Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45859
   


Автор запитання: Юлія із міста: Біла Церква :: Запитання: 36707  
Юлія запитує:
Доброго дня! Допоможіть, будь ласка, підібрати літературу до курсової із Загальної педагогіки на тему "ВИХОВАННЯ САМОСТІЙНОСТІ МОЛОДШИХ ПІДЛІТКІВ У ПРОЦЕСІ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ". Завчасно дякую за допомогу!
Наша відповідь:
Доброго дня! Пропонуємо наступні матеріали для вивчення:

1. Савченко А. П. Виховання самостійності молодших підлітків у процесі ігрової діяльності : Автореф. дис... канд. пед. наук / А. П. Савченко; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2007. - 20 c. - Режим доступу: http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=ARD&P21DBN=ARD&Z21ID=&Image_file_name=DOC/2007/07sappid.zip&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1
2. Савченко А.П. Виховання самостійності молодших підлітків у процесі туристської діяльності // Наукові праці Кам’янець-Подільського державного університету. Серія педагогічна. – Вип. 4. – Кам’янець-Подільський: Абетка-НОВА, 2006. – С. 77–83.
3. Савченко А.П. Ігрові завдання у футболі як фактори виховання самостійності у молодших підлітків // Проблеми вищої педагогічної освіти у світлі рішень ІІ Всеукраїнського з’їзду працівників освіти: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції. – К.: НПУ ім. М.П.Драгоманова, 2001. – Ч.4. – С. 18–20.
4. Савченко А.П. Питання виховання самостійності учнів у педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського // Зб. наук. праць Полтавського державного педагогічного університету ім. В.Г. Короленка. – Вип. 5(44). – Серія “Педагогічні науки”. – Полтава, 2005. – С. 317–320.
5. Савченко А.П. Процес становлення в молодших підлітків умінь і навичок самостійно виконувати ігрові ролі // Наукові праці Кам’янець-Подільського державного університету. Серія педагогічна. – Вип. 3. – Кам’янець-Подільський: Абетка-НОВА, 2005. – С. 99–106.
6. Савченко А.П. Прояв учнями самостійності у використанні ігрових засобів фізичного виховання // Наукові праці Кам’янець-Подільського державного університету. Серія педагогічна. – Вип. 3. – Кам’янець-Подільський: Абетка-НОВА, 2005. – С. 37–42.
7. Савченко А.П. Рухова ігрова діяльність як засіб виховання самостійності молодших підлітків // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: Зб. наук. праць. Вип. 8. – К., 2005. – С. 144– 146.
8. Савченко А.П. Самостійна ігрова діяльність як засіб організації здорового способу життя підлітків // Освіта і управління. – 2006. – №2. – С.133–138.
9. Савченко А.П. Становлення індивідуальної самостійності молодших підлітків в процесі ігрової діяльності // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: Зб. наук. праць. – Київ-Житомир: Вид-во ЖДУ, 2004. – Кн. ІІ. – С. 171–174.
10. Савченко А.П. Фізичне виховання в позашкільній роботі. Методичні рекомендації. – К.: ІПВ, 2003. – 20 с.
11. Савченко А.П. Формування самостійності учнів у процесі ігрової діяльності в позашкільних закладах // Теоретико-методичні основи виховання творчої особистості в умовах позашкільних закладів: Зб. матеріалів наук.-практ. конф. – К., 2006. – С. 72–76.
12. Савченко А.П. Формування у підлітків самостійності в процесі рухливих ігор // Актуальні питання розвитку спортивних і рухливих ігор: сучасний стан та перспективи. Зб. наук. праць. Випуск 3. – Переяслав-Хмельницький, 2002. – С. 138–144.
****
1. Бережна Л. І. Ігри як засіб фізичного виховання школярів : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Л. І. Бережна; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С.Макаренка. - Суми, 2005. - 102 c.
2. Бех І. Д. Виховання особистості : підруч. для студ. вищ. навч. закл. / І. Д. Бех. - К. : Либідь, 2008. - 848 с.
3. Білоусова Н. Педагогічні умови формування потреби у самовдосконаленні в учнів молодшого підліткового віку / Н. Білоусова // Рідна шк.. - 2010. - № 6. - С. 45-49.
4. Брода М. В. Виховання самостійності у навчанні учнів основної загальноосвітньої школи (друга половина ХХ ст.) : Автореф. дис... канд. пед. наук / М. В. Брода; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. - Івано-Франківськ, 2007. - 20 c. - Режим доступу: http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=ARD&P21DBN=ARD&Z21ID=&Image_file_name=DOC/2007/07bmvsdp.zip&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1
5. Брода М. Виховання самостійності особистості: історія, теорія і практика : Навч.- метод. посіб. / М. Брода; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І.Франка. - Дрогобич, 2006. - 120 c.
6. Булах І. С. Психологія особистісного зростання підлітка : Моногр. / І. С. Булах. - К. : НПУ ім.М.П.Драгоманова, 2003. - 338 c.
7. Булах І. С. Специфіка становлення самоствердження особистості підліткового віку / І. С. Булах, А. O. Лук’янов // Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент. - 2013. - Вип. 13. - С. 154-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Mnf_2013_13_17.pdf
8. Вайновська М. К. Формування творчої особистості підлітка у навчально-виховному процесі : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07 / М. К. Вайновська; Херсон. держ. ун-т. - Херсон, 2004. - 20 c. - Режим доступу: http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=ARD&P21DBN=ARD&Z21ID=&Image_file_name=DOC/2004/04vmknvp.zip&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1
9. Грицюк, Л. К. Ігри та розваги у навчально-виховному процесі з учнями: навч. посіб. / Л. К. Грицюк [та ін] ; Волинський держ. ун-т ім. Лесі Українки. - Луцьк : [б.в.], 1998. - 148 с.
