Доброго дня. Допоможіть, будь ласка, дібрати літературу на тему "Мовна політика Євросоюзу як умова удосконалення системи підготовки вчителів до навчання іноземних мов молодших школярів в Німеччині"
Доброго дня, Тетяно! Пропонуємо Вам наступну інформацію:
Бабічева М. Г. Сучасні тенденції розвитку методики раннього навчання іноземних мов [Електронний ресурс] / М. Г. Бабічева // Педагогічний дискурс. - 2011. - Вип. 9. - С. 16-18. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/j-pdf/peddysk_2011_9_5.pdf
Багатомовна Європа: тенденції у політиці і практиці мульти лінгвізму в Європі. – К. : Ленвіт, 2012. — 168 с. . - Режим доступу:
http://www.poliglotti4.eu/docs/Language_Rich_Europe/LRE_Ukrainian___-________.pdf
Бобраков С. В. Передумови реформування професійної підготовки вчителів у Німеччині [Електронний ресурс] / С. В. Бобраков // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2012. - № 1. - С. 126-128. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Nzspp_2012_1_31.pdf
Бобраков С. В. Становлення та розвиток системи професійної підготовки вчителів у Німеччині [Електронний ресурс] / С. В. Бобраков // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2012. - Вип. 65. - С. 123-126. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/j-pdf/VZhDU_2012_65_25.pdf
. Дискусія щодо мовного питання у Німеччині
http://www.dw.com/uk/дискусія-щодо-мовного-питання-у-німеччині/a-3849421
БУБЛИК В Н .МОВНА ПОЛІТИКА У ФРН
http://kulturamovy.univ.kiev.ua/KM/pdfs/Magazine14-11.pdf
Гаврило Л. М. Гаврило О. І. Підготовка вчителя початкової школи в Німеччині [Електронний ресурс] / Л. М. Гаврило // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 9. - С. 133-140. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/j-pdf/pednauk_2014_9_19.pdf
Гонтарук Л. Мацюк Галина Петрівна. "До витоків соціолінгвістики: Соціологічний напрям у мовознавстві : Монографія". – Львів: Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2008. – 432 с. (Сер.: "Мова і соціум"; Вип. 1); Мацюк Галина Петрівна "Прикладна соціолінгвістика. Питання мовної політики: Навч. посіб". – Львів: Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2009. – 212 с. (Сер. : "Мова і соціум"; Вип.2); Міжнародні зобов’язання України та Німеччини в контексті європейської мовної політики : українсько- німецький студентський семінар із соціолінгвістики: / за ред Г. Мацюк. – Львів: Львівський національний університет імені Івана Франка, 2010. – 168 с. [Електронний ресурс] / Л. Гонтарук // Вісник Львівського університету. Серія філологічна. - 2011. - Вип. 52. - С. 416-419. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Vlnu_fil_2011_52_44.pdf
Дзюбишина Н. Раннє навчання іноземним мовам як одне з актуальних завдань мовної політики Німеччини / Н. Дзюбишина // Нова пед. думка. - 2014. - № 2. - С. 114-117. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Проаналізовано погляди німецьких фахівців щодо впровадження навчання іноземних мов у дошкільній та початковій освіті. Визначено організаційні зміни в ранньому навчанні іноземним мовам у Німеччині, яке реалізується за двома напрямками: навчання іноземних мов (англійської або французької) німецьких дітей і навчання німецької мови дітей іммігрантів. Узагальнено вимоги щодо вивчення іноземних мов: підтримка і розвиток інтересу дітей до навчання іноземних мов у дитячих садках і початкових школах; раннє засвоєння мов методами, адекватними щодо віку дітей; використання іноземної мови як засобу комунікації у двомовному навчанні на різних його ступенях.
Карпчук Н. П. Мовна політика Європейського Союзу в контексті європейської інтеграції. - Режим доступу:
http://vnu-mi.blogspot.com/2011/05/blog-post_9219.html
Когут Н. М. Особливості підготовки вчителів іноземних мов початкової школи у Німеччині / Н. М. Когут // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 3. - С. 237-243. - Бібліогр.: 5 назв. - укp. Проаналізовано особливості підготовки вчителів іноземних мов початкової школи Німеччини. Визначено зміст, структуру й етапи підготовки фахівців такого напряму. Зроблено висновки щодо потреби у вчителях іноземної мови у Німеччині та навчання німецькій мові як іноземної для дітей емігрантів.
