Добрий день. Допоможіть підібрати матеріал до реферату "Інтерактивні методи навчання на уроках історії.Дякую.
Доброго дня, Іване! Радимо Вам попрацювати з наступними джерелами:
–
https://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0CB0QFjAAahUKEwjfzN65xuzHAhWF8nIKHVM5A14&url=http://static.klasnaocinka.com.ua/uploads/editor/4915/401900/sitepage_74/files/pekar.docx&usg=AFQjCNGQumfDJOkiiDh-PZYP4m4lpmi5WQ
–
http://shkola.ostriv.in.ua/publication/code-5DA39237C9B01/list-24B7BC55727
–
http://ua-referat.com/Впровадження_інтерактивних_методів_навчання_на_уроці_історії
–
http://stsl.ptu.org.ua/2013/05/23/використання-інтерактивних-методів/
–
http://osvita.pl.km.ua/~zosh1/content/1213/files/kryuchkova.pdf
–
http://bukvar.su/pedagogika/105385-Vnedrenie-interaktivnyh-metodov-obucheniya-na-uroke-istorii.html
–
http://nsadkova.blogspot.com/p/blog-page_36.html
–
http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/44846/
–
http://www.slideshare.net/gavronnatalia/ss-31117087
–
https://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=26&ved=0CEgQFjAFOBRqFQoTCOKvnLfJ7McCFSERcgodlVIM8w&url=http://lekhnivka-school.edukit.kiev.ua/Files/downloads/%D0%92%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D1%96%D0%BD%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D1%85%20%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D1%96%D0%B2%20%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%BD%D0%B0%20%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA%D0%B0%D1%85%20%D1%96%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%97.doc&usg=AFQjCNGX5DjQ4KrlL7UiUKNgruOJyRyItg
–
file:///C:/Users/User/Downloads/Tvo_2013_3_40.pdf
– Голубов С. Г. Використання інтерактивних технологій під час вивчення курсу "Людина і світ" / С. Г. Голубов // Історія та правознавство. - 2015. - № 12. - С. 10-12.
– Жаріков В. З досвіду використання мультимедійних технологій на уроках історії / В. Жаріков // Історія України. - 2010. - № 9. - С. 13-15.
– Хворостенко С. Використання Інтернет-ресурсів на уроках історії / С. Хворостенко // Історія в сучасній школі. - 2012. - № 10. - С. 24-28.
– Богдановська Л. Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках історії / Л. Богдановська // Рідна школа. - 2013. - № 3. - С. 62-65.
– Трухан О. Ф. Використання сучасних методик викладання історії в школі / О. Ф. Трухан // Історія та правознавство. - 2015. - № 4-5. - С. 10-14.
– Кринська А. В. Використання інтерактивних форм і методів навчання на сучасному уроці історії / А. В. Кринська // Наша шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 55-57.
– Нікора А. О. Сучасні технології навчання історії / А. О. Нікора // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 13/14. - С. 3-6.
– Баханов К. О. Організація процесу навчання історії / К. О. Баханов // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 4/5. - С. 16-19.
– Старєва А.М. Методика навчання історії: особистісно орієнтований підхід : навч. посіб. (перевид.). Ч. 2 / А. М. Старєва. - [Миколаїв] : Іліон, [2011]. - 198 с.
– Савіцька В. М. Вивчаємо історію інтерактивними методами / В. М. Савіцька // Професійно-технічна освіта: інноваційний досвід, перспективи : наук.-метод. зб. / Ін-т інновац. технологій і змісту освіти. Від. змісту професійно-технічної освіти. - Запоріжжя : АА Тандем, 2008. - Вип. 5. - С. 20-23.
– Інтерактивні уроки з історії України. 9 клас / О. П. Мокрогуз, І. І. Куракіна, Г. А. Лещенко. - Харків : Основа, 2005. - 110 с. - (Бібліотека журналу "Історія та правознавство" : серію засновано в 2004 р. ; вип. 11(23)).
– Островський В. Методи активізації пізнавальної діяльності (активні та інтерактивні методи) на уроках історії України / Валерій Островський ; Івано-Франків. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Івано-Франківськ : ОІППО, 2004. - 27 с. - (На допомогу вчителю).
– Ремньова А. Г. Виховання толерантної особистості учня у процесі вивчення історії засобами інтерактивних методів навчання / Ремньова А. Г. // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова : [зб. наук. пр.] / Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2008. - Сер. 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики, Вип. 8 (18). - С. 164-167.