Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 34 .:. Запитань у базі: 45895
   


Автор запитання: Надія із міста: Кременчуг :: Запитання: 36958  
Надія запитує:
Добрий день! Допоможіть, будь ласка, підібрати літературу до курсової роботи з психології на тему: "Психологічні особливості мотивації професійної діяльності майбутніх педагогів". Дякую!
Наша відповідь:
Доброго дня, Надыя. Пропонуэмо переглянути наступны джерела:
1.Абдуллаева М. М. Профессиональная идентичность личности: психосемантический подход / М. М. Абдуллаева // Психологический журнал. – 2004. – Т. 25. – № 2. – С. 86–95.
2. Бажанова С. В. Акмеологические факторы развития мотивации профессионально-педагогической деятельности преподавателей высшей школы : автореф. дис. … канд. психол. наук : спец. 19.00.13 «Психология развития, акмеология» / С. В. Бажанова. – Ульяновск, 2004. – 24 с.
3. Бакурадзе А. Б. Мотивация труда педагогов / А. Б. Бакурадзе. – М. : Сентябрь, 2005. – 192 с.
4. Бондар В. Нематеріальна мотивація як чинник підвищення ефективності діяльності персоналу навчальних закладів в Україні / В. Бондар // Актуальні проблеми державного управління : зб. наук. пр. / редкол. : С. М. Серьогін (голов. ред.) та ін. – Д. : ДРІДУ НАДУ, 2006. – Вип.1 (23). – 292 с.
5. Василенко И. С. Динамика мотивации профессионального самосовершенствования в инновационном процессе : автореф. дис. … канд. социол. наук : спец. 22.00.06 «Социология культуры» / И. С. Василенко. – Ростов-на-Дону, 2003. – 26 с.
6. Ващенко Л. М. Управління інноваційними процесами в загальній середній освіті регіону : [монографія] / Л. М. Ващенко. – К. : Видавниче об’єднання «Тираж», 2005. – 380 с.
7. Введенський В. Н. Моделювання професійної компетентності педагога / В. Н. Введенський // Педагогіка. – 2003. – № 10. – С. 51–55.
8. Верещагина Л. А. Психология потребностей и мотивации персонала / Л. А. Верещагина, И. М. Карелина // Харьков : Изд-во Гуманит. центр, 2005. – 156 с.
9. Вершловский С. Г. Педагог эпохи перемен, или Как решаются сегодня проблемы профессиональной деятельности учителя / С. Г. Вершловский ; отв. ред. М. А. Ушакова. – М. : Сентябрь, 2002. – 159 с.
10. Вилюнас В. К. Психологические механизмы мотивации человека / В. К. Вилюнас. – М. : Изд-во МГУ, 1990. – 283,[2] с.
11. Витман Д. С. Мотивация и стабильность персонала в организации : автореф. дис. … канд. психол. наук : спец. 19.00.05 «Социальная психология»/ Д. С. Витман. – Санкт-Петербург, 2004. – 19 с.
12. Вовканич С. Соціально-психологічні аспекти мотивації зайнятості / С. Вовканич, Х. Копистянська, О. Риндзак // Вісник НАН України. – 2002. – № 2. – С.41–47.
13. Вознесенский И. Мотивация педагогов : выбираем пути решения / И. Вознесенский. – М. : ИД «Деловой мир», 2008. – 120 с.
14. Волчок Л. А. Управление процессом формирования мотивации педагогического коллектива к инновационной деятельности : автореф. дис. на соискание ученой степени канд. пед. наук : спец. 13.00.01 – «Общая педагогика, история педагогики и образования» / Л. А. Волчок. – М., 2006. – 17 с.
15. Герцберг Ф. Мотивация к работе / Ф. Герцберг. – М. : Вершина, 2006.– 240 с.
16. Гузій Н. В. Педагогічний професіоналізм : історико-методологічні та теоретичні аспекти / Н. В. Гузій ; Національний педагогічний ун-т ім. М. П. Драгоманова. ? К. : НПУ, 2004. ? 243 с.
17. Гуров В. А. Развитие мотивации педагогической деятельности педагогов дополнительного образования детей : автореф. дис. … канд. пед. наук : спец. 13.00.01 «Общая педагогика, история педагогики и образования» / В. А. Гуров. – Калининград, 2005. – 24 с.
18.Демченко С. О. Розвиток професійно-педагогічної компетентності викладачів спеціальних дисциплін вищих технічних закладів освіти : автореф. дис. … канд. пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія та методика професійної освіти» / С. О. Демченко. – Кіровоград, 2005. – 22 с.
