Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 46087
   


Автор запитання: Наталія із міста: Кременчук :: Запитання: 37091  
Наталія запитує:
Добрий вечір! Підберіть будь-ласка літературу для курсової роботи з логопедії з теми "Значення підготовчого етапу корекційної роботи для виправлення фонематичних порушень мовлення у дітей дошкільного віку". Дякую Вам!
Наша відповідь:
Доброго дня! Пропонуємо скористатися наступною інформацією:
1. Бойчук Г. М. Інноваційні підгоди в логопедичній корекції з подоланням порушень фонетико-фонематичного недорозвитку мовлення у дошкільників. – Режим доступу: http://doshkilla.blogspot.com/2015/02/blog-post_1.html
2. Гладуш В. А. Розвиток теорії логопедії в Україні: історичний аспект [Електронний ресурс] / В. А. Гладуш // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 3. - С. 442-450. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/pednauk_2014_3_56.pdf
3. Корекція фонетико-фонематичного недорозвитку мови. Методичний посібник. – Чернівці, 2012. – Режим доступу: http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:G6Y83IFCy7QJ:kts-osvita.org.ua/files/met.doc &cd=18&hl=ru&ct=clnk&gl=ua
4. Литвиненко В. ІНТЕГРАЦІЯ ЗАСОБІВ АРТПЕДАГОГІКИ В КОРЕКЦІЙНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНУ РОБОТУ З ДОШКІЛЬНЯТАМИ З ФФН / Віталіна ЛИТВИНЕНКО, Юрій ЛЯННОЙ. – Режим доступу: http://sportscience.ldufk.edu.ua/index.php/fazis/article/viewFile/117/111.
5. Логопедична робота з дітьми...Логопед Когектолог. – Режим доступу: http://korektolog.com/index.php/fonematikamnu/51-2011-01-04-23-37-26
6. Матвієнко О.В. Теоретичні аспекти корекційної роботи з розвитку фонематичних процесів. – Режим доступу: http://www.ruo-obolon.kiev.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=285:2011-04-21-13-43-58&catid=61:2011-04-03-15-46-17&Itemid=88
7. Оленич К. А. Профілактика мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку. – Режим доступу: http://journal.osnova.com.ua/article/35416-Профілактика_мовленнєвих_порушень_у_дітей_дошкільного_віку
8. РІБЦУН Ю. В. КОРЕКЦІЙНА РОБОТА З РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ П’ЯТОГО РОКУ ЖИТТЯ ІЗ ФОНЕТИКО-ФОНЕМАТИЧНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ : програмно-методичний комплекс. – Режим доступу: http://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&ved=0CCwQFjAC&url=http://old.mon.gov.ua/img/zstored/files/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%BD%D0%BE-%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%20%D0%B4%D0%BB%D1%8F%20%D0%B4%D1%96%D1%82%D0%B5%D0%B9%20%D0%B7%20%D0%A4%D0%A4%D0%9D%D0%9C(1).doc&ei=RQyeVbnpBYT6ygO9n7joDA&usg=AFQjCNHByoNp_ty0WAZMQgBvFBcb6yvZbw&bvm=bv.96952980,d.bGg
9. Рібцун Ю. В. Методичні рекомендації щодо формування фонетико-фонематичної складової експресивного мовлення молодших дошкільників із ЗНМ / Ю. В. Рібцун // Український логопедичний вісник : зб. наук. пр. – Вип. 1. – 2010. – С. 72–81– Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/5820/1/Фонетико-фонематична_складова_Рібцун_Ю.pdf.
10. Розвиток фонематичного сприймання дітей-логопатів на немовних звуках. – Режим доступу: http://korektolog.com/index.php/fonematikamnu
11. Шеремет М.К. СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ПОДОЛАННЯ ПОРУШЕННЯ ЗВУКОВИМОВИ. – Режим доступу: http://npu.edu.ua/!e-book/book/html/D/ikpp_kl_Hrestomatiya_z_logopedii/370.html
***
12. Агранович, З. Е. Логопедическая работа по формированию звуко-слоговой структуры слов у младших дошкольников / З. Е. Агранович // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2012. - N 8. - С. 44-46. - Библиогр.: 4 назв.
