, Л. Ідеї М.Монтессорі про виховання дітей в дошкільному закладі. // Науковий вісник. — Чернівці, 2001. — Педагогіка та психологія. — С. 57-60.
14. Автомонов, П. П. Принципи технології навчання в системі Марії Монтессорі. // Теоретичні питання освіти та виховання. — К., 2001. — Вип. 14. — С. 16-21.
15. Жебровський, Б. Українська модель школи Марії Монтессорі. // Педагогічні новації столичної освіти: теорія і практика. — К., 2001. — С. 96-101.
16. Степасюк, Н. Школа М.Монтессорі – школа майбутнього. // Методологія неперервної освіти працівників дошкільних закладів. — Рівне, 1997. — С. 52-54.
17. Шокотко, Т. В. Место ребенка в педагогической системе Марии Монтессори. // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. — Запоріжжя, 2011. — Вип. 19 (72). — С. 38-42.
18. Смирнов, В. В. Педагогика М.Монтессори. // Экономические проблемы торговли и общественного питания в условиях перехода к рыночным отношениям. — Х., 1996. — С. 213-214.
19. Бондар, В. І. Психолого-педагогічні основи розвитку дітей в системі М. Монтессорі : навч. посіб. : [осн. етапи формування світогляду та псих.-пед. поглядів М. Монтессорі] / В.І.Бондар, А.М.Ільченко. — Полтава : РВВ ПДАА, 2009. — 251 с. : іл., табл. — Бібліогр.: с. 233-251.
20. Українська освіта. Чому Марія Монтессорі? / Київ. міськ. пед. ун-т ім. Б.Д.Грінченка; За заг. ред. Б.М.Жебровського. — К., 2003. — 132, [1] c. — Бібліогр. в кінці ст.
21. Дичківська, І. М. Вправи у соціальній поведінці дітей за системою М.Монтессорі : Навч. посібник для студентів спец. «Педагогіка і психологія (дошкільна)» / І.М. Дичківська, Т.І. Поніманська; Рівнен. держ. пед. ін-т. — Рівне, 1999. — 57 с.
22. Малишко, М. В. Монтессорі – ключ до світу : Метод. посібник для працівників дошк. закладів, вчителів початк. кл. / М.В. Малишко; [Ред. Д.Я.Богун]. — Тернопіль : МП «Мальва-ОСО» ; К. : ТОВ «Сеста», 1998. — 47, [1] с. : іл., табл. — (Бібліотечка вчителя).
23. Фаусек, Ю. И. Детский сад Монтессори : опыты и наблюдения в течение семилетней работы в дет. садах по системе Монтессори / Ю. И. Фаусек. — Берлин : Лейпциг : Госиздат РСФСР, 1923 (Тип. О. Брандштеттер) — 215 с. : ил., [4] л. ил. — Библиогр. в подстроч. примеч.
24. Сорокова, М. Г. Система М.Монтессори : Теория и практика : [Учеб. пособие для студентов пед. вузов, обучающихся по спец. 030900, 031000, 031300]. — М. : Academia, 2003. — 383, [1] с. : ил., табл. — (Высшее образование) — Библиогр.: с. 378-381.
25. Самые лучшие методики воспитания ребёнка : [Спок, Монтессори, Никитины, Макаренко, Сирс, Зайцев] / [Авт.-сост. В.Гримм]. — [Донецк] : Мультипресс, 2007. — 285, [2] с. — Библиогр.: с. 286.
http://doshkolenok.kiev.ua/metodiki-razvitija-rebenka/279-metodika-marii-montessori.html
http://mama.ru/articles/metodika-marii-montessori
http://www.rebenok.com/info/earlydevelopment/montessory/
http://mama-tato.com.ua/article/a-468.html
http://mamka.info/index.php?topic=127.0
http://poippo.pl.ua/otmz/index15.php

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 19.04.2015 22.17.01 :.
.: ЦБС Оболонського району м. Києва :.
   

Generated in 0.182327 seconds