Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 46087
   


Автор запитання: Аліна із міста: Устимівка :: Запитання: 36822  
Аліна запитує:
Доброго вечора, допоможіть, будь-ласка знайти матеріали з теми "Реалізація змістової лінії "літературознавча пропедевтика" в підручнику "Літературне читання" для 2 класу." Дякую
Наша відповідь:
Аліно, добрий день! Радимо скористатися виконаною віртуальною довідкою 35711 (за номером розширеного пошуку) та такими джерелами інформації:

Волошина Г.П. Особливості уроків читання та літературознавча пропедевтика у початковій школі. Посіб. для студентів та учителів почат. кл. – Умань, 2011. – 126 с/
http://dspace.udpu.org.ua:8080/jspui/bitstream/6789/325/1/Osoblyvosti_urokiv_chytannia.pdf

Волошина Н.Й., Пасічник Концепція літературної освіти / Волошина Н.Й., Пасічник Є.А., Скрипченко Н.Ф., Хропко П.П. // Початкова школа. - 1994. - № 3. - С. 25-27.

Воронова Г.О. Формування творчої особистості засобами слова //Початкове навчання та виховання. - 2006. - № 31. - С. 7-10.

Голубченко І.О. Вироблення в учнів деяких теоретико-літературних уявлень // Початкова школа. - 1997. - № 7. - С. 25-29.

Гордіюк Н. Особливості сприймання художніх текстів молодшими школярами // Мандрівець. - 2000. - № 3-4. - С. 75-78.

Горобець А. Гостини у матері мови (Ранок з елементами літературознавчої пропедевтики для гуртківців - учнів 4-х класів) (позакласна робота; свято рідної мови) / А. Горобець. // Початкова школа 2007. -. № 8 - С. 59-60

Іванова Л. І. Ігрова діяльність молодших школярів як засіб формування
літературних понять на уроці читання // Українська мова і література в
школі. - 2003. - №4. - С. 31-34.

Іванова Лідія. Літературознавча пропедевтика у грі : Методичний порадник
// Початкова освіта (Шкільний світ). - 2006.- №8. - С.1-24. - Бібліогр.: с. 24.

Науменко В. Літературний розвиток молодших школярів: Формування вміння сприймати фольклорні твори// Початкова освіта. - 2003. -
- №43. - С. 2-3.

Пелошок Е., Шевчук Т. Особливості аналізу художнього твору на уроках читання у 3-4 класах // Початкова школа. - 2002. - № 12. - С. 16-18.

Почупайло О. Програма формування читацьких умінь у школярів //Початкова школа. - 1997. - № 10. - С. 29-38.

Рудкова С.Г., Кузнецова Т.А. Современные тенденции литературного образования младших школьников / С.Г. Рудкова, Т.А. Кузнецова // Начальная школа.–2010. – No12.– С.23-29.

Савченко, Олександра.Методичний аналіз навчального комплекту з предмета "Літературне читання" для 3 класу : методика навчання // Початкова школа. - 2014. - № 7. - С. 3-8.

Савченко О.Я. Методика читання у початкових классах.- К.: Освіта, 2007.- 250 с.

Савченко О.Я. Підготовка учнів до сприймання нових художніх творів на уроках українського читання // Початкова школа. - 1990. - № 3. - С. 12-17.

Скрипченко Н.Ф. Першооснови літературної освіти в початковій ланці
школи // Початкова школа. - 1992. - № 7. - С. 23-25.

Строганова Л.В.Литературоведческий аспект курса «Литературное чтение» / Л.В. Строганова // Начальная школа.– 2012.– No4. – С.48-50

Цимбалюк Л. Проблеми введення літературознавчої пропедевтики в
початкових класах // Мандрівець. - 1999. - №5. - С. 21-24.

.: Розділ: Інше :: 7.05.2015 18.37.58 :.
.: Черкаська обласна бібліотека для дітей :.
   

Generated in 0.151741 seconds