Надія спрашивает:
Доброго дня. Надайте список літератури з питання інклюзивного навчання в закладах позашкільної освіти. Дякую
Наш ответ:
Книги:
Архітектурна доступність шкіл : навчально-методичний посібник / В. О. Азін [та ін.] ; за заг. ред. Л. Ю. Байди, О. В. Красюкової-Еннс ; Українсько-канадський проект "Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні". - К. : [б. в.], 2012. - 87 с. : табл., іл. - (Серія навчальних матеріалів українсько-канадського проекту "Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні")
Інклюзивне навчання: досвід упровадження / упор. Алла Колупаєва. - К. : Шкільний світ, 2015. - 197,[3] с. : мал., табл. - (Бібліотека "Шкільного світу")
Стантарти соціальних послуг : збірка проектів документів / Укр. фонд соц. інвестицій; ред. Л. Л. Сідєльнік : УФСІ. - 2007
Кн. 1, [б. м.]. - 2007. - 174,[1] с.
"Інвалідність та суспільство" : навчально-методичний посібник / Л. Ю. Байда [та ін.] ; за заг. ред. Л. Ю. Байди, О. В. Красюкової-Еннс ; Українсько-Канадський проект "Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні". - К. : [б. в.], 2012. - 216 с. : табл. - (Серія навчальних матеріалів українсько-канадського проекту "Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні")
Тренінгові модулі / Українсько-Канадський проект "Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні". - К. : [б. в.], 2011. - 131 с. : табл., іл. - (Серія навчальних матеріалів українсько-канадського проекту)
Періодичні видання:
Сержук В. Школа - для всіх дітей / В. Сержук // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2015. - № 9-10. - С. 16-17
.
Вінник, Антоніна Зігріти теплом, дати знання, зберегти здоров'я / Антоніна Вінник // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2013. - № 5. - С. 91-95 : фотогр. - Бібліогр.: с. 95
Скринько Ж. Л. Інтеграція дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітній школі / Ж. Л. Скринько // Педагогічний вісник. - 2012. - № 2-3. - С. 79-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Ілляшенко Т. Яка вона - інтеграція дітей з особливими освітніми потребами у загальносвітній школі / Тамара Ілляшенко // Початкова школа. - 2011. - № 5. - С. 47-50.
Галицька Н.І. Інклюзивна освіта. Інтегроване навчання в початковій школі / Н.І. Галицька // Безпека життєдіяльності. - 2013. - № 8. - С. 27-29
Навчання дітей з особливими потребами // Мистецтво в школі. Музика, образотворче мистецтво, художня культура. - 2011. - № 10: Вкладка. - С. 1-16
Поліщук О.П. Впровадження інклюзивної освіти. Семінар-практикум для вчителів / О. П. Поліщук // Шкільному психологу. Усе для роботи. - 2015. - № 1. - С. 22-27
Савчук, Людмила Навчання в інклюзивному класі. Особливості організації / Людмила Савчук // Психолог. - 2014. - № 2 (лютий). - С. 40-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Сак, Тамара Організація співпраці в інклюзивному класі / Тамара Сак // Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання. - 2013. - № 4. - С. 19-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Столярчук Т.Р. Команда супроводу створює умови для інклюзивного навчання / Т. Р. Столярчук // Педагогічна майстерня. - 2015. - № 9. - С. 21-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Таранченко, Оксана Стратегія сучасного викладання: надання підтримки учням з особливими потребами в умовах інклюзивного навчання / Оксана Таранченко // Початкова школа. - 2013. - № 4. - С. 51-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Червонець Г. В. Формування готовності вчителів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання / Г. В. Червонець // Педагогічний вісник. - 2012. - № 2-3. - С. 49-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Кулик, Володимир Інклюзивне навчання. Робота учителя-логопеда / Володимир Кулик // Психолог. - 2014. - № 3-4 (лютий). - С. 103-105. - Бібліогр. в кінці ст.
Жосан О. Е. Електронний посібник як засіб навчання дітей з особливими освітніми потребами / О. Е. Жосан // Педагогічний вісник. - 2012. - № 2-3. - С. 63-66. - Бібліогр.: 17 назв.
