Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45895
   


Автор запитання: Катерина із міста: Кременчук :: Запитання: 37438  
Катерина запитує:
Добрий день! Допоможіть, будь ласка, підібрати інформацію до курсової роботи з математики на тему: "Формування просторових уявлень у дошкільнят". Дякую!
Наша відповідь:
Доброго ранку, Катерино! За вашим запитом радимо звернутися до виконаних віртуальних довідок 36957, 36989, а також скористатися такими джерелами інформації:

Ананьев Б.Г., Рыбалко Е.Ф. Особенности восприятия пространства у детей. – М., 1964.-176 с.

Баглаєва Н. Розвиток логічних умінь дитини. Серіація за величиною, масою, об’ємом, розташуванням у просторі / Н. Баглаєва // Дошкільна освіта. – 2000. – № 10. – С. 8-11.

Баглаєва Н. Обчислювальна діяльність дошкільнят / Н. Баглаєва // Палітра педагога. – 2001. – № 3. – С. 10-13.

Баглаєва Н. Сучасні підходи до логіко-математичного розвитку дошкільнят / Н. Баглаєва // Дошкільна освіта. – 1999. – № 7.– С. 3-4.

Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція) / наук. керівник А. М. Богуш; авт. кол.: А. М. Богуш, Г. В. Бєлєнька, О. Л. Богініч та ін. // Вихователь-методист дошкільного закладу. Спецвипуск. – К., 2012. – 30 с.

Вовчик-Блакитная М.В. Развитие пространственного различия в дошкольном возрасте / Проблемы восприятия пространства и пространственных представлений / под ред. Б. Ломово. – М. : Известия АПН РСФСР, 1961.- 200 с.

Дивовижний світ тварин : [добірка вправ для дошкільнят і молодших школярів, спрямованих на розвиток пам'яті, уваги, спостережливості, логічного мислення й сенсорно-моторної координації] // Розкажіть онуку. - 2011. - № 2 (січень). - С. 1-16.

Дудова Т. Дидактична гра – господиня навчального процесу / Т. Дудова // Дошкільна освіта. – 2004. – № 7.– С. 24-25.

Коваленко, В. Збудуємо будиночок, посадимо ялинку : [Заняття з розвитку просторових уявлень] / В.Коваленко // Дошкільне виховання. - 2001. - № 6. - С. 22-23.

Кочерга, Олександр. Коли дитина готова до школи? // Дошкільне виховання. - 2012. - № 12. - С. 4-9.

Леушина А. М. Формирование элементарных математических представлений у детей дошкольного возраста / А. М.Леушина. – Москва : Просвещение, 1974. – 368 с.

Машовець М. А. Про складне – доступно і просто: засвоєння абстрактних математичних понять / М. А. Машовець // Дошкільна освіта. – 2000. – № 5. – С. 8-11.

Метлина Л. С. Математика в детском саду : пособ. для воспитателядет.сада / Л С. Метлина. – Москва : Просвещение, 1984. – 255 с.

Перова М. Н. Дидактически еигры и упражнения по математике для работы с детьми дошкольного и младшего школьного возраст а/ М. Н. Перова. – Москва : Просвещение, 1996. – 144 с.

Плетеницька Л. Логіко-математичний розвиток дошкільників (за програмою «Дитина в дошкільні роки») / Л. Плетеницька, К. Крутій. – Запоріжжя : ТОВ «ЛІПС. Лтд», 2002. – 156 с.

Рихтерман Т. Д. Формирование представлений о времени у детей дошкольного возраста : пособ. для воспитателейдет. сада / Т. Д. Рихтерман. – Москва : Просвещение, 1982. – 48 с.

Сімакова, Альона. ТОП-10 найкращих ігор для всієї родини : давай пограємо // Зростаємо разом. - 2011. - № 3. - С. 20-23.

Тарунтаева Т. В. Развитие элементарных математических представлений у дошкольников / Т. В. Тарунтаева. – 2-е изд., испр. – Москва: Просвещение, 1980. – 64 с.

Татаринова С.О. Педагогічні умови формування логіко-математичних понять у старших дошкільників у процесі пізнавальної діяльності // Дошкільна освіта.-2009.-N 1(23).-C.24-35.

Теория и методика развития математических представлений у дошкольников : хрестоматія : в 6 ч. / сост. З. А. Михайлова, Р. Л. Непомнящая. – Санкт-Петербург : Икар, 2000.

Фадєєва Т. Вчимося міркувати (математична підготовка дошкільника) / Т. Фадєєва // Дошкільна освіта. – 2000. – № 3.– С. 10.

Формирование элементарных математических представлений у дошкольников: учеб. пособ. / под ред. А. А. Столяра. – Москва: Просвещение, 1988. – 303 с.

Фунтікова О. А. Методичні основи формування початкових математичних уявлень у дітей 4-5 року життя / О. А. Фунтікова // Палітра педагога. – 1999. – № 4 – С. 10-13.

Фунтикова О. А. Теоретические основы умственного развития дошкольников / О. А. Фунтикова. – Симферополь : Таврида, 1999. – 301 с.

Хилтунен Е. Практическая Монтессори-педагогика : книга для педагогов и родителей / Е. Хилтунен . – Москва : Альта-Принт, 2005 . – 335 с.

Щербакова Е. И. Методика формирования элементов математики у дошкольников / К. И. Щербакова. – Киев : Издательство Европейского университета, 2005. – 392 с.

Щербакова К. Й. Методика формування елементів математики в дошкільників : навч. посіб. / К. Й. Щербакова. – Київ : Видавництво Європейського університету, 2011. – 262 с.

Ярош, Т. Гімнастика для розуму : [Тестові завдання для старших дошкільнят] / Т.Ярош // Дошкільне виховання. - 2001. - № 5. - С. 20-21

Голота Н. ПРОСТОРОВО-ЧАСОВІ УЯВЛЕННЯ ЯК ОСНОВА ЖИТТЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДИТИНИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
http://elibrary.kubg.edu.ua/4576/1/N_Golota_04_14_PI.pdf

Питання теорії і практики розвитку мови в процесі формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку
Просторове моделювання як оригінальний прийом сенсорно-пізнавального розвитку старших дошкільників
http://teremok7.zp.ua/index.php/--mainmenu-118/mainmenu-155/500-prostorove-modelyuvannya-yak-originalnij-prijom-sensorno-piznavalnogo-rozvitku-starshikh-doshkilnikiv

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 15.10.2015 09.16.14 :.
.: Черкаська обласна бібліотека для дітей :.
   

Generated in 0.155317 seconds