Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 46087
   


Автор запитання: Оля із міста: Муроване :: Запитання: 36770  
Оля запитує:
Доброго вечора! допоможіть будь ласка знайти матеріал на тему:"Науково – теоретичні основи функціонування закладів освіти" Дякую!
Наша відповідь:
Доброго дня! Пропонуємо скористатися наступною інформацією:
1. Бабій Р. П. Теоретичні основи розвитку ринку освітніх послуг у трансформаційний період [Електронний ресурс] / Р. П. Бабій // Науковий вісник НЛТУ України. - 2013. - Вип. 23.15. - С. 372-376. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/nvnltu_2013_23.15_60.pdf
2. Білянін Григорій. СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТОК СИСТЕМИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ КЕРІВНИХ І ПЕДАГОГІЧНИХ КАДРІВ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ В УКРАЇНІ (1900–2012 РОКИ). – Режим доступу: http://library.udpu.org.ua/library_files/zbirnuk_nayk_praz/2013/2013_2_6.pdf.
3. Вєльчева Н. І. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ). – Режим доступу: http://www.kbuapa.kharkov.ua/e-book/db/2009-2/doc/1/11.pdf.
4. Ковальчук І. А. Соціально-педагогічна діяльність в закладах освіти [Електронний ресурс] / І. А. Ковальчук // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 23(1). - С. 57-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/vlup_2013_23(1)__8.pdf
5. Кравченко В. В. Систематизація теоретико-методологічних засад управління шкільною освітою [Електронний ресурс] / В. В. Кравченко // Науковий вісник Академії муніципального управління. Серія : Управління. - 2011. - Вип. 4. - С. 259-269. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Nvamu_upravl_2011_4_37.pdf
6. Кулик О. Управління якістю надання освітніх послуг загальноосвітніми навчальними закладами на основі інформаційних технологій [Електронний ресурс] / О. Кулик // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 3. - С. 79-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Npd_2013_3_25.pdf
7. Кухарчук П. М. Науковий менеджмент у теорії управління освітою [Електронний ресурс] / П. М. Кухарчук // Вісник Академії митної служби України. Сер. : Державне управління. - 2011. - № 2. - С. 21-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/vamcudu_2011_2_3.pdf
8. Кушнір С. М. Етапи державного контролю за діяльністю освітніх закладів в Україні [Електронний ресурс] / С. М. Кушнір // Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. - 2013. - № 3. - С. 169-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Nvdduvs_2013_3_23.pdf
9. Мелешко В. Функціонування освітнього округу як механізм оновлення шкільної мережі у сільській місцевості [Електронний ресурс] / В. Мелешко // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2012. - № 43(2). - С. 50-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Ppps_2012_43(2)__9.pdf
10. Микитюк О. М. Науково-дослідна робота у вищих навчальних закладах – основа якості управління освітою [Електронний ресурс] / О. М. Микитюк // Збірник наукових праць Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. "Засоби навчальной та науково-дослідної роботи". - 2011. - Вип. 35. - С. 71-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/znpkhnpu_zntndr_2011_35_12.pdf
11. НАУКОВІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНІМ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ). – Режим доступу: https://nenc.gov.ua/doc/vvv/12_2009/L_zag_pedag/L_osnovi_shkolozn.pdf
12. Науково-методичне забезпечення модернізації системи освіти. Методичний вісник No 48. – Кіровоград, 2012). – Режим доступу: http://svitlosvit.com.ua/uploads/files/default/metodychnyivisnyk.pdf
13. Научно- теоретические основы управления образованием. – Режим доступу: http://dmee.ru/docs/100/index-11533.html
14. Педагогічний менеджмент як сучасна теорія управління освітою. – Режим доступу: http://pidruchniki.com/10981205/pedagogika/pedagogichniy_menedzhment_suchasna_teoriya_upravlinnya_osvitoyu
15. Попов М. М. Виховна система освітнього закладу: сутність та основні компоненти [Електронний ресурс] / М. М. Попов // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Педагогіка і психологія. - 2013. - Вип. 39(2). - С. 241-251. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/pspo_2013_39(2)__48.pdf
16. Протасова Н. Г. Актуальні проблеми теорії і практики управління освітою дорослих в Україні [Електронний ресурс] / Н. Г. Протасова // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2013. - Вип. 7. - С. 149-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/OD_2013_7_16.pdf
17. Прудченко Інна. НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ, НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИЙ КОМПЛЕКС У СИСТЕМІ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ. – Режим доступу: http://npu.edu.ua/!e-book/book/html/D/ispu_kiovst_Demyanenko/110.html
18. Рожнова Тетяна. Управлінські інноваційні технології в контексті практичної діяльності освітніх закладів. – Режим доступу: http://eprints.zu.edu.ua/14263/1/полтава.pdf.
