Виртуальная библиографическая справка. Объединенная справочная служба публичных библиотек Украины
     
   
     
Привет, Гость :: Вход
українська мова     русский язык

Лимит вопросов на сегодня: 36 .:. Вопросов в базе: 45998
   


Автор вопроса: Мар'яна из города: с. Колочава :: Вопрос: 38509  
Мар'яна спрашивает:
Добрий день! Будь ласка допоможіть знайти літературу на тему Хронологічна компетентність учнів на уроках історії.
Наш ответ:
Пропонуємо таку інформацію:
Баханов К.О. Методичний посібник з історії України. 7 клас. Традиції та інновації у навчанні історії в школі. – К. «Генеза», 2001.
Баханов К.О. Сучасна шкільна історична освіта: інноваційні аспекти: Монографія / К.О. Баханов. – Донецьк: ТОВ «Юго-Восток, Лтд», 2005. – 384 c.
Баханов К. О. Професійний довідник вчителя історії – Х. : Вид. група «Основа», 2011. – 239 с.
Баханов К.О. Традиції та інновації в навчанні історії в школі: Дидактичний словник-довідник. – Запоріжжя: Просвіта, 2002.
Бойко О.Д. Історія України. Тести. Запитання. Завдання. – К.: Видав. центр “Академія”,1998.
Власов В. Час і течія річки не чекають людину (Перевірка хронологічних умінь у процесі тематичного контролю з історії в основній школі) / В. Власов // Історія в школах України. – 2007. – № 1. – С.15–24.
Вяземский Е. Е. Методические рекомендации учителю истории: основы профессионального мастерства / Е. Е. Вяземский, О. Ю. Стрелова. – М.: ВЛАДОС, 2001. – 160 c.
Вяземский Е. Е. Теория и методика преподавания истории: учеб. [для студ. высш. учеб. заведений] / Е. Е. Вяземский, О. Ю. Стрелова. – М.: ВЛАДОС, 2003. – 384 c.
Галкін С. М. Організація ігрової діяльності на уроці // Завуч. – 2004. – № 30 (216).
Галлагер К. Викладання історії в контексті сприяння демократичним цінностям і терпимості. Посібник для вчителів. - К., 2001
Історія України від найдавніших часів до початку ХХ ст.: Запитання. Відповіді. Методичні рекомендації. / М.Г. Тараненко, Ф.Л. Левітас. – К.: Магістр–S, 1999.
Комаров Ю. Запам’ятовується назажди // Історія в школах України. – 2004. - №1.
Компетентнісний підхід у сучасній освіті : світовий досвід та українські перспективи : Бібліотека з освітньої політики / за заг. ред. О. В. Овчарук. – К. : «К.І.С.», 2004.
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти // Директор школи. – 2000. – № 39–40.
Левітас Ф.П. , Салата О.О. методика викладання історії. Практикум для вчителя. – Харків «Основа», 2007.
Машіка В. Навчальні (інтелектуальні) ігри з історії. Історичний брейн-ринг. Е-книга).
Методика преподавания истории в средней школе: учеб. пособие [для студентов пед. ин-тов по спец. №2108 «История»] / С. А. Ежова, И. М. Лебедева, А. В. Дружкова и др. – М.: Просвещение, 1986. – 272 с.
Методика навчання історії в школі / О.І. Пометун, Г.О. Фрейман. - К.: Генеза, 2006.
Мокрогуз О.П. Як поєднати систему оцінювання навчальних досягнень з компетентнісно-орієнтованим навчанням історії //Історія в школах України. – 2009. - №4.
Мокрогуз О.П. Як поєднати систему оцінювання навчальних досягнень з компетентнісно-орієнтованим навчанням історії //Історія в школах України. – 2009. - №5.
Пометун О., Пироженко Л. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання: Науково-методичний збір¬ник. - К, 2004.
Пометун О. Компетентнісний підхід у сучасній історичній освіті / О. Пометун // Історія в школах України. – 2007. – № 6. – С.3–13.
Родигіна І. В. Компетентнісно орієнтований підхід до навчання. – Х. : Основа, 2005.
Смирнов С.Г. Задачник по истории средних веков: Для средних учебных заведений. – 2-е изд., перераб. и доп. – М.: МИРОС – Междунар. отношения, 1995.
Смирнов С.Г. Задачник по истории Росии: Учебное пособие для средней школы. – 2-е изд., перераб. – М.: МИРОС – Междунар. отношения, 1995.
Старєва А. М. Методика навчання історії: особистісно орієнтований підхід– Миколаїв : Іліон, 2007.
Страдлінг Р. Багаторакурсність у викладанні історії: посібник для вчителя / Р. Страдлінг. – Видавництво Ради Європи, 2009.
Сучасний учитель та сучасний урок (методичні рекомендації щодо вивчення історії України та всесвітньої історії в школі): укладач Левітас Ф. Л. – 2-е видання, стереотипне. – К.: КМІУВ імені Б. Грінченка, 2002.