Акішина С.В. Інклюзивні класи. Умови, можливості. перспективи / С. В. Акішина // Початкове навчання та виховання. - 2013. - № 27. - С. 22-23
Аулін О. Т. Про запровадження в області інклюзивного навчання дітей дошкільного та шкільного віку з особливими освітніми потрбами / О. Т. Аулін // Педагогічний вісник. - 2012. - № 2-3. - С. 35-37
Мельник С. Стан запровадження в Україні інклюзивного навчання для дітей з особливими потребами / С. Мельник // Соціальний захист. - 2013. - № 12. - С. 16-20. - Зміст: Базовий навчальний план початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами
Таранченко, Оксана Універсальна практика навчання та надання підтримки учням з особливими потребами / Оксана Таранченко // Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання. - 2013. - № 2. - С. 18-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Туріщева Л. В. Особливості навчання учнів з особливими потребами / Л. В. Туріщева // Історія та правознавство. - 2011. - № 32: Вкладка. - С. 6-16. - Зміст: Навчання дітей з розладами зору ; Навчання дітей з розладами слуху ; Навчання дітей із затримкою психічного розвитку ; Навчання дітей з розладами мовлення ; Особливості навчання школярів з порушеннями функцій опорно-рухового апарату ; Особливості навчання емоційно нестійких школярів
Моклович Ю. Я. Інклюзивна форма освіти: досвід колективу загальноосвітнього навчального закладу / Ю. Я. Моклович // Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання. - 2013. - № 1. - С. 40-42
Колупаєва, Алла Навчання дітей з порушеннями зору в масових загальноосвітніх закладах / Алла Колупаєва // Дефектологія. - 2011. - № 1. - С. 13-17
Таранченко, Оксана Нові освітні маршрути для дітей з порушенням слуху: інклюзивні заклади / Оксана Таранченко // Початкова школа. - 2013. - № 2. - С. 47-50. - Бібліогр.: 5 назв.
Бєлова О. Б. Агресивна поведінка учнів як проблема інклюзивного навчання. Діагностика агресії в умовах загальноосвітніх шкіл / О. Б. Бєлова // Педагогічний вісник. - 2012. - № 2-3. - С. 21-27 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Павлюк В. О. Науково-методичний супровід забезпечення реалізації державної політики щодо запровадження інклюзивного навчання в Кіровоградській області / В. О. Павлюк // Педагогічний вісник. - 2012. - № 2-3. - С. 41-48
Куцій С. Рівні можливості для кожного. Тренінг для педагогічних працівників з інклюзивного навчання / С. Куцій // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 4. - С. 38-39
Гончаренко М. С. Розробка методів корекції стану здоров’я та валеологічного супроводу навчання студентів з особливими потребами / М. С. Гончаренко, Т. П. Камнєва, Н. Г. Кучук // Педагогічний вісник. - 2012. - № 2-3. - С. 6-11. - Бібліогр.: 13 назв.
Кузьмінська, Леся Соціально-психологічні аспекти управління інклюзивним навчанням у загальноосвітньому навчальному закладі / Леся Кузьмінська // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2015. - № 9. - С. 29-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Данілавічютє Є. А. Закономірності виникнення, сутність та місце інклюзії в єдиній системі освіти в Україні / Є. А. Данілавічютє // Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання. - 2013. - № 1. - С. 2-8. - Бібліогр. в кінці ст.
Шинкаренко, Віра Навчання дітей з розладами спектра аутизму - реалії та перспективи : коментар / Віра Шинкаренко // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки України. - 2013. - № 19-20-21. - С. 94-95
Сторчаус С. Д. Організація навчально-виховного процесу в класах с інтегрованим навчанням / С. Д. Сторчаус // Педагогічний вісник. - 2012. - № 2-3. - С. 70-71
Лісовецька, Ірина Педагог та інклюзивна освіта : Дослідження психологічної готовності педагогів до роботи в класах з інклюзивною формою навчання / Ірина Лісовецька // Соціальний педагог. - 2014. - № 7 (липень): Спецвипуск. - С. 10-16. - Бібліогр. в кінці ст.