10. Дитячі ігри та розваги: попул. посіб. для педагогів, дітей та батьків / упоряд. І. Січовик. - К. : Видавничий центр "Просвіта", 2004. - 423 с.
11. Зеленкова Н. І. Розвиток пізнавальної самостійності учнів в ігровій діяльності / Н. І. Зеленкова // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2001. - Вип. 3 . - С. 104-109.
12. Ігнатенко С. О. Фізичне виховання старших підлітків у процесі ігрової діяльності / С. О. Ігнатенко // Наука і освіта. - 2013. - № 4. - С. 121-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/NiO_2013_4_34.pdf
13. Король Л. М. Психологічні особливості розвитку пізнавальної самостійності сучасних учнів / Л. М. Король, С. М. Максимець // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту. - 2003. - № 13. - С. 249-252.
14. Король Л. М. Розвиток самостійності школярів / Л. М. Король, Н. В. Яцюк // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту. - 2002. - № 9. - С. 79-80. - Виявлено особливості становлення самостійності сучасних молодших школярів і підлітків, деякі психолого-педагогічні умови розвитку особистості у процесі навчання.
15. Липецький О. П. Формування пізнавальної самостійності підлітків у науково-технічних гуртках позашкільних навчальних закладів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / О. П. Липецький; НАПН України, Ін-т пробл. виховання. - К., 2013. - 19 c.
16. Малыхина Л. И. Формирование приемов мыслительной деятельности школьников как необходимое условие воспитания их активности и самостоятельности / Л. И. Малыхина // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2000. - Вип. 13. - С. 53-60.
17. Медвідь А. М. Виховання вмінь та навичок самостійної роботи учнів для збереження здоров’я як важливого компонента загальнолюдської культури / А. М. Медвідь, О. Ківерник // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2008. - Т. 2. - С. 178–180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Fvs_2008_2_57.pdf
18. Москаленко В. В. Виховання підлітків: скаутський рух (соціально-психологічний аспект) : Навч. посіб. / В. В. Москаленко, О. В. Лавренко, Н. О. Никифоренко; Донец. ін-т упр. - Донецьк: Комп'ютер Норд, 2003. - 186 c. З використанням досвіду роботи українських скаутських організацій висвітлено виховний вплив ігрових груп скаутського типу, а також особливості становлення особистості підлітків.
19. Онофрійчук Л. М. Формування творчих умінь підлітків засобами музичного театру ляльок : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Л. М. Онофрійчук; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2009. - 19 c. - Режим доступу: http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=ARD&P21DBN=ARD&Z21ID=&Image_file_name=DOC/2009/09olmmtl.zip&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1
20. Савченко М. В Педагогічні умови виховання самостійності у дітей дошкільного віку / М. В Савченко // Пед. освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр. - 2012. - № 17. - С. 39-43. Доведено високу ефективність гри, яка сприяє розвитку у дитини пізнавального інтересу, заохочує до застосування на практиці вже засвоєних знань і вмінь та пошуку нових, спрямовує на творче, нестандартне вирішення ігрового завдання, що створює умови для розвитку когнітивного компонента самостійності. - Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/old_jrn/Soc_Gum/Potip/2012_17/Savchenk.pdf
21. Савченко М. В. Вплив ігрової діяльності на виховання самостійності в дітей дошкільного віку / М. В. Савченко // Наука і освіта. - 2011. - № 4. - С. 358-361. Наведено класифікацію ігор. Зроблено теоретичний аналіз сюжетно-рольових, рухливих і народних ігор. На основі аналізу психолого-педагогічної літератури підкреслено значення ігрової діяльності як провідного засобу виховання самостійності. http://www.nbuv.gov.ua/old_jrn/Soc_Gum/NiO/2011_4_2/statti/M_Sav.htm
22. Сачава К. Д. Виховання навчальної працелюбності молодших підлітків у навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / К. Д. Сачава; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Харків, 2014. - 20 c. Науково обгрунтовано педагогічні умови виховання навчальної працелюбності в підлітків у НВП ЗОШ: стимулювання позитивно-активного ставлення до навчально-пізнавальної діяльності; формування в підлітків основ культури розумової праці; організація самовиховання в школярів емоційно-вольових особистісних якостей (самостійність, ініціативність, наполегливість, воля, відповідальність, дисциплінованість тощо).
23. Севастьянова О. С. Ігровий характер навчально-пізнавальної діяльності учнів / О. С. Севастьянова // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 3. - С. 47-54.
24. Тимошенко, О. В. Основи теорії та методики викладання спортивних і рухливих ігор: навч.-метод. посіб. (для студ. пед. ВУЗів зі спец. "Фізичне виховання") / О. В. Тимошенко [и др.] ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К. : [б.в.], 2003. - 213 с.
25. Шахрай В. Організація театрально-ігрової діяльності школярів як засобу їх соціального розвитку в процесі навчання / В. Шахрай // Рідна шк.. - 2012. - № 1/2. - С. 33-38.
26. Шептицький В. Ф. Роль гри у фізичному та інтелектуальному розвитку дитини / В. Ф. Шептицький // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2004. - № 5. - С. 72-75.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 21.04.2015 23.23.26 :.
.: Донецька обласна універсальна наукова бібліотека ім. Н.К.Крупської :.
   

Generated in 0.158784 seconds