19. Додонов Б. И. Структура и динамика мотивов деятельности / Б. И. Додонов // Вопросы психологии. – 1984. – № 4. – С. 126-130.
20. Дружилов С. А. Психологические проблемы формирования профессионализма и профессиональной культуры специалиста / С. А. Дружилов ; Ин-т повышения квалификации. – Новокузнецк : Изд-во ИПК, 2000. – 127 с.
21. Зенкина С. А. Педагогические условия развития мотивации профессиональной деятельности педагога в процессе повышения квалификации : автореф. дис. … канд. пед. наук : спец. 13.00.01 «Общая педагогика, история педагогики и образования» / С. А. Зенкина – М., 2003. – 22 с.
Ильин Е. П. Мотивация и мотивы / Е. П. Ильин. – СПб. : Питер, 2002. – 512 с.
22.Карасьова Ю. М. Мотивація трудової діяльності : інституціональний підхід / Ю. М. Карасьова // Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. – 2006. – Вип. 103-4. – С. 180–184.
23.Киселева Н. И. Оценка будущими педагогами профессионально важных качеств личности / Н. И. Киселева // Психология : республ. науч.-метод. сб. – К. : Рад. школа, 1983. – № 22. – С.129–137.
24. Князян М. Формування пізнавальної мотивації дослідницької діяльності студентів / М. Князян // Педагогіка і психологія професійної освіти. –2003. – № 1. – С. 173–181.
25.Коломінський Н. Л. Психологія педагогічного менеджменту : навч. посібник / Н. Л. Коломінський. – К. : МАУП, 1996. – 176 с
26. Костюк Г. С. Учебно-воспитательный процесс и психическое развитие личности / Г. С. Костюк ; под ред. Л. Н. Проколиенко. – К. : Рад. шк., 1989. – 608 с.
27.Кремень В. Г. Освіта і наука в Україні – інноваційні аспекти. Стратегія. Реалізація. Результати / В. Г. Кремень. – К. : Грамота, 2005. – 448 с.
28.Кухарев Н. В. На пути к профессиональному совершенству [Текст] : кн. для учителя / Н. В. Кухарев. – М. : Просвещение, 1990. – 159 с.
29.Леонтьев А. Н. Потребности, мотивы и эмоции / А. Н.Леонтьев. – М. : Изд'во МГУ, 1971. – 40 с.
30. Макклелланд Д. Мотивация человека / Д. Макклелланд. – СПб. : Питер, 2007. – 672 с.
31. Малашкина Е. С. Психологическое отношение учителя к профессиональной деятельности [Текст] / Е. С. Малашкина // Прикладная психология. – 2002. – № 2. – С. 79–83.
32. Малыхин П. А. Мотивационная структура деятельности педагогов-психологов в процессе профессионального становления : автореф. дис. … канд. психол. наук : спец. 19.00.13 «Психология развития, акмеология» / П. А. Малыхин. – М., 2004. – 24 с.
33. Мансурова С. А. Повышение уровня психологической компетентности как фактор формирования мотивации педагогической деятельности : автореф. дис. … канд. психол. наук : спец. 19.00.07 «Педагогическая психология» / С. А. Мансурова. – Сургут, 2008. – 25 с.
34. Маркова А. К. Психология труда учителя : Кн. для учителя / А. К. Маркова. – М. : Просвещение, 1993. – 192 с.
35. Маркова А. К. Психология профессионализма / А. К. Маркова. – М. : Знание, 1996. – 308 с.
36. Митина Л. М. Психология профессионального развития учителя / Л. М. Митина. – М. : Флинта, 1998. – 320 с.
37. Мороз О. Г. Викладач вищої школи : психолого-педагогічні основи підготовки : навч. посіб. / О. Г. Мороз, О. С. Падалка, В. І. Юрченко ; за заг. ред. О. Г. Мороза. – К. : НПУ ім. Драгоманова, 2006. ? 206 с.
38. Мороз О. Г. Професійна адаптація молодого вчителя : навч. посібник / О. Г. Мороз. – К. : КДПІ, 1980. – 93 с.
39. Морозова О. О. Методика формування мотивації педагогічної діяльності у майбутніх вчителів музики : автореф. дис. … канд. пед. наук : спец. 13.00.02 «Теорія і методика музичного навчання» / О. О. Морозова. – М., 2011. – 22 с.
40. Москалюк О. І. Формування професійної спрямованості у майбутніх соціальних педагогів : автореф. дис. … канд. пед. наук : спец. 14.00.04 – «Теорія та методика професійної освіти» / О. І. Москалюк. – Кіровоград, 2007. – 22 с.