44.
Маланчій, Валентина Організація роботи з дітьми з особливими освітніми потребами / Валентина Маланчій // Початкова школа. - 2014. - № 4. - С. 62-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Компанець, Наталія Організація роботи педагога в інклюзивному середовищі за допомогою програмово-методичного комплексу / Наталія Компанець // Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання. - 2013. - № 3. - С. 21-25 : табл.
Павлюх В.В. Особливості психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання / В. В. Павлюх // Педагогічний вісник. - 2014. - № 4. - С. 81-86
Що таке інклюзивне навчання? // Завуч. - 2015. - № 13 (липень). - С. 4-7
Червонець І. В. Створення умов для інклюзивного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах / І. В. Червонець // Педагогічний вісник. - 2014. - № 4. - С. 77-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Про впровадження інклюзивного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах: реалії та перспективи : Рішення Колегії МОН МС України №2/3-2 від 1 березня 2013 року // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 5. - С. 6-7
Пузиревич К. Діти з вадами розвитку / К. Пузиревич // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2010. - № 12. - С. 37-39
Куцевич В.В. Організація архітектурного безбар`єрного середовища загальноосвітніх шкіл з інклюзивним навчанням / В. В. Куцевич // Будівництво України. - 2013. - № 3. - С. 17-22 : мал. - Бiблiогр. в пiдрядк. прим.
Чорноус Л. В. Дитина з порушеннями інтелекту в сучасній школі: реалізація індивідуального підходу. Поради вчителеві української мови та літератури / Л. В. Чорноус // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2014. - № 34-35-36. - С. 9-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Шорохова, Валентина Методичні рекомендації з корекції втомлюваності очей у дітей з вадами зору для педагогів, які працюють в умовах спеціального інклюзивного та інтегрованого навчання / Валентина Шорохова // Класний керівник. - 2010. - № 20. - С. 2-7
Дорошенко О. М. Дидактичні аспекти розвитку мовлення школярів з вадами слуху в контексті інклюзивного навчання / О. М. Дорошенко // Педагогічний вісник. - 2014. - № 4. - С. 87-90. - Бібліогр. в кінці ст.
Сак Т. Організація навчання школярів із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі / Тамара Сак // Початкова школа. - 2015. - № 9. - С. 57-59.
Резнік, Ганна Право дітей з обмеженими можливостями здоров’я на освіту / Ганна Резнік // Юридична Україна. - 2012. - № 12. - С. 75-80. - Бібліогр. в примітках: с. 80
Губарєва Н. В. Аутичні діти у звичайній школі. З досвіду спілкування й роботи педагога / Н. В. Губарєва // Педагогічна майстерня. - 2013. - № 2. - С. 11 -19 : фото ; Шкільному психологу. Усе для роботи. - 2012. - № 4. - С. 31-37 ; Класному керівнику. Усе для роботи. - 2013. - № 7. - С. 62-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Цумарєва Н. В. Особливості організації соціально-психологічного супроводу дітей з особливими потребами у навчальних закладах в умовах інклюзивного навчання / Н. В. Цумарєва // Педагогічний вісник. - 2014. - № 4. - С. 91-95. - Бібліогр.: 10 назв.
