Доброго дня! Допоможіть, будь ласка, знайти інформацію для курсової роботи на тему: "Розвиток образотворчої обдарованності дітей старшого дошкільного віку та учнів початкових класів в гуртковій роботі". Дякую!
Наташо, добрий день! Для вашої курсової роботи радимо скористатися такими джерелами інформації:
Коментар до Базового компонента дошкільної освіти в Україні : наук. метод. посібн. / наук. ред. О.Л. Кононко. – К.: Ред. журн. «Дошкільне виховання». – 2003.
Богуш А. М., Українське народознавство в дошкільному закладі. К.,Вища школа –1994. –336-356 с.
Ваховська, Олена.Система гурткової роботи : використання елементів лялькового театру на уроках та в позаурочній роботі // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2012. - № 19. - С. 26-28.
Вербицька С. М. Розвиток літературно-естетичної творчості молодших школярів / С. М. Вербицька – Х.: Видав. гр. «Основа», 2004. – 112 с.
Волобуєва Т. В. Розвиток творчої компетентності школярів / Т. В. Волобуєва. – Х.: Видавнича група «Основа», 2005. – 112с.
Гин С. И. Мир фантазии: Методическое пособие для учителя начальной школы / С. И. Гин . – М.:Вита-Пресс, 2001. – 128 с.
Гурткова робота з малятами : [добірка статей] // Дитячий садок (Шкільний світ). - 2008. - № 36. - С. 2-22. - Бібліогр.: с. 19.
Гурткова робота в навчально-виховних закладах : [добірка матеріалів]
// Розкажіть онуку. - 2014. - № 6. - С. 13-30.
Демченко І.І. До проблеми творчого розвитку учнів початкових класів засобами образотворчого мистецтва. Актуальність проблеми формування особистості нового типу // Всеукраїнська науково-практична конференція: Збірник матеріалів. – Кременець: КОГПІ ім.Тараса Шевченка, 2002. – С.35-37.
Демченко І.І. Засоби образотворчого мистецтва у вихованні творчої особистості молодшого школяра // Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв: Збірник наукових праць за редакцією В.Я.Даниленко – Харків: ХДАДМ, 2002. – С.36-44.
Здібності, творчість, обдарованість: теорія, методика, результати досліджень / За ред. В. О. Моляко, О. Л. Музики. – Житомир: Рута, 2006. – 320 с.
Зубко, Тетяна. Безперервний пошук нових технологій // Дитячий садок (Шкільний світ). - 2012. - № 6. - Вкладка. - С. 1-8.
Иванова Г.К. Формирование творческих способностей школьников на уроках рисования : Дис. ... канд. пед . наук : 13.00.04 Майкоп , 1998 . 146 с.
Карасір, Людмила. Фантазії вихователя : художньо-естетичний та мовленнєвий розвиток дошкільників засобами театралізованої діяльності. Вип. 8 : Маленький актор у кожній дитині // Дитячий садок (Шкільний світ). - 2011. - № 32. - С. 1-31. - Бібліогр.: с. 31.
Кардаш, М. М. Плекаємо творчу особистість // Обдарована дитина. - 2012. - № 1. - С. 5-14.
Кардашов В. Н. Теоретические и методические основы художественного,творческого развития школьников / Под ред. Н. А. Кушаева. – Бердянск: Дом техники плюс, 2000. – 160 с.
Карпенко, Євген. Дитяча опера як засіб естетичного виховання : методика викладання мистецтв // Мистецтво та освіта. - 2007. - № 4. - С. 40-44.
Коновальчук Марина. Педагогічна творчість учителя в роботі з обдарованими молодшими школярами : навчально-методичний посібник / Марина Коновальчук. – К. : ТОВ «СІТІПРІНТ», 2013. – 90 с.
Корнієнко, Анна.Майстер-клас у гуртках художньо-естетичного напрямку : [виготовлення писанок]// Мистецтво та освіта. - 2011. - № 2. - С. 44-47. - Бібліогр.: с. 47.
Красноголов В. О. Методи навчання обдарованих дітей / В. О. Красноголов //Обдарована дитина. – 1999. — № 5. — С. 18.
Макрідіна Л. Технологія ТРВЗ – сучасна технологія навчання
творчості / Л. Макрідіна // Завуч. – 2004. - №34. - С. 6 -7.
Масол Л. М. Загальна мистецька освіта: теорія і практика: монографія [Текст] / Л. М. Масол. – К.: Промінь, 2006. – 432 с.
Медведева Н. В. Дослідження процесу художньо-графічної діяльності
дітей молодшого шкільного віку / Н. В. Медведева // Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія № 12. Психологія : зб.наук. праць. – К. : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2005. – № 6 (30), ч.ІІ. – С. 163–171.