19. Соболь Н. М. Умови, що сприятимуть впровадженню потенціалу науково-педагогічних розробок в діяльність вищих навчальних закладів і дозволять покращити якість вищої освіти у відповідності до вимог сучасності [Електронний ресурс] / Н. М. Соболь. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2010. - Вип. 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Vnadps_2010_3_12.pdf
20. Теоретико-методичні основи підготовки керівників до оцінювання результатів діяльності загальноосвітнього навчального закладу: монографія. – К. : УМО, 2012). – Режим доступу:http://lib.iitta.gov.ua/6937/1/моногр_каф_06092012_.pdf
21. Теоретико-методичні основи позашкільної освіти в Україні. – Режим доступу: http://miarud.at.ua/load/teoretiko_metodichni_osnovi_pozashkilnoji_osviti_v_ukrajini/1-1-0-9
22. Теоретичні засади діяльності гімназії. – Режим доступу: http://osvita.ua/school/manage/general/321/
23. Теоретичні засади, цілі та завдання моніторингу якості освіти. – Режим доступу: http://www.ippo.if.ua/files/ІМ/MON/teoret_zasadu_cili.doc.
24. Теоретичні основи створення моделей виховних систем закладу освіти. – Режим доступу: http://www.zippo.net.ua/index.php?page_id=545
25. Улітова Н. С. Основні тенденції та процеси у справі відновлення діяльності закладів освіти в повоєнній Україні [Електронний ресурс] / Н. С. Улітова // Чорноморський літопис. - 2012. - Вип. 6. - С. 161-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Chl_2012_6_23.pdf
26. Хриков Є.М. Управління навчальним закладом : навч. посіб. — К. : Знання, 2006. — 365 с. _ Розд. 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ). – Режим доступу: http://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=16&ved=0CEcQFjAFOAo&url=http://www.drohobych.net/ddpu/fmm/doc/Dekan_osvit_menegment_book/Hrukov/Hrukov_Upravlinnja_navch_zakladom.doc&ei=stlBVeTtM4O5ggSjsIDADA&usg=AFQjCNHknkdknraZYxapN68TjYH9fuYpcw&bvm=bv.92189499,d.bGQ
27. Щоголєва Л. О. Моніторинг якості освіти: теоретико-методологічний аспект [Електронний ресурс] / Л. О. Щоголєва // Педагогічний пошук. - 2014. - № 2. - С. 36–40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/pedp_2014_2_12.pdf
***
28. Боднар О. Критерії оцінки ефективності аналітико-експертної діяльності методичних служб регіону / О. Боднар // Нова пед. думка. - 2013. - № 3. - С. 7-11. - Бібліогр.: 3 назви. - укp. - Акцентовано увагу на оцінюванні аналітико-експертної діяльності (АЕД) методичної служби. Окреслено наукові здобутки щодо моделювання критеріїв оцінювання освітніх об'єктів. Розглянуто проблему використання аналітики та експертизи у сфері функціонування методичних служб, проаналізовано основні питання критеріального підходу в управлінні освітою. Обґрунтовано необхідність розробки критеріїв оцінювання ефективності АЕД районного методичного кабінету та у вигляді таблиці запропоновано модель її оцінювання. Наведено розроблену діагностичну таблицю для оцінювання показника «Надання науково-методичної допомоги керівникам закладів освіти щодо здійснення аналізу та експертизи». Підсумовано, що ефективність роботи методичних служб значною мірою залежить від якості АЕД.
