Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45988
   


Автор запитання: Олександра із міста: Рівне :: Запитання: 37604  
Олександра запитує:
Доброго вечора. допоможіть будь ласка правильно оформити літературу 1. Закон України «Про власність». Відомості Верховної Ради (ВВР), 1991, N 20, С. 249. 2. Закон України “Про ціни та ціноутворення” вiд 03.12.1990 (із змінами та доповненнями) // Закони України Т І – К. 1996 р. 3. Положення про державне регулювання цін (тарифів) на продукцію виробничо-технічного призначення, товари народного споживання, роботи і послуги монопольних формувань: Затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 22.02.1995 р. 4. Постанова Кабінету Міністрів України від 21.10.94 р. №733 “Про ціноутворення в умовах реформування економіки”. 5. Артус М.М. Механізм ціноутворення та функціонування в умовах ринку / М.М. Артус // Фінанси України. – 2007. – № 10. – С. 103–107. 6. Апопій В.В. Комерційна діяльність на рину товарів та послуг: Підручник В.В. Апопій, С.Г. Бабенко, Я.А. Гончарук та ін.. – К.: Знання, 2008. – 558с. 7. Бабур Л.Г. Ціни і ціноутворення: навчальний посібник / Л.Г. Бабур, О.Г. Лялюк. – Вінниця: ВНТУ, 2004 – 119 с. 8. Балабанова Л.В., Сардак О.В. Цінова політика торговельного підприємства в умовах маркетингової орієнтації. Навчальний посібник. – Донецьк: ДонДУЕТ ім. М.І. Туган-Барановського, 2003. – 156 с. 9. Бондар Н. М. Економіка підприємства. – К.: А.С.К., 2004. – 400 с. 10. Виноградська А.М. Комерційна діяльність торговельного підприємства: Навч. Посібник Ч.1 А.М. Виноградська. – К.: Київ, нац. торг.-екон. ун-т, 2005. – 278с. 11. Іванова О.Б., Кравець А.Б. Методичні підходи до формування внутрішньої ціни на підприємстві // Актуальні проблеми економіки. – 2008. - №2. – С. 74–82. 12. Колесніков О.В. Ціноутворення. – К. – ЦНЛ. – 2006. – 144 с. 13. Корінєв В.Л. Аналіз ціноутворюючих чинників / В.Л. Корінєв // Актуальні проблеми економіки. – 2004. – №11. (40) – С. 101–107. 14. Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Д., Вонг В. Маркетинг менеджмент. – СПб: Питер Ком, 2005. – 896 с. 15. Литвиненко Я.В. Маркетингова цінова політика: навч. посіб. / Я.В. Литвиненко. – К.: Персонал, 2008. – 244 с. 16. Литвиненко Я.В. Сучасна політика ціноутворення: навч. посіб./Я.В. Литвиненко. – К.: МАУП, 2001. – 152 с. 17. Макаренко Т.І. Моделювання та прогнозування у маркетингу / Т.І. Макаренко. – К.: Центр навчальної літератури, 2005. – 154 с. 18. Норіцина Н.І. Маркетингове ціноутворення як чинник прибуткової діяльності підприємств // Маркетинг в Україні. – 2007. – №5. – с. 41– 44. 19. Парижак Н.В., Майборода О.М., Сидор І.П. Ціни: фінансовий аспект.- Тернопіль. – 2005. -204-208 с. 20. Пінішко В.С. Ціни і ціноутворення: навчальний посібник / В.С. Пінішко – Лювів: Інтелект-Захід, 2006. – 488 с. 21. Полтавський Ю.А. Ціновий механізм АПК: навч.посіб / Ю.А. Полтавський. – Х.: ХНАУ, 2005. – 153 с. 22. Примак Т.О. Маркетинг: Навчальний посібник.– К.: МАУП,2001.– 296 с. 23. Покропивного С.