Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45895
   


Автор запитання: Павло із міста: Житомир :: Запитання: 37273  
Павло запитує:
Добрий день, допоможіть, будь ласка, знайти літературу за темою : "Діяльнісний підхід до вивчення української мови".
Наша відповідь:
Доброго дня, Павло!
Краще уточнювати тему запиту: "Діяльнісний підхід до вивчення української мови"... у вищій школі, ...учнів основної школи... тощо. Від цього залежить наша відповідь.
Антончук О. Комунікативно-діяльнісний підхід у навчанні орфографії учнів 6-7 класів / О. Антончук // Нова пед. думка. - 2011. - № 3. - С. 52-54.
Бабій І. Комунікативно-діяльнісний підхід до вивчення рідної мови у професійно-технічних навчальних закладах / І. Бабій // Молодь і ринок. - 2009. - № 9. - С. 133-136. – Режим досиупу: http://lib.iitta.gov.ua/6510/1/КД.doc.pdf.
Бабій І. В. Лінгводидактичний потенціал особистісно орієнтованого підходу до вивчення української мови в ПТНЗ сфери обслуговування / І. В. Бабій // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2012. - № 4. - С. 19-26.
Бакум З. Реалізація сучасних підходів навчання на етапі поглиблення та систематизації знань із фонетики української мови / З. Бакум // Українська мова і література в школі. - 2008. - № 4. - С. 16-20.
Варзацька Л. Розвиток оргдіяльнісних умінь учнів : 10-11 класи, академічний рівень / Л. Варзацька // Дивослово. - 2012. - № 5. - С. 2-7.
Дідук-Ступ'як Г. Інтеракція різнотипових підходів до вивчення української мови в основній школі / Г. Дідук-Ступ'як // Дивослово. - 2014. - № 1. - С. 2-6.
Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання / [наук. ред. укр. вид. С. Ю. Ніколаєва]. – К. : Ленвіт, 2003. – 273 с.
Корчова О. М. Комунікативно-діяльнісний підхід до вивчення лексико-семантичного рівня української мови у вищій школі [Електронний ресурс] / О. М. Корчова // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Педагогіка і психологія. - 2013. - Вип. 39(2). - С. 109-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/pspo_2013_39(2)__22.pdf.
Кухарчук І. О. Комунікативно-діяльнісний підхід до вивчення синтаксису у мовній освіті вчителів української мови та літератури : автореф. дис... канд. пед. наук / І. О. Кухарчук ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К., 2006. - 20 c. – Режим доступу: http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=ARD&P21DBN=ARD&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Z21ID=&Image_file_name=DOC/2006/06kiouml.zip.
Кухарчук І. Комунікативно-діяльнісний підхід до вивчення синтаксису у фаховій підготовці вчителя-словесника / І. Кухарчук // Українська мова і література в школі. - 2005. - № 2. - С. 50-54.
Кучерук О. А. Сучасні тенденції вдосконалення змісту і методів україномовної освіти [Електронний ресурс] / О. А. Кучерук // Наука і освіта. - 2013. - № 5. - С. 58-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/NiO_2013_5_18.pdf.
Любашенко О. В. Мовна освіта: європейські тенденції і перспективи розвитку української лінгводидактики / О. В. Любашенко // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2012. - № 1. - С. 11-15.
Мамчур Л. І. Лінгводидактичні підходи до формування комунікативної компетентності учнів основної школи / Л. І. Мамчур // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 59. - С. 125-129.
Мамчур Л. І. Перспективність і наступність у формуванні комунікативної компетентності учнів основної школи : [монографія] / Л. І. Мамчур. – Умань : Видавець «Сочінський», 2012. – 449 с.
Мандрик Н. В. До проблеми сучасного уроку української мови [Електронний ресурс] / Н. В. Мандрик // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2014. - Вип. 8. - С. 139-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Ozfm_2014_8_43.pdf.
Новосьолова В. Вивчення синтаксису у 8-9 класах на засадах комунікативно-діяльнісного підходу [Текст] / В. Новосьолова // Українська мова і література в школі. - 2015. - № 2. - С. 15-19.
Паламар Л. Принцип активної комунікації у процесі навчання української мови у ВНЗ / Л. Паламар // Нова пед. думка. - 2008. - № 2. - С. 71-73.
Пентилюк М. І. Сучасний урок української мови / М. І. Пентилюк, Т. Г. Окуневич. – Х. : Основа, 2007. – 176 с. – (Б-ка журн. «Вивчаємо українську мову та літературу»; Вип. 7 (44)).
Попова О. Когнітивно-комунікативний підхід до роботи над граматичними нормами української мови / О. Попова // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 1. - С. 72-75.
Трубачова Д. Шляхи підвищення ефективності комунікативної діяльності студентів [Текст] / Д. Трубачова // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 3. - С. 34-38.
Хропата С. І. Лінгвістичний та лінгводидактичний аспекти комунікативно зорієнтованого вивчення синтаксису української мови / С. І. Хропата // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 61. - С. 355-358.
Яновицька Н. Граматика як лінгвістична основа формування комунікативного мовлення [Текст] / Н. Яновицька // Українська мова і література в школі. - 2010. - № 8. - С. 61-65.
Якщо наша відповівідь Вас не задовольнить, задайте питання більш конкретно.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 22.09.2015 21.24.31 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.153498 seconds