29. Кузьменко В. В. Теоретико-методичні основи вдосконалення системи освіти та поліпшення її кадрового забезпечення: психолого-педагогічний аспект : колект. монографія / В. В. Кузьменко, Є. П. Голобородько, Н. В. Слюсаренко, І. Я. Жорова, В. В. Примакова; ред.: В. В. Кузьменко, Н. В. Слюсаренко. - Херсон : Херсон. акад. неперерв. освіти, 2014. - 315 c. - укp.
30. Ляхоцький В. Модернізація післядипломної освіти в глобалізованому суспільстві / В. Ляхоцький, Ю. Осокіна // Післядиплом. освіта в Україні. - 2012. - № 1. - С. 7-10. - укp. - Розглянуто діяльність одного з найстаріших навчальних закладів післядипломної педагогічної освіти Університету менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України.
31. Маслов В. Функції процесу управління навчальним закладом як наукова основа розробки змісту і методів підвищення посадово-функціональної компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів / В. Маслов // Післядиплом. освіта в Україні. - 2012. - № 1. - С. 27-32. - укp.
32. Наука і освіта : наук.-практ. журн. Південноукр. нац. пед. ун-ту ім. К. Д. Ушинського/ Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. - Одеса : Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського, 1997 - . - ISSN 23118466. - Выходит раз в два месяца. - 2014г. № 3 – Із змісту: Васьківська, Галина Олексіївна. Теоретико-методологічні засади формування змісту освіти : людинознавчі аспекти / Г. О. Васьківська. - С.34-39. - Бібліогр.: 5 назв.
33. Нова педагогічна думка : наук.-метод. журн./ Рівнен. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне : Рівнен. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти, 1994 - . - Выходит ежеквартально. - 2013г. № 3. – Із змісту: Дейнеко, Світлана. Інноваційні підходи до надання послуг в освіті через освітні округи / С. Дейнеко, Л. Мішустіна, Н. Тітарчук. - С.33-35. - Бібліогр.: 10 назв. ; Драч, Ірина. Компетентність фахівця як теоретична проблема / І. Драч. - С.41-44. - Бібліогр.: 16 назв.
34. Нова педагогічна думка : наук.-метод. журн./ Рівнен. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне : Рівнен. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти, 1994 - . - Выходит ежеквартально 2012г. № 1, ч. 1 (Матеріали Х Міжнародної науково-методичної конференції "Європейський простір вищої освіти як основа розвитку суспільства знань"). – Із змісту: Саух, Петро. Синергія науки і освіти як головний ресурс суспільства знань. Євровикликий українські проблеми / П. Саух. - С.13-18. - Бібліогр.: 3 назв. ; Сверида, Богдан. Маркетинговий підхід до вирішення освітянських проблем / Б. Сверида, В. Бандура. - С.216-218. - Бібліогр.: 2 назв.
35. Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ : Рідна школа, 1922 - . - ISSN 0131-6788. - Выходит ежемесячно. -2009г. № 12. – Із змісту: Султанова, Лейла. Обгрунтування теоретико-методологічних засад моделювання навчально-виховних систем у педагогічних закладах освіти - вимога часу / Л. Султанова. - С.69.
36. Рябова З. Маркетингові дослідження в управлінні навчальним закладом / З. Рябова // Післядиплом. освіта в Україні. - 2013. - № 2. - С. 51-55. - Бібліогр.: 18 назв. - укp. - Розглянуто соціально-економічне, наукове та практично-педагогічне підґрунтя використання маркетингу в освіті. Розкрито зміст явища маркетингу в освіті та його принципове значення щодо формування статусу освіті в суспільстві.
37. Щоголєва Л. Стратегічне управління освітнім закладом як соціальною системою / Л. Щоголєва, В. Вознюк // Нова пед. думка. - 2014. - № 2. - С. 237-240. - Бібліогр.: 10 назв. - укp. - На підставі узагальнення вітчизняних наукових джерел з дослідження проблеми стратегічного управління школою як відкритою організацією сформульовано основні вимоги до закладів середньої освіти як освітніх організацій.

.: Розділ: Інше :: 29.04.2015 22.24.23 :.
.: Донецкая областная универсальная научная библиотека им. Н.К. Крупской :.
   

Generated in 0.162244 seconds