Ф. Економіка підприємства: навч. посібник./ під ред. Покропивного С.Ф. – К:КНЕУ. – 2003. – 482 с. 24. Покропивний С.Ф. Підприємництво: стратегія, організація, ефективність: Навч. Посібник С.Ф. Покропивний, В.М. Колот. – К.: КНЕУ, 2003. – 350с. 25. Руделіус В.В. Азарян О.М. Маркетинг. Підручник. К. – навч.-метод. центр 2005. – 905 с. 26. Салижанов І.К. Цінова політика / І.К. Салижанов. – М.: Знання, 1996. – 157 с. 27. Сміян Ю. Ціни та ціноутворення // Галицькі контракти. – 1998. - № 16. – с. 10 -13. 28. Тормоса Ю. Г. Ціни та цінова політика: Навч. посібник. 2001. —122 с. 29. Черевко О. І. Обладнання підприємств сфери торгівлі : навчальний посібник / О. І. Черевко, О. В. Новікова, В. О. Потапов. - вид. 2-ге. - К. : Ліра-К, 2011.У Яковлєв, Юрій Прокопович. Економіка торгівлі : навчальний посібник / Юрій Яковлєв. - Херсон : ОЛДІ-плюс, 2009. – 133с. 30. Чорна О.Л. Теоретичні основи розробки стратегії ціноутворення підприємств // Економіка та держава. – 2006. - №4. – с. 21 – 26 31. Шкварчук Л.О. Ціноутворення: Підручник. — К.: Кондор. — 2006. — 460 32. Штефанич Д.А. Дослідження актуальних проблем ринкового ціноутворення. // Фінанси України. – 2004. - №10. – с.150-152.
Наша відповідь:
1.Про власність: закон України від 07.02.1991р.№ 697// Відомості Верховної Ради України .- 1991.- N 20- С. 249.
2.Про ціни та ціноутворення: закон України вiд 03.12.1990 (із змінами та доповненнями) // Закони України Т.І: 1990-1991: Із змінами та доповненнями за станом на 1 січня 1996 року / Міністерство юстиції України (Київ). - 1996. - 531 с. – К., 1996
3.Про ціноутворення в умовах реформування економіки: постанова Кабінету Міністрів України від 04.02.1995р.
//Голос України.-1994.-26 жовтня
4.Положення про державне регулювання цін (тарифів) на продукцію виробничо-технічного призначення, товари народного споживання, роботи і послуги монопольних формувань: Затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 22.02.1995 р.
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/135-95-п
5. Апопій В.В. Комерційна діяльність на ринку товарів та послуг: Підручник В.В. Апопій, С.Г. Бабенко, Я.А. Гончарук та ін.. – К.: Знання, 2008. – 558 с.
с.6. Бабур Л.Г. Ціни і ціноутворення: навчальний посібник / Л.Г. Бабур, О.Г. Лялюк. – Вінниця: ВНТУ, 2004 – 119 с.
7. Балабанова Л.В., Сардак О.В. Цінова політика торговельного підприємства в умовах маркетингової орієнтації. Навчальний посібник. – Донецьк: ДонДУЕТ ім. М.І. Туган-Барановського, 2003. – 156 с.
8. Бондар Н. М. Економіка підприємства. – К.: А.С.К., 2004. – 400 с
9. Виноградська А.М. Комерційна діяльність торговельного підприємства: Навч. Посібник Ч.1 А.М. Виноградська. – К.: Київ, нац. торг.-екон. ун-т, 2005. – 278 с
10. Колесніков О.В. Ціноутворення. – К., – ЦНЛ. – 2006. – 144 с.
11. Маркетинг менеджмент./Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Д.,Вонг В. – СПб: Питер Ком, 2005. – 896 с
12. Литвиненко Я.В. Маркетингова цінова політика: навч. посіб. / Я.В. Литвиненко. – К.: Персонал, 2008. – 244 с.
