Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 34 .:. Запитань у базі: 45897
   


Автор запитання: Аня із міста: Белая Церковь :: Запитання: 38010  
Аня запитує:
Умови активізації художніх здібностей дітей. Критерії, рівні та показники розвитку художніх здібностей дитини.
Наша відповідь:
Дорого дня, Аню!
Краще уточнювати мету запиту (дипломна, курсова, реферат тощо)- від цього залежить наша відповідь. Пропонуємо Вам переглянути наступні джерела:
Архипова С. Методика розвитку творчих здібностей у дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / С. Архипова, Н. Кушнірик // Педагогічні науки. - 2009. - Вип. 2. - С. 41-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/pena_2009_2_12.pdf.
Барнич О. В. -Використання креативного потенціалу художньої спадщини К. Д. Ушинського у контексті проблеми розвитку творчих здібностей учнів молодшого шкільного віку [Електронний ресурс] / О. В. Барнич // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 110. - С. 116-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/VchdpuP_2013_110_36.pdf.
Білгородська О. Є. Компоненти формування художньо-графічних умінь і навичок дітей 6-7-річного віку у процесі образотворчої діяльності [Електронний ресурс] / О. Є. Білгородська // Наука і освіта. - 2014. - № 2. - С. 59-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/NiO_2014_2_14.pdf.
Гаврилюк С. М. До проблеми художньо-творчого розвитку дітей 5-7 років у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / С. М. Гаврилюк // Гуманізація навчально-виховного процесу : зб. наук. праць. - Слов'янськ, 2007. - Вип. 37. - С. 85 90.
Гаврилюк С. М. Художній розвиток дітей 5-7 років засобами театралізованої діяльності в умовах навчально-виховного комплексу "Дошкільний навчальний заклад - загальноосвітній навчальний заклад": автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / С. М. Гаврилюк ; Миколаїв. держ. ун-т ім. В. О. Сухомлинського. — Миколаїв, 2010. — 20 с. – Режим доступу: http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=ARD&P21DBN=ARD&Z21ID=&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=DOC/2010/10gsmznz.zip.
Гаврилюк С.М. Художньо-творчий розвиток особистості дитини дошкільного та молодшого шкільного віку засобами театралізованої діяльності / С.М. Гаврилюк // Зб. наук. праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. - К., 2003. - С. 52-56.
Івершинь А. Г. Формування художнього образу в старших дошкільників у процесі дизайн-діяльності / А. Г. Івершинь, К. Л. Бостан // Наука і освіта. - 2010. - № 8. - С. 71-74.
Інжестойкова B. O. Колір як засіб створення художнього образу в дитячих малюнках / B. O. Інжестойкова // Наука і освіта. - 2008. - № 6. - С. 72-75.
Кондратова В. Розвиток художніх здібностей учнів на уроках образотворчого мистецтва в початкових класах [Електронний ресурс] / В. Кондратова // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Сер. : Педагогічні науки. - 2010. - Вип. 91. - С. 102-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Nz_p_2010_91_24.pdf.
Котляр В. П. Основи художнього виховання дітей : навч. посіб / В. П. Котляр ; Бердян. держ. пед. ун-т. - Донецьк : Ноулідж, 2010. - 223 c.
Криворучко Ю. М. Метод проектів у підготовці майбутніх учителів початкових класів до розвитку художньо-творчих здібностей учнів [Електронний ресурс] / Ю. М. Криворучко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2011. - Вип. 14. - С. 309-313. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Nchnpu_016_2011_14_77.pdf.
Одерій Л. Є. Образотворче мистецтво як засіб реалізації художньо-творчого потенціалу дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / Л. Є. Одерій, А. І. Роздимаха // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 4. - С. 375-383. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/pednauk_2014_4_47.pdf.
Програма розвитку дітей старшого дошкільного віку “Впевнений старт”. – Тернопіль : Мандрівець, 2012. - 104 с. - Режим доступу: http://old.mon.gov.ua/images/files/doshkilna-cerednya/doshkilna/progr_rozv/1.pdf.
Резніченко Г. В. Художня графіка в дошкільному навчальному закладі / Г. В. Резніченко // Наша шк. - 2008. - № 3. - С. 29-31.
Стриженко Л. Художня студія: розвиток творчих здібностей дітей [Текст] / Л. Стриженко // Дошкільне виховання. - 2007. - № 5. - С. 20-21.
Теорія та технології розвитку дитячої художньої творчості дошкільників : навч.-метод. посіб / уклад.: Н. Г. Каньоса ; Кам'янець-Поділ. нац. ун-т ім. І. Огієнка. - Кам'янець-Подільський : Зволейко Д. Г., 2015. - 187 c.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 17.12.2015 17.46.32 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.15575 seconds