Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 35 .:. Запитань у базі: 45896
   


Автор запитання: Тетяна із міста: Кіровоград :: Запитання: 37871  
Тетяна запитує:
Доброго дня! Допоможіть підібрати матеріали з теми: інтерактивні технології навчання: суть і завдання.
Наша відповідь:
Добрий день, Тетяно!
Пропонуємо Вам переглянути наступні джерела інформації:
Актуальні проблеми навчання української мови та читання в початкових класах в контексті використання інтерактивних технологій навчання. // Матеріали Другого регіонального науково-практичного семінару «Використання інтерактивних технологій навчання в мовній освіті молодших школярів». — Херсон, 2013. — С. 55-60.
Біднина, А. С. Використання інтерактивних технологій навчання під час аудіювання на уроках англійської мови в початковій школі. // Матеріали Другого регіонального науково-практичного семінару «Використання інтерактивних технологій навчання в мовній освіті молодших школярів». — Херсон, 2013. — С. 144-148.
Борисова, О. М. Актуальні проблеми навчання української мови та читання в початкових класах у контексті використання інтерактивних технологій навчання. // Матеріали Другого регіонального науково-практичного семінару «Використання інтерактивних технологій навчання в мовній освіті молодших школярів». — Херсон, 2013. — С. 15-20.
Букаткіна, А. Інтерактивні технології навчання в мовній освіті молодших школярів. // Матеріали Другого регіонального науково-практичного семінару «Використання інтерактивних технологій навчання в мовній освіті молодших школярів». — Херсон, 2013. — С. 23-26.
Булка, І. А. Використання інтерактивних технологій на уроках англійської мови, зокрема під час навчання граматичних структур. // Матеріали Другого регіонального науково-практичного семінару «Використання інтерактивних технологій навчання в мовній освіті молодших школярів». — Херсон, 2013. — С. 151-156.
Веремієнко, А. О. Інтерактивні технології навчання під час вивчення англійської мови у початкових класах. // Матеріали Другого регіонального науково-практичного семінару «Використання інтерактивних технологій навчання в мовній освіті молодших школярів». — Херсон, 2013. — С. 159-162.
Гаєвець, Я. С. Інтерактивне навчання як технологія формування методичної компетентності вчителя. // Матеріали міжнародної науково-методичної конференції «Проблеми математичної освіти» (ПМО-2013). — Черкаси, 2013. — С. 150-151.
Горбач, О. Інтерактивні технології навчання хімії // Зміст та специфіка сучасного науково-методичного забезпечення вступу у ВНЗ. - матеріали VIII міжрегіон. семінару&specsimvol&26 квіт. 2013 р. // Зміст та специфіка сучасного науково-методичного забезпечення вступу у ВНЗ. — К., 2013. — С. 37-45.
Горобчук, Т. Соціокультурна лінія в мовній освіті з використанням інтерактивних технологій в навчанні англійської мови в початкових класах. // Матеріали Другого регіонального науково-практичного семінару «Використання інтерактивних технологій навчання в мовній освіті молодших школярів». — Херсон, 2013. — С. 166-170.
Журавльов, В. В. Психологічні аспекти підготовки керівників органів охорони державного кордону до професійно-управлінської діяльності на основі інтерактивної технології навчання // № 4 (73). // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія: Педагогічні та психологічні науки. — Хмельницький, 2014. — № 4 (73). — С. 418-428.
Зіненко, І. М. Формування математичної компетентності учнів загальноосвітніх навчальних закладів із застосуванням інтерактивних технологій навчання // Т. 2. // Професіоналізм педагога в контексті європейського вибору України: якість освіти – основа конкурентоспроможності майбутнього фахівця. — Ялта, 2013. — Т. 2. — С. 107-109.
Манушина, І. І. Інтерактивні технології навчання в мовній освіті молодших школярів. // Матеріали Другого регіонального науково-практичного семінару «Використання інтерактивних технологій навчання в мовній освіті молодших школярів». — Херсон, 2013. — С. 194-197.
Маркова, О. О. Переваги використання інтерактивних технологій у процесі професійно-орієнтованого навчання іншомовного мовленнєвого спілкування. // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти. — Х., 2013. — Вип. 32-33 (36-37). — С. 237-244.
Мисліцький, О. Застосування технології інтерактивного навчання на уроках фізики // Вип. 3. // Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. — Кіровоград, 2013. — Вип. 3. — С. 75-81.
Попадинець, О. О. Реалізація інтерактивних технологій навчання англійської мови за професійним спрямуванням // Методика викладання філологічних дисциплін у загальноосвітніх та вищих навчальних закладах України. - II Регіон. наук.-практ. конф., 14 листоп. 2013 р. // Методика викладання філологічних дисциплін у загальноосвітніх та вищих навчальних закладах України. — Кам’янець-Подільський, 2013. — С. 60–63.
Салгалова, В. Є. Актуальні проблеми навчання українського читання в початкових класах у контексті використання інтерактивних технологій навчання. // Матеріали Другого регіонального науково-практичного семінару «Використання інтерактивних технологій навчання в мовній освіті молодших школярів». — Херсон, 2013. — С. 91-95.
Самчинецька, Н. В. Інтерактивні технології навчання діалогічного мовлення молодших школярів. // Матеріали Другого регіонального науково-практичного семінару «Використання інтерактивних технологій навчання в мовній освіті молодших школярів». — Херсон, 2013. — С. 250-253.
Скороход, Н. В. Актуальні проблеми навчання української мови та читання в початкових класах у контексті використання інтерактивних технологій. // Матеріали Другого регіонального науково-практичного семінару «Використання інтерактивних технологій навчання в мовній освіті молодших школярів». — Херсон, 2013. — С. 95-98.
Солодовнікова, О. І. Формування полікультурної мовної особистості засобами використання інтерактивних технологій під час навчання англійської мови у початковій школі. // Матеріали Другого регіонального науково-практичного семінару «Використання інтерактивних технологій навчання в мовній освіті молодших школярів». — Херсон, 2013. — С. 253-257.
Черкаська, Л. Методика використання інтерактивних технологій під час навчання учнів математики // Збірник наукових праць викладачів, аспірантів, магістрів і студентів фізико-математичного факультету. // Збірник наукових праць викладачів, аспірантів, магістрів і студентів фізико-математичного факультету. — Полтава, 2013. — С. 134-136.
Чернявська, Л. В. Інтерактивні технології навчання як засіб становлення сучасного фахівця // Психолого-педагогічні проблеми становлення сучасного фахівця. - матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (Україна, Харків, 15-16 трав., 2013 р.)&specsimvol&зб. наук. ст. // Психолого-педагогічні проблеми становлення сучасного фахівця. — Х., 2013. — С. 451–456 А729591 .
Шадренко, О. І. Використання інтерактивних технологій навчання на уроках української мови та читання в початкових класах. // Матеріали Другого регіонального науково-практичного семінару «Використання інтерактивних технологій навчання в мовній освіті молодших школярів». — Херсон, 2013. — С. 110-114.
Шевченко, А. Ф. Інтерактивні технології дистанційного навчання. // Якість вищої освіти: методологічні та методичні підходи щодо впровадження дистанційних технологій навчання. — Полтава, 2013. — Ч. 1. — С. 260-261.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 29.11.2015 17.28.06 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.15807 seconds