13. Литвиненко Я.В. Сучасна політика ціноутворення: навч. посіб./Я.В. Литвиненко. – К.: МАУП, 2001. – 152 с
14. Макаренко Т.І. Моделювання та прогнозування у маркетингу / Т.І. Макаренко. – К.: Центр навчальної літератури, 2005. – 154 с
15. Норіцина Н.І. Маркетингове ціноутворення як чинник прибуткової дія15.льності підприємств // Маркетинг в Україні. – 2007. – № 5. – с. 41– 44
16. Парижак Н.В., Майборода О.М., Сидор І.П. Ціни: фінансовий аспект.- Тернопіль. – 2005. -204-208 с
17. Пінішко В.С. Ціни і ціноутворення: навчальний посібник / В.С. Пінішко – Львів: Інтелект-Захід, 2006. – 488 с.
18. Полтавський Ю.А. Ціновий механізм АПК: навч.посіб / Ю.А. Полтавський. – Х.: ХНАУ, 2005. – 153 с.
19. Примак Т.О. Маркетинг: Навчальний посібник.– К.: МАУП,2001.– 296 с
20. Покропивного С.Ф. Економіка підприємства: навч. посібник./ під ред. Покропивного С.Ф. – К:КНЕУ. – 2003. – 482 с
21. Покропивний С.Ф. Підприємництво: стратегія, організація, ефективність: Навч. Посібник С.Ф. Покропивний, В.М. Колот. – К.: КНЕУ, 2003. – 350с.
22. Руделіус В.В. Азарян О.М. Маркетинг. Підручник. К. – навч.-метод. центр 2005. – 905 с
23. Салижанов І.К. Цінова політика / І.К. Салижанов. – М.: Знання, 1996. – 157 с
24.Черевко, О. І.
Обладнання підприємств сфери торгівлі [] : навч. посіб. / О. І. Черевко, О. В. Новікова, В. О. Потапов. - К. : Ліра-К, 2010. - 647 с. : іл., табл. - Бібліогр.: с. 642
25. Тормоса Ю. Г. Ціни та цінова політика: Навч. посібник. 2001. —122 с
26.Шкварчук, Людмила Олександрівна
Ціноутворення : Підручник / Людмила Шкварчук ; М-во освіти і науки України. - К. : Кондор, 2006. - 459 с
27. Яковлєв, Юрій Прокопович. Економіка торгівлі : навчальний посібник / Юрій Яковлєв. - Херсон : ОЛДІ-плюс, 2009. – 133с.
28. Артус М.М. Механізм ціноутворення та функціонування в умовах ринку / М.М. Артус // Фінанси України. – 2007. – № 10. – С. 103–107
29. Іванова О.Б., Кравець А.Б. Методичні підходи до формування внутрішньої ціни на підприємстві // Актуальні проблеми економіки. – 2008. - №2. – С. 74–82.
30. Корінєв В.Л. Аналіз ціноутворюючих чинників / В.Л. Корінєв // Актуальні проблеми економіки. – 2004. – №11. (40) – С. 101–107.
31. Норіцина Н.І. Маркетингове ціноутворення як чинник прибуткової діяльності підприємств // Маркетинг в Україні. – 2007. – №5. – С. 41– 44
32. Сміян Ю. Ціни та ціноутворення // Галицькі контракти. – 1998. - № 16. – С. 10 -13
33. Чорна О.Л. Теоретичні основи розробки стратегії ціноутворення підприємств // Економіка та держава. – 2006. - № 4. – С. 21 – 26
34.Штефанич Д.А. Дослідження актуальних проблем ринкового ціноутворення. // Фінанси України. – 2004. - №10. – С.150-152.

.: Розділ: Література :: 2.11.2015 17.31.33 :.
.: Кіровоградська обласна універсальна наукова бібліотека ім. Д.І.Чижевського :.
   

Generated in 0.163037 seconds