Допоможіть будь-ласка знайти матеріал до теми: Організаційно-педагогічні умови формування пізнавальної активності у дітей раннього дошкільного віку в ДНЗ. Дякую
Доброго дня, Ольго!
Пропонуємо Вам переглянути наступну інформацію:
Андрущенко Л. Активізація пізнавальної діяльності учнів шляхом упровадження інтерактивного навчання на уроках історії / Л. Андрущенко // Історія в рідній школі. - 2015. - № 11. - С. 10-13.
Васько А. Ейдетика для дошкільнят : (програма розвитку пізнавальної активності дошкільників методами ейдетики) / А. Васько // Обдарована дитина. - 2013. - № 4. - С. 51-59.
Васько А. Ейдетика для дошкільнят : (програма розвитку пізнавальної активності дошкільників методами ейдетики) / А. Васько // Обдарована дитина. - 2013. - № 5. - С. 46-52.
Дім дитячих уподобань : досвід роботи педагогів НВК № 24 м. Умані Черкаської області // Бібліотечка вихователя дитячого садка. - 2012. - № 19-20. - С. 1-128.
Дрига Л. Маленька країна : навчальна програма творчо-пізнавального об'єднання для вихованців дошкільного віку / Л. Дрига // Позашкілля (Шкільний світ). - 2014. - № 6. - С. 53-65.
Експериментальне дослідження пізнавальної мотивації дошкільнят / / Питання психології. - 2002. - № 11.-С.23.
Єфименко О. Спрямованість на отримання знань як цінності : творча лабораторія вчителя / О. Єфименко // Початкова школа. - 2014. - № 2. - С. 48-49.
Зайдулина Л. Організаційно - педагогічні умови формування основ патріотизму у дітей старшого дошкільного віку -
http://ditsad.com.ua/konsultac/konsultac2920.html
Мартиненко С. Особливості індивідуального підходу до учнів у навчально-пізнавальній діяльності : психолого-педагогічний практикум / С. Мартиненко // Початкова школа. - 2015. - № 5. - С. 2-5.
Мошнина О. Патріотичне виховання дошкільнят: проект «Салют Перемоги» / О. Мошнина // Дошкільне виховання. - 2011. - № 4. - С. 80-82.
Новопавловская Ю. Сущность познавательной активности и педагогическое руководство формированием познавательного интереса детей дошкольного возраста / Ю. Новопавловская // Дошкольная педагогика. - 2009. - № 8. - С. 46-48.
Плохій 3. Еколого-розвивальне середовище дошкільного навчального закладу (інноваційні підходи) / 3. Плохій // Дошкільне виховання. - 2010. - № 7. - С. 6-10
Савенков О. Пробудити дослідника в дитині : організація навчально-дослідницької діяльності старших дошкільнят / О. Савенков // Дошкільне виховання. - 2013. - № 2. - С. 2-7.
Суходольська О. Стимулювання пізнавальної діяльності учнів : професійні орієнтири / О. В. Суходольська // Шкільному психологу. Усе для роботи. - 2014. - № 8. - С. 11-13.
Чеснокова С. Інтелектуальна гра "Розумники і розумниці" / С. Чеснокова // Все для вчителя. - 2015. - № 6. - С. 38-39.
Чумалова Т. Основні принципи музейної педагогіки: подорож на машині часу / Т. Чумалова // Дошкільне виховання. - 2008. - № 3. - С. 58-63.
Шелестова Л. Дитячий садок чи центр розвитку: що обрати? : від НАПН України / Л. Шелестова // Справи сімейні. - 2015. - № 6. - С. 22-23.
Штрыголь Д. Влияние латеральной терапии на внимание младших школьников / Д. Штрыголь, О. Федорченко // Практична психологія та соціальна робота. - 2014. - № 9. - С. 54-57.
Шумер Т. Маленькі дослідники. Програма пізнавального розвитку дошкільників у пошуково-дослідній діяльності / Т. Шумер, І. Сергеева // Палітра педагога. - 2008. - № 2. - С. 11-15.
Шумер Т. Маленькі дослідники. Програма пізнавального розвитку дошкільників у пошуково-дослідній діяльності / Т. Шумер, І. Сергеева // Палітра педагога. - 2008. - № 3. - С. 7-9.
Шумер Т. Маленькі дослідники. Програма пізнавального розвитку дошкільників у пошуково-дослідній діяльності / Т. Шумер, І. Сергеева // Палітра педагога. - 2008. - № 4. - С. 17-22.
Я і Світ навколо. Особистісно орієнтований підхід у формуванні ставлення до природи // Дошкільне виховання. - 2008. - № 7. - С. 8-11
Якубова Т. Розвиток пізнавальної активності учнів під час навчання / Т. Якубова // Початкова школа. - 2012. - № 6. - С. 52-54.