13. Блохіна, Людмила. Формування фонематичного сприйняття в дітей з мовленнєвими порушеннями / Л. Блохіна // Дефектолог. – 2008. - № 6. - С. 46-49
14. Боброва, Ольга. Акровірші для розвитку фонематичного слуху в дітей / О. Боброва // Дефектолог. - 2008. - № 3. - С. 26-31.
15. Гладилина, Татьяна Дмитриевна. Нейропсихология - современный инструмент в логокоррекционной работе / Татьяна Дмитриевна Гладилина // Нач. шк. плюс До и После : ежемесяч. науч.-метод. и психол.-пед. журн. - 2013. - № 6. - С. 20-25. - Библиогр.: 17 назв.
16. Горбатюк, Т. А. Формування правильної звуковимови : у дітей старшого дошкільного віку / Т. А. Горбатюк // Дошкільний навчальний заклад. - 2009. - № 7. - С. 2-11. - Бібліогр.: 6 назв.
17. Залізняк, Н. В. Фоноритміка в системі формування фонетико-фонематичних процесів у дітей з порушеннями мовлення / Н. В. Залізняк // Логопед : наук.-метод. журн. - 2014. - № 11. - С. 2-8.
18. Ільяна, Валентина. Вивчення стану сформованості фонематичних процесів у дітей із порушеннями мовленнєвого розвитку в контексті попередження дислексій / В. Ільяна // Особлива дитина: навчання і виховання : наук., навч., інформ. журн. - 2014. - № 4. - С. 31-38. - Бібліогр.: 5 назв.
19. Ільяна, Валентина. Особливості організації корекційної роботи вчителя-логопеда з розвитку фонематичних процесів у дітей молодшого шкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення [Текст] / В. Ільяна // Особлива дитина: навчання і виховання : наук., навч., інформ. журн. - 2015. - № 2. - С. 45-52. - Бібліогр.: 8 назв.
20. Кириченко, Л. П. Подолання порушень усного й писемного мовлення, обумовлених ФФНМ / Л. П. Кириченко // Логопед : наук.-метод. журн. - 2013. - № 9. - С. 2-11.
21. Литвиненко В. А. Корекція фонетико-фонематичного недорозвинення мовлення дітей дошкільного віку засобами артпедагогіки : навч.-метод. посіб. / В. А. Литвиненко; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С. Макаренка. - Суми : Ун-тська кн., 2011. - 144 c. - Бібліогр.: с. 144. - укp. - Розкрито особливості корекції фонетико-фонематичного недорозвинення (ФФН) мовлення у дітей дошкільного віку. Надано характеристику даного виду мовленнєвих порушень. Визначено мету, завдання, принципи й умови корекційно-педагогічної роботи. Висвітлено теоретико-методологічні основи застосування засобів мистецтва у логопедії. Запропоновано інтегровану програму корекції ФФН у дошкільників засобами артпедагогіки, надано її загальну характеристику. Досліджено специфіку роботи з сім'ями, в яких виховуються діти з ФФН.
22. Пат. 44366 Україна, МПК: А 61 Н 1/00 А 61 М 21/00. Спосіб відновлення вимовної функції у дошкільнят з порушеннями фонетико-фонематичної сторони мовлення / Рібцун Ю. В. — № u200908240; заявл. 04.08.2009; опубл. 25.09.2009, Бюл. № 18.
23. Рібцун Ю. В. Корекційне навчання з розвитку мовлення дітей молодшого дошкільного віку із ЗНМ : прогр.-метод. комплекс / Ю. В. Рібцун; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т спец. педагогіки. - К. : Освіта України, 2011. - 292 c. - (Логоарт). - Бібліогр.: с. 287-292 - укp. - Досліджено зміст і методику корекційної роботи з розвитку мовлення дітей молодшого дошкільного віку (ДМДВ) з загальним недорозвитком мовлення (ЗНМ). Запропоновано систему роботи розраховану на вчителів-логопедів дошкільних навчальних закладів. Наведено характеристику мовленнєвого розвитку ДМДВ із ЗНМ. Розглянуто організацію корекційно-розвивальної роботи у групах для дітей четвертого року життя із ЗНМ. Розроблено програму корекційного навчання з розвитку мовлення ДМДВ із ЗНМ, а також надано методичні рекомендації. Використано етіопатогенетичний принцип, знання наявних компенсаторних можливостей молодших дошкільників, урахування симптоматики порушення і структури мовленнєвого дефекту дали змогу забезпечити у програмно-методичному комплексі єдність у формуванні (на практичному рівні) фонетико-фонематичного та лексико-граматичного компонентів мовлення та ефективно підібрати до корекційно-розвивальних занять дидактичний і мовленнєвий матеріал тощо.