Медведева Н. В. Реалізація творчого потенціалу в художньо-графічній діяльності молодших школярів / Н. В. Медведева // Актуальні проблеми психології : зб. наук. праць Ін-ту психології ім. Г. С. Костюка АПН України / за ред. В. О. Моляко. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006. – Т. 12, вип. 1. – С. 125–137.
Мелик-Пашаев А. А. Художественная одаренность детей, ее выявление и развитие. Метод. пос. /Мелик-Пашаев А. А., Новлянская З. Н., Адаскина А. А., Чубук Н. Ф.– Дубна.: Феникс , 2006. – 112 с.
Моляко В.А. Проблема психологического изучения таланта // Психологическая наука : проблемы и перспективы. – Часть 111 : способности, труд, творчество. – Киев, 1990. – С. 73 – 74.
Одерій Л. Є. Образотворче мистецтва як засіб реалізації художньо-творчого потенціалу дітей дошкільного віку / Л. Є. Одерій, А. І. Роздимаха // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – 2014. - № 4. – С.375-383.
Падалка Г.М. Музична педагогіка: курс лекцій з актуальних проблем
викладання музичних дисциплін в системі педагогічної освіти / За
ред. В. Г. Бутенка ; АПН України, Український державний педагогічний університет, Херсонський держ. пед. ун-т. – Херсон : ХДПІ, 1995. – 104 с.
Паляниця, Т. В. Паперопластика. Квіллінг. Композиція "Чарівні квіти" : (заняття гуртка "Чарівна палітра") // Мистецтво в школі (музика, образотворче мистецтво, художня культура). - 2012. - № 1. - С. 35-36.
Поклад І.М. Розвиток хореографічних здібностей дітей молодшого шкільного віку: автореферат дис. на здобуття наукового ступеня канд.
психол. наук: спец. 19.00.07 «Педагогічна і вікова психологія» / І.М.
Поклад; Інститут психології ім. Г.С. Костюка АПН України, Київ. – 2006. – 20с.
Попондопуло, Наталія.Ліпимо з тіста : план гурткової роботи зі старшими дошкільнятами : планування // Палітра педагога. - 2012. - № 6. - С. 14-17.
Робота з обдарованими дітьми : майстер-клас // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2012. - № 24. - Методичний порадник. - 2012. - Вип. 6. - С. 1-30. - Бібліогр.: с. 4, 25.
Савенков А. И. Детская одаренность: развитие средствами искусства / А. И. Савенков – М.: Педагогическое общество России, 1999. – 220 с.
Саполович Людмила. У клубі "Чомусики" : План гурткової роботи з обдарованими дітьми. Середній дошкільний вік // Дошкільне виховання. - 2002.- 10. - С.22-24.
Саполович, Л. М. Сходинки : план гурткової роботи з обдарованими дітьми
// Бібліотечка вихователя дитячого садка. - 2009. - № 8. - С. 37-43.
Терещенко О.П. Розвиток творчості старшого дошкільника в образотворчій діяльності : Навч. - метод. посіб. До Базової прогр. розв. дитини дошкільного віку «Я у Світі» / О.П. Терещенко. – К.: Світич, 2009.: іл. – 112 с. – Бібліогр.: С. 105-107.
Холоденко В.О. Розвиток творчої активності молодших школярів у процесі інтеграції різних видів музичної діяльності : автореферат дис. на здобуття наукового ступеня канд. педаг. наук : спец. 13.00.02 «Теорія і мето-дика навчання і виховання» / В.О. Холоденко;Київський національний університет культури і мистецтв. – 2004. – 20
с.
Черепковська Н.І. Виявлення та стимуляція розвитку творчого потенціалу дітей // Обдарована дитина. – 2006. - №1. – С. 18-21.
Шинкаренко, Людмила. Чомусики : гурток інтелектуального розвитку // Дитячий садок (Шкільний світ). - 2012. - № 14. - Вкладка. - С. 1-15.
Щербо А. Б. Формирование у младших школьников способностей к художественно-эстетической деятельности : дисс. докт.пед.наук :
спец. 13.00.01. «Формирование у младших школьников способностей к художественно-эстетической деятельности». / Щербо Алла Борисовна. – Винница, 1983. – 370 с.
Олійник Лія Миколаївна. Розвиток творчості дитини дошкільного віку засобами образотворчого мистецтва / III Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Проблеми діагностики та проектування розвитку обдарованості дошкільників» 15 – 16 травня 2014 р., м. Київ
http://liyalno1.blogspot.com/2014/05/blog-post_15.html
Явоненко М. В. Художній розвиток дітей дошкільного віку у процесі виконання творчих завдань /М. В. Явоненко, В. М. Жлудько // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка. – Серія: педагогічні науки: Збірник. – Чернігів: ЧДПУ, 2009. – № 71. – 280 с. – С.157-162.
Як допомогти дитині стати творчою особистістю / Упоряд. Л. Шелестова. – К.: Ред. загальнопед. газ., 2003. – 112с.