41.Пальчук М. І. Підготовка педагогічного персоналу в умовах європейської інтеграції [Текст] / М. І. Пальчук // Теоретичні та методичні засади розвитку педагогічної освіти : педагогічна майстерність, творчість, технології : зб. наук. пр. ; за заг. ред. Н. Г. Ничкало. – Харків : НТУ "ХПІ", 2007. – С.275–279.
42.Панчук Т. В. Мотивація вдосконалення управлінської діяльності директора школи : автореф. дис. на здобуття наукового ступеня канд. психол. наук : спец. 19.00.05 «Соціальна психологія» / Т. В. Панчук. – К., 2002. – 18 с.
43. Педагогічна майстерність : підручник / І. А. Зязюн, Л. В. Крамущенко, І. Ф. Кривонос та ін. ; за ред. І. А. Зязюна. – К. : Вища шк., 1997. – 349 с.
44. Петрусенко С. Ю. Педагогічні умови професійного становлення молодих учителів у загальноосвітньому навчальному закладі : автореф. дис. … канд. пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія та методика професійної освіти» / С. Ю. Петрусенко. – О., 2009. – 20 с.
45. Поволяева Ю. С. Мотивация профессиональной деятельности учителей в негосударственном общеобразовательном учреждении : автореф. дис. … канд. пед. наук : спец. 13.00.01 «Общая педагогика, история педагогики и образования» / Ю. С. Поволяева. – М., 2004. – 21 с.
46. Поляков А. О. Педагогічні умови мотивації професійного зростання студентів педагогічних університетів у процесі неперервної освіти : автореф. дис. … канд. пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія та методика професійної освіти» / А. О. Поляков. – Х., 2008.– 23 с.
47. Ржевська-Штефан З. О. Формування смислоутворюючих мотивів навчальної діяльності майбутніх психологів в процесі професійної підготовки: Автореф. дис. … канд. психол. наук : спец. 19.00.07 «Педагогічна та вікова психологія» / З. О. Ржевська-Штефан. – К., 2007. – 21 с.
48. Свинарева А. Д. Рекомендации по повышению уровня мотивации педагогов образовательного учреждения [Електронний ресурс] / А. Д. Свинарева. – 2008. – Режим доступа : http://school.mykostroma.ru/
49.Семиченко В. А. Психологія педагогічної діяльності : навч. посіб. для студ. вищих пед. навч. закл. / В. А. Семиченко. – К. : Вища школа, 2004. – 336 с.
50. Семиченко В.А. Проблемы мотивации поведения и деятельности человека / В. А. Семиченко. – К. : Миллениум, 2004. – 521 с.
51. Семиченко В. А. Сформированность представлений о профессионально значимых качествах учителя как психологическое условие активности студентов в учебной деятельности : автореф. дис. … канд. психол. наук : 19.00.07. «Педагогическая психология» / В. А. Семиченко. – М., 1981. – 16 с.
52. Сисоєва С. О. Педагогічна творчість : монографія / С. О. Сисоєва. ? Х. – К. : Книжкове видання «Каравела», 1998. ? 150 с.
53. Скуліш Н. Е. Мотиваційні чинники розвитку креативної активності майбутніх психологів : автореф. дис. … канд. психол. наук : спец. 19.00.07 «Педагогічна та вікова психологія» / Н. Е. Скуліш. – К., 2010. – 21 с.
54. Сластенин В. А. Диагностика профессиональной пригодности молодежи к педагогической деятельности / В. А. Сластенин, Н. Е. Мажар. – М. : Прометей, 1991. – 141,[2] с.
55. Солодухова О. Г. До проблеми професійної адаптації психолога-практика // О. Г. Солодухова // Проблеми сучасної педагогічної освіти : [зб. ст.]. Сер. : Педагогіка і психологія. Вип. 21 ; Ч. 5 / РВНЗ "Крим. гуманіт. ун-т" ; [редкол. : О. В. Глузман та ін. ; відп. за вип. М. Я. Ігнатенко]. – Ялта : [б. в.], 2009. – С. 195-199.
56. Сущенко Л. О. Стимулювання професійного самовдосконалення вчителів початкових класів у системі післядипломної освіти : автореф. дис. … канд. пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія та методика професійної освіти / Л. О. Сущенко. – К., 2009. – 20с.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 25.05.2015 12.00.38 :.
.: Державна науково-педагогічна бібліотека ім. В.О.Сухомлинського :.
   

Generated in 0.15387 seconds