Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45895
   


Автор запитання: Анастасія-Олександра із міста: Вінниця :: Запитання: 37593  
Анастасія-Олександра запитує:
Доброго дня, мене цікавлять такі запитання: Наявність тривожних симптомів у діяльності студентів внз. Діагностика проявів тривожності. Прийоми корекції тривожних проявів.
Наша відповідь:
Доброго дня, Анастасіє-Олександро!
Пропонуємо Вам переглянути наступні джерела:
Брагина К. Р. Изменения параметров психологического возраста у студентов за последние 10 лет и их связь с депрессивной симптоматикой / К. Р. Брагина // Архів психіатрії. - 2004. - 10, № 2. - С. 249-251.
Васил’євих Л. Г. Вплив навчального та екзаменаційного стресу на процес адаптації студентів першого курсу до навчання у вищому навчальному закладі [Електронний ресурс] / Л. Г. Васил’євих // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна". - 2010. - № 2. - С. 226-228. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Znpkhist_2010_2_57.pdf.
Вашкіте І. Д. Порівняльна характеристика депресивних розладів афективного і невротичного регістрів та їх корекція у студентів вищих навчальних закладів : автореф. дис. ... канд. мед. наук : 14.01.16 / І. Д. Вашкіте ; НАНМ України, Ін-т неврології, психіатрії та наркології. - Харків, 2015. - 20 c.
Гавенко Н. В. Особенности личности и направления конфликтности при формировании расстройств психической адаптации у студентов-медиков, обучающихся на младших курсах вуза / Н. В. Гавенко // Медицина сегодня и завтра. - 2006. - № 1. - С. 68-72.
Гільман А. Ю. Саногенне мислення як чинник протидії емоційного стресу в навчальній діяльності студента [Електронний ресурс] / А. Ю. Гільман // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Психологія і педагогіка. - 2014. - Вип. 30. - С. 43-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Nznuoapp_2014_30_11.pdf.
Гуменюк Л. Н. Тревожные и депрессивные расстройства непсихотического уровня у студентов экономического факультета в условиях реформирования высшего образования [Електронний ресурс] / Л. Н. Гуменюк, Т. Э. Редзанова // Український вісник психоневрології. - 2010. - Т. 18, вип. 3. - С. 120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Uvp_2010_18_3_127.pdf.
Демина О. О. Феноменология суицидального поведения в рамках острой реакции на стресс у лиц молодого возраста / О. О. Демина // Експерим. і клініч. медицина. - 2010. - № 2. - С. 139-142.
Дмитренко О. Ю. Гендерна ідентичність студенток як детермінанта переживання самотності та депресії / О. Ю. Дмитренко // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2011. - 16, вип. 11, ч. 2. - С. 31-38.
Завацька Н. Є. Соціокультурні та психологічні аспекти адаптації особистості в сучасному соціумі : монографія / Н. Є. Завацька, О. О. Левченко, Н. В. Провоторова, О. О. Гамага, Л. А. Пономаренко ; МОНМС України, Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ, 2012. - 310 c.
Запорожченко Н. В. Кинезиологическая коррекция висцеральных проявлений стресса и гиподинамии у студентов [Електронний ресурс] / Н. В. Запорожченко, Е. Я. Лисецкая, М. А. Лисецкий // Наука і освіта. - 2013. - № 4. - С. 118-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/NiO_2013_4_33.pdf.
Засєкін А. А. Віртуальне спілкування як чинник особистісних змін студентської молоді : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / А. А. Засєкін; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - К., 2012. - 20 c.
Каткова Т. А. Дезадаптація студентів в умовах навчання у вищій школі як фактор прояву стрессу [Електронний ресурс] / Т. А. Каткова, К. Г. Песоцька // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Педагогіка і психологія. - 2013. - Вип. 40(1). - С. 190-194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/pspo_2013_40(1)__35.pdf.