24. Рібцун Ю. В. Логопедична лялька як важлива складова ігор-занять у спеціальному ДНЗ компенсуючого типу / Ю. В. Рібцун // Дефектологія. - 2012. - № 4. - С. 20-25. - Бібліогр.: 6 назв. - укp. - Описано авторську модель "Спосіб відновлення вимовної функції у дошкільнят з порушенням фонетико-фонематичної сторони мовлення" та приклади її використання у логопедичній роботі з дітьми дошкільного віку. Візначено, що у роботі дитячого практичного психолога використовуються ляльки-маріонетки і ляльки-рукавички, з допомогою яких створюються умови для невимушеного діалогу та проведення ігор-занять із розвитку зв’язного мовлення у дошкільнят. Викладено основні завдання моделі, яка надає змогу істотно поліпшити відновлення вимовної функції дошкільників із порушенням фонетико-фонематичного аспекту мовлення та приклади занять у старшій логопедичній групі.
25. Рібцун Ю. Концептуальні підходи до організації ігор-занять в умовах логопедичної групи спеціального ДНЗ компенсуючого типу / Ю. Рібцун // Дефектологія. - 2011. - № 4. - С. 6-9. - Бібліогр.: 11 назв. - укp. - На думку автора, доцільним є використання в логопедичній групі ігор-занять з формування мовленнєвої компетентності з урахуванням психолінгвістичного та діяльнісного підходів. Розглянуто етапи реалізації авторського програмно-методичного комплексу "Корекційно-розвивальна і навчально-виховна робота з дітьми із фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення" (ФФНМ) в середній логопедичній групі для дітей із ФФНМ. Проаналізовано специфіку організації та проведення ігор-занять у спеціальному ДНЗ компенсувального типу для дітей із порушеннями мовлення. Наведено види ігор-занять, які проводять учитель-логопед, вихователь, інструктор з фізичного виховання, музичний керівник та практичний психолог з урахуванням вимог базової програми розвитку дитини дошкільного віку "Я у Світі".
26. Теорія і практика сучасної логопедії : зб. наук. пр. Вип. 4 / ред.: В. І. Бондар; Ін-т спец. педагогіки АПН України. - К. : Актуал. освіта, 2007. - 165 с. - укp. - Розглянуто питання ієрархії фонематичних процесів в онтогенезі дитячого мовлення. Наведено психологічні характеристики загальнофункціональних механізмів мовлення у старших дошкільників. Проаналізовано основні напрями діагностики дизорфографії у молодших школярів. Викладено сучасні підходи до навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку. Висвітлено проблему підготовки дошкільників з дитячим церебральним паралічем до опанування навичок письма. Описано механізми читання у молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення, особливості добору лексичного матеріалу для роботи з розумово відсталими учнями, порушення моторного розвитку периферійних органів мовлення у дітей з дисплазією, дизартрією та ринолалією.
27. Харитоненко, Римма. Корекція фонетико-фонематичних порушень у дітей із загальним недорозвиненням мовлення / Р. Харитоненко // Дефектолог. - 2010. - № 3. - С. 28-33. - Бібліогр.: 3 назв.
28. Шевченко, Л. В. Организация коррекционной работы с использованием педагогической системі М. Монтессори : развитие сенсомоторных способностей детей с нарушениями речи / Л. В. Шевченко // Дошкіл. навч. закл. - 2011. - № 12. - С. 36-43. - Бібліогр.: 7 назв.
29. Школьнік, С. Ігри з розвитку слухової уваги : для дошкільників,які мають фонетико-фонематичні порушення / С. Школьнік, Т. Безшапошникова // Дефектолог. - 2009. - N Черв. (№ 6). - С. 55-57.

P.S. Використання пристатейної бібліографії дозволить значно розширити список літератури.

.: Розділ: Інше :: 8.07.2015 21.49.36 :.
.: Донецкая областная универсальная научная библиотека им. Н.К. Крупской :.
   

Generated in 0.161913 seconds