Котенко О. Підготовка вчителів до навчання іноземних мов молодших школярів: з досвіду країн Європейського Союзу [Електронний ресурс] / О. Котенко // Порівняльно-педагогічні студії. - 2014. - № 4. - С. 37-42. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Ppstud_2014_4_8.pdf
Мельник Н. Інтерактивні технології формування професійної компетентності магістрів дошкільної освіти в Німеччині [Електронний ресурс] / Н. Мельник // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2012. - № 42(2). - С. 20-24. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Ppps_2012_42(2)__5.pdf
Мова рідна і дві іноземні Наталя Пелагеша 4 липня 2008, 12:54 . - Режим доступу:
http://gazeta.dt.ua/EDUCATION/mova_ridna_i_dvi_inozemni.html
Мовна політика ЄС: мова рідна і дві іноземні. - Режим доступу:
http://osvita.ua/languages/article/6795/
Мовна політика деяких зарубiжних держав
http://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0CC8QFjAAahUKEwid2rC8vuTHAhVGfxoKHQmxAdA&url=http://www-philosophy.univer.kharkov.ua/ua/kafedra/staff_pol/books/kuts/movna_politika.doc&usg=AFQjCNHGubviY6LKgaUsGM0BMECfuaZB2w&bvm=bv.102022582,d.bGg
МОВНА ПОЛІТИКА ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНОГО ПРОСТОРУ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ. - Режим доступу:
http://old.niss.gov.ua/Monitor/Juli2009/23.htm
Особ¬ли¬вості мов¬ної політи¬ки у країнах Євро¬пейсь¬ко¬го Со¬ю¬зу (на при¬кладі Ірландії та Фінляндії) / Ю.М. Шушлєбіна // Держава і право. — 2011. — Вип. 54. — С. 719-724. — Бібліогр.: 30 назв. — укp. . - Режим доступу:
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/64404
Блеч Г. О. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови : наук.-метод. зб. Вип. 3, ч. 1 / Г. О. Блеч, І. В. Бобренко, Л. С. Вавіна, І. В. Гладченко, А. С. Грикун. - К. : Пед. думка, 2012. - 180 c. - укp.. Висвітлено сучасний зарубіжний погляд на проблему дослідження рівня розвитку комунікативних навичок у дітей з розладами аутичного спектра. З'ясовано особливості соціальної саморегуляції особистості з порушенням інтелектуального розвитку. Розкрито окремі аспекти формування наукових засад навчання дітей з порушенням слуху в Західній Європі, зокрема в Німеччині
http://www.dy.nayka.com.ua/?op=1&z=146
Якушко Н. М. Зміст підготовки вчителів у Німеччині [Електронний ресурс] / Н. М. Якушко // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2011. - Вип. 26. - С. 207-217. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Nzkp_2011_26_29.pdf
Блеч Г. О. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови : наук.-метод. зб. Вип. 3, ч. 1 / Г. О. Блеч, І. В. Бобренко, Л. С. Вавіна, І. В. Гладченко, А. С. Грикун. - К. : Пед. думка, 2012. - 180 c. - укp.. Висвітлено сучасний зарубіжний погляд на проблему дослідження рівня розвитку комунікативних навичок у дітей з розладами аутичного спектра. З'ясовано особливості соціальної саморегуляції особистості з порушенням інтелектуального розвитку. Розкрито окремі аспекти формування наукових засад навчання дітей з порушенням слуху в Західній Європі, зокрема в Німеччині.
Бобраков, Сергій Вікторович. Практико-орієнтована спрямованість професійної підготовки вчителів у вищих навчальних закладах Німеччини [Текст] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Бобраков Сергій Вікторович ; Держ. заклад "Луган. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка". - Луганськ, 2014. - 20 с. Рубрикатор НБУВ:
Дзюбишина Н.Раннє навчання іноземним мовам як одне з актуальних завдань мовної політики Німеччини / Н. Дзюбишина // Нова пед. думка. — 2014. — № 2. — С. 114-117.
Проаналізовано погляди німецьких фахівців на впровадження навчання іноземних мов у дошкільній та початковій освіті, визначено організаційні зміни в ранньому навчанні іноземним мовам у Німеччині
Бойчевська І. Б.Особливості професійної соціалізації вчителів іноземної мови в Німеччині / І. Б. Бойчевська // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. — 2014. — № 3. — С. 26-32.