Корольчук М. С. Психологічне забезпечення психічного і фізичного здоров'я / М. С. Корольчук, В. М. Крайнюк, А. Ф. Косенко, Т. І. Кочергіна ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка, Київ. міжнар. ун-т, Київ. військ. гуманіт. ін-т Нац. акад. оборони України. - К. : Фірма "ІНКОС", 2002. - 271 c.
Лещина Л. В. Поширеність тривожно-депресивних розладів у студентів вузів на моделі Івано-Франківського регіону / Л. В. Лещина // Галиц. лікар. вісн.. - 2005. - 12, № 2. - С. 34-36.
Лісіцин В. Д. Взаємозв’язок поведінкового типу А та стресового стану у студентів вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / В. Д. Лісіцин // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна". - 2009. - № 1. - С. 87-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Znpkhist_2009_1_22.pdf.
Лотоцька Л. Б. Вплив соціальних мереж на здоров'я студентської молоді / Л. Б. Лотоцька // Пед. пошук. - 2012. - № 4. - С. 19-22.
Лук’янова Т. В. Дослідження зв’язку життєстійкості, її компонентів та моделей поведінки в стресовій ситуації у студентів [Електронний ресурс] / Т. В. Лук’янова // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Психологія. - 2011. - № 959, вип. 46. - С. 97-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/VKhIPC_2011_959_46_23.pdf.
Миколайчук М. І. Психологічні методи подолання депресивних розладів у студентської молоді: ефективність стратегій сімейної психотерапії [Електронний ресурс] / М. І. Миколайчук // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. серія психологічна. - 2012. - Вип. 2(2). - С. 222-230. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Nvldu_2012_2(2)__27.pdf.
Михайлов Б. В. Анализ социально-психологических факторов, влияющих на формирование и развитие депрессивных реакций аффективного и невротического регистров у студентов ВУЗов [Електронний ресурс] / Б. В. Михайлов, И. Д. Вашките // Український вісник психоневрології. - 2013. - Т. 21, вип. 3. - С. 65-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Uvp_2013_21_3_16.pdf.
Піскун Р. П. Психолого-педагогічні умови адаптації студентів першого курсу до навчальної діяльності у вищому медичному закладі / Р. П. Піскун, Т. І. Шевчук, С. М. Горбатюк // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2010. - Вип. 181, ч. 3. - С. 92-96.
Руденко О. Особливості виникнення та переживання стресових станів у студентів вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / О. Руденко, А. Ляшенко // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди". Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2013. - Вип. 28(2). - С. 451-456. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/gvpdpu_2013_28_2_84.pdf.
Сопнєва Н. Б. Стресові стани у студентів педагогічного ВУЗУ. Досвід соціального аналізу [Електронний ресурс] / Н. Б. Сопнєва, В. М. Федорик // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 266-277. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Pipo_2013_40-41_45.pdf.
Столярчук О. А. Дослідження динаміки криз фахового навчання майбутніх учителів / О. А. Столярчук // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 29. - С. 305-311.
Табачников А. Е. Депрессивные расстройства у старшеклассников / А. Е. Табачников, Ц. Б. Абдряхимова // Архів психіатрії. - 2003. - 9, № 4. - С. 107-110. (Проаналізовано клініко-психологічні особливості депресивних порушень у старшокласників у порівнянні зі студентами I курсу університету)
Федорова Я. В. Стрес та його роль в навчальній діяльності студента [Електронний ресурс] / Я. В. Федорова // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Педагогіка і психологія. - 2013. - Вип. 39(4). - С. 290-294. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/pspo_2013_39(4)__47.pdf.
Фоменко К. І. Атрибутивні особливості чутливості студентів до стресових ситуацій у навчальній діяльності [Електронний ресурс] / К. І. Фоменко, О. І. Кузнецов // Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія : Психологічні науки. - 2014. - Вип. 2.12. - С. 178-183. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Nvmdups_2014_2_12_35.pdf.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 31.10.2015 16.53.39 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.151928 seconds