Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45993
   


Автор запитання: Ніна із міста: Ужгород :: Запитання: 38506  
Ніна запитує:
Добрий день! Допоможіть будь ласка знайти наукову роботу "Типи поведінки учнів". Дякую
Наша відповідь:
Доброго дня! Пропонуємо скористатися наступною інформацією:
1. Волченко Л. П. Особливості соціально-психологічної детермінації соціально-нормативної поведінки учнівської молоді [Електронний ресурс] / Л. П. Волченко // Теоретичні і прикладні проблеми психології. - 2013. - № 3. - С. 75-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tippp_2013_3_14
2. Данилевська, О. Типи мовної поведінки київських школярів / О. Данилевська // Укр. мова : наук.-теорет. журн. Ін-ту укр. мови НАН України. - 2013. - № 2. - С. 56-67 .
3. Двіжона О.В. Психологічні детермінанти асоціальної поведінки підлітків: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.В. Двіжона ; Прикарп. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2004. — 20 с. — укp. - Теоретично обгрунтовано та експериментально підтверджено психологічні, соціальні та педагогічні умови та чинники формування асоціальної поведінки підлітків. Визначено психологічний зміст, структуру та механізм соціальної детермінації даного феномену. Доведено взаємозв'язок між індивідуальними особливостями учнів, активізацією процесу саморегуляції поведінки та механізмами зовнішньої регуляції. Розроблено прогностичну модель подолання асоціальної поведінки, важливими елементами якої є психологічна корекція та психологічна профілактика. Виявлено конкретні форми, типи та специфіку прояву асоціальної поведінки підлітків, визначено психолого-педагогічні напрями її профілактики. – Режим доступу: http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=ARD&P21DBN=ARD&Z21ID=&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=DOC/2004/04dovapp.zip
4. Індивідуальні особливості учнів. – Режим доступу: http://www.horting.org.ua/node/1417
5. Кириленко С. Просоціальна поведінка дітей та учнівської молоді як складова утвердження громадянського суспільства в Україні [Електронний ресурс] / С. Кириленко // Нова педагогічна думка. - 2015. - № 1. - С. 135-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2015_1_37
6. Кириченко В. І. Теоретичні засади формування просоціальної поведінки учнів загальноосвітніх навчальних закладів [Електронний ресурс] / В. І. Кириченко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 7. - С. 71-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_7_11
7. Мельник А. А. Особливості поведінкового компоненту соціального інтелекту учнів середнього та старшого шкільного віку [Електронний ресурс] / А. А. Мельник // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2011. - Вип. 40. - С. 159-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2011_40_18
8. Нурєєва, О. С. Характеристика поведінки різних типів учителів та учнів / О. С. Нурєєва, СкворчевськаО.В. // Хімія. - 2008. - N 8. - вкл. 12-14. – Те саме // Математика в школах України. 2008г. № 11.
9. Осика О.В. Психологічні особливості мотивації моральної поведінки молодших школярів: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.В. Осика ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp. - Досліджено проблему мотивації моральної поведінки у молодших школярів. Розкрито суть і характерні особливості моральної поведінки, розглянуто її моделі та структуру. Проаналізовано різні підходи до дослідження мотивації моральної поведінки учнів. Виявлено основні типи мотивації поведінки (стійкий альтруїстичний, нестійкий альтруїстичний, нестійкий егоїстичний, стійкий егоїстичний, з визначеною мотивацією), характерні для вихованців початкової школи. Установлено взаємозв'язок між моральною поведінкою молодших школярів, якостями їх особистості та певними соціальними чинниками. Розроблено систему психологічних засобів, застосування яких сприяє розвитку альтруїстичної мотивації поведінки молодших школярів. Запропоновано програму формування даної мотивації, яка дозволяє розвинути свідоме ставлення дитини до норм моралі та значою мірою скоротити кількість аморальних вчинків в її поведінці. – Режим доступу: http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=ARD&P21DBN=ARD&Z21ID=&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=DOC/2007/07oovpms.zip
10. Особливості поведінки учнів з різними типами сприймання в навчальному закладі. – Режим доступу: http://lyceum.net.ua/psyholog/309-osoblivost-povednki-uchnv-z-rznimi-tipami-spriymannya-v-navchalnomu-zaklad.html
11. Поведінка школярів, що відхиляється від норми як спосіб самоствердження, залучення уваги або поклик про допомогу - що це?. – Режим доступу: http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:E0yEPTq3J_cJ:osvita.ua/school/lessons_summary/psychology/24716/ &cd=2&hl=ru&ct=clnk&gl=ua
12. Руденко, Л. М. Типи агресивної поведінки дітей із розумовою відсталістю [Текст] / Л. М. Руденко // Пед. науки: теорія, історія, інновац. технології : наук. журн. - 2015. - № 1. - С. 66-77. - Бібліогр.: 8 назв.
13. Слесик К. М. Моральна самосвідомість і моральна поведінка у структурі процесу формування етичної культури учнів [Електронний ресурс] / К. М. Слесик // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна". - 2011. - № 4. - С. 152-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpkhist_2011_4_35
14. Тюріна, Л. Управлінська діяльність керівника школи [Текст] / Л. Тюріна // Директор школи : для керівників середніх навчальних закладів. - 2012. - N 2 : Освітній простір управлінця. - С. 1-4. - Кл.слова: УПРАВЛІНСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ -- модель партнерства -- розвивальне навчання -- типи поведінки учнів.

.: Розділ: Освіта :: 4.03.2016 21.55.11 :.
.: Донецкая областная универсальная научная библиотека им. Н.К. Крупской :.
   

Generated in 0.171356 seconds