Висвітлено особливості професійної соціалізації вчителів іноземної мови в Німеччині. Розглянуто історію розвитку закладів педагогічної освіти, що бере свій початок ще з 1707 року. Схарактеризовано особливості підготовки вчителів іноземної мови в Німеччині, а саме розглянуто заклади, в яких майбутні вчителі іноземної мови можуть отримати освіту, тривалість та організацію навчання
Компетентнісно орієнтована освіта: досвід, проблеми, перспективи : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 5 - 6 листоп. 2008 р., Київ - Донецьк. Т. 2 / ред.: О. В. Сухомлинська; Ун-т менедж. освіти, Ін-т педагогіки АПН України, Ін-т інновац. технологій і змісту освіти, Упр. освіти і науки Донец. облдержадмін., Донец. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - К.; Донецьк : Каштан, 2008. - 448 c. - укp.Досліджено зарубіжний досвід організації системи освіти (на прикладі Німеччини). Розроблено методику комплексної діагностики компетентності педагога. Розкрито питання формування психологічної компетентності вчителів початкових класів у процесі підготовки та перепідготовки до професійної діяльності.
Пархомчук М. Багатомовність як перспектива розвитку іншомовної освіти в початкових школах Німеччини / М. Пархомчук // Нова пед. думка. - 2011. - № 2. - С. 100-103. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Розглянуто питання багатомовності та мовної політики Німеччини у сфері початкової освіти, проаналізовано стан навчання іноземних мов у початкових школах Німеччини. Висвітлено головні принципи мовної політики Ради Європи та різноманітні заходи, спрямовані на популяризацію теми багатомовності. Наведено таблицю вивчення іноземних мов в системі початкової освіти Німеччини та схему 5-ступеневої моделі білінгвального вивчення іноземних мов у Німеччині. З'ясовано, що діяльність початкових навчальних закладів Німеччини спрямована на виховання громадянина мовного європейського співтовариства і питання ранньої багатомовності, тобто вивчення кількох іноземних мов уже в початкових навчальних закладах, набуває все більшої популярності. Україна, як держава, що прагне увійти до Європейського співтовариства, повинна приділити більше уваги питанню "багатомовності", оскільки на сьогодні не кожен учень навчальних закладів України має можливість вивчати декілька іноземних мов.
Самойлюкевич І. В. Перспективи раннього навчання іноземних мов в Україні та за кордоном : монографія / І. В. Самойлюкевич, Л. В. Барало, Л. І. Березенська, Ю. В. Березюк, О. Б. Бігич; ред.: І. В. Самойлюкевич; Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. - Житомир, 2012. - 383 c. - укp. - англ. . Виокремлено особливості раннього навчання іноземних мов у США та Німеччині,
Тадеєва М. І. Рання іншомовна освіта в європейських педагогічних традиціях / М. І. Тадеєва, М. М. Пархомчук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 42. - С. 109-113. - Бібліогр.: 10 назв. - укp. Розглянуто погляди провідних класиків європейської педагогічної думки щодо вивчення іноземних мов в ранньому дитячому віці, шляхи та методи досягнення за цього як найкращих результатів. Підсумовано, що майже всі представники класичної європейської педагогічної думки погоджувалися з тим, що розпочинати вивчати іноземні мови потрібно ще в дитинстві.
Турчин, Андрій Іванович. Підготовка вчителів для закладів професійної освіти у Німеччині [Текст] : дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Турчин Андрій Іванович ; Тернопільський держ. педагогічний ун-т ім. Володимира Гнатюка. - Т., 2003. - 283 арк. - арк. 185-221
Чирікова Г. І. Проблеми сімейного виховання молодших школярів у Німеччині : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Г. І. Чирікова; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2011. - 20 c. - укp. Досліджено сімейне виховання молодших школярів у Німеччині як соціально-педагогічну проблему. Розкрито сутність, структуру та зміст виховного процесу у німецькій родині, а також особливості розвитку молодших школярів у Німеччині. Виявлено й охарактеризовано домінуючі проблеми в сімейному вихованні молодших школярів ФРН. Проаналізовано особливості взаємодії школи та родини учня початкової школи у ФРН. Встановлено форми та методи удосконалення педагогічних знань, які використовуються батьками в процесі вирішення проблем сімейного виховання молодших школярів у Німеччині. Визначено шляхи використання позитивного німецького досвіду в українському сімейному вихованні.
Чулкова, Людмила Опанасівна. Теорія і практика підготовки вчителя до педагогічного спілкування у вищих навчальних закладах Німеччини [Текст] : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Чулкова Людмила Опанасівна ; НАПН, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - К., 2010. - 37 с. : рис., табл