Нагорна, Ольга Діти з особливими потребами. Особливості корекційно-виховної роботи / Ольга Нагорна // Початкова освіта. - 2012. - № 43 (листопад). - С. 2-8 : табл. ; Початкова освіта. - 2012. - № 47 (грудень) . - С. 2-8 ; Початкова освіта. - 2012. - № 45 (грудень). - С. 6-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Салійчук, Ольга Учитель-логопед в інклюзивному класі. Корекційно-розвивальна робота / Ольга Салійчук // Психолог. - 2014. - № 1. - С. 38-42
Федоренко, Оксана У пошуках оптимальнихь шляхів упровадження інклюзивного навчання дітей із порушеннями слуху / Оксана Федоренко // Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання. - 2013. - № 2. - С. 41-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Вікторіна О. М. Анормативність в усному мовленні вчителів-дефектологів / О. М. Вікторіна // Педагогічний вісник. - 2012. - № 2-3. - С. 56-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Мороз, Борис Упровадження нових інформаційних технологій в умовах інклюзивної системи навчання / Борис Мороз, Людмила Коваль // Трудове навчання в школі. - 2010. - № 2. - С. 28-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Таранченко, Оксана Діти з порушенням слуху в інклюзивному закладі / Оксана Таранченко // Дефектологія. - 2010. - № 4. - С. 3-8
Марчук, Таміла Спрямованість корекційно-розвивальної роботи з учнями початкової школи інтенсивної педагогічної корекції на уроках читання / Таміла Марчук // Дефектологія. - 2011. - № 1. - С. 3-7
Таранченко О. М. Сучасні підходи задоволення навчальних потреб учнів із порушенням психофізичного розвитку в спеціальних та інклюзивних закладах освіти / О. М. Таранченко // Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання. - 2013. - № 1. - С. 23-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Інклюзивне навчання у ДНЗ // Дитячий садок. Управління. - 2015. - № 8. - С. 8-12
Скрипник, Тетяна Підтримати, допомогти, спрямувати : корекційно-розвивальна робота з аутичними дітьми / Тетяна Скрипник // Дошкільне виховання. - 2015. - № 5. - С. 12-15
Спіріна М.В. Інноваційні підходи до організації навчання дітей з особливими потребами. З досвіду діяльності ПМПК / М. В. Спіріна // Логопед. - 2014. - № 3. - С. 19-27. - Бібліогр. в кінці ст.
.
Червонець І. В. Організація навчально-виховного процесу в класах з інклюзивним навчанням / І. В. Червонець // Завучу. Усе для роботи. - 2014. - № 3-4. - С. 2-6
Туріщева Л. В. Особливості навчання учнів з особливими потребами / Л. В. Туріщева // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2011. - № 32: Вкладка "Педагогічна академія пані Софії". - С. 6-16
Балабан, Марина Консультації з інклюзивного навчання / Марина Балабан // Освіта України. - 2014. - 17 лютого. - С. 8-9
Методичні рекомендації для вчителів загальноосвітніх та спеціальних закладів щодо процедури переходу до інклюзивного навчання дітей з особливими потребами // Завуч. - 2009. - № 19. - С. 13-20 ; Початкова освіта. - 2010. - № 42. - С. 11-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Солодовнік О. Любити дитину - означає приймати її вади. Чи можна дітям з розумовою відсталістю навчатися разом зі здоровими? / О. Солодовнік // Освіта України. - 2011. - 5 серпня. - С. 13
Ткаченко Н.А. Інклюзивне навчання / Н. А. Ткаченко // Класному керівнику. Усе для роботи. - 2013. - № 7. - С. 46-51
Ткаченко Н. А. Інклюзивне навчання / Н. А. Ткаченко // Шкільному психологу. Усе для роботи. - 2013. - № 4 . - С. 2-4 : фото. - Бібліогр. в кінці ст.
.
Шорохова В. Методичні рекомендації для роботи з дітьми із зоровою депривацією в умовах інклюзивного навчання / В. Шорохова // Класний керівник. - 2009. - № 19. - С. 9-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Сак, Тамара Контроль та оцінювання навчальних досягнень учнів в інклюзивному класі / Тамара Сак // Дефектологія. - 2010. - № 1. - С. 3-5. - Бібліогр. в кінці ст.
Луценко, Вікторія "Особливі" діти у звичайній школі / Вікторія Луценко // Шкільний світ. - 2012. - № 34 (вересень). - С. 3 - 4 : мал. - Бібліогр. в кінці ст.
.
Бондар В. Інклюзивне навчання як соціально-педагогічний феномен / В. Бондар // Рідна школа. - 2011. - № 3. - С. 10-14. - Бібліогр.: 5 назв.
Корецька Л. В. Всеукраїнська науково-практична конференція "Психолого-педагогічні аспекти навчання дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії" / Л. В. Корецька // Педагогічний вісник. - 2012. - № 2-3. - С. 3-5
Венгриняк, Христина Обережно нові закони. 1 січня 2015 року набрали чинності важливі нормативно-правові акти / Христина Венгриняк // Юридична Газета. - 2015. - № 52 (13 січня). - С. 24-26 : табл. - Зміст: Пенсійне забезпечення звільнених з військової служби ; Орендна плата за водні обєкти зараховується до місцевих бюджетів ; Інклюзивне навчання ; Автоматичне відшкодування ПДВ ; Знищення відцифрованих відбитків пальців рук особи ; Визначення бази оподаткування фіксованим сільгосподатком ; Біометричні закордонні паспорти ; Новий закон про держслужбовців знову відклали
Про затвердження Концепції розвитку інклюзивного навчання: Наказ № 912 від 01.10.2010 року / Україна. Міністерство освіти і науки. // Початкова освіта. - 2010. - № 42. - С. 3-5
Сак, Тамара Технологія портфоліо в інклюзивному класі / Тамара Сак // Дефектологія. - 2009. - № 4. - С. 6-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Лабайчук, Галина Забезпечення прав на освіту дітей з особливими потребами у контексті Конвенції про права інвалідів / Галина Лабайчук // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки України. - 2014. - № 4-5-6. - С. 92-95
.
Інклюзивний підхід як основа освіти для всіх дітей // Завуч. - 2008. - № 2. - С. 9-10
Самбор А.М. Інноваційні підходи до проведення практичних занять з використанням інклюзивних методик для майбутніх учителів трудового навчання / А. М. Самбор // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 3. - С. 36-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Туріщева Л. В. Особливості навчання учнів з особливими потребами / Л. В. Туріщева // Фізичне виховання в школах України. - 2011. - № 11: Вкладка "Педагогічна академія пані Софії". - С. 9-16
Романцов, Сергій Упровадження інклюзивної освіти в діяльність ПНЗ / Сергій Романцов // Позашкілля. - 2015. - № 2. - С. 18-24 : табл.
Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах: постанова Кабінету Міністрів України від 15.08.2011 № 872 // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки України. - 2014. - № 4-5-6. - С. 3-6
Кірик М. Ю. Навчання грамоти першокласників: психологічні та лінгвістичні основи / М. Ю. Кірик // Педагогічний вісник. - 2012. - № 2-3. - С. 28-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Кашуба Л. В. Лінгводидактичні орієнтири розвитку мовлення молодших школярів із вадами слуху / Л. В. Кашуба // Педагогічний вісник. - 2012. - № 2-3. - С. 59-62. - Бібліогр. в кінці ст.
.
Київська В.В. Інклюзивна освіта. Проект "Рівний - рівному" / В. В. Київська, Ю. В. Пастухова // Управління школою. - 2013. - № 13-15. - С. 71-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Кашуба Л. В. Впровадження інклюзивної моделі навчання дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітній простір: компетентнісний підхід / Л. В. Кашуба // Педагогічний вісник. - 2010. - № 3-4. - Бібліогр. в кінці ст.
.
Кобильченко В.В. Особливості особистісної сфери в умовах зорового дефекту / В. В. Кобильченко // Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання. - 2013. - № 1. - С. 32-36. - Бібліогр. в кінці ст.
.
Череватюк, Василь Самоосвітня діяльність учителя в міжкурсовий період / Василь Череватюк // Школа. - 2011. - № 12. - С. 5-9
Мігалуш А.О. Інклюзивна освіта - шлях до всебічного розвитку дітей / А. О. Мігалуш // Соціальний захист. - 2009. - № 1. - С. 15
Орлова О. Педагогіка, орієнтована на дитину / О. Орлова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 6. - С. 68-71
Лапін, Андрій Трудове навчання у класах для дітей зі складними порушеннями психофізичного розвитку / Андрій Лапін // Дефектологія. - 2009. - № 4. - С. 15-17. - Бібліогр. в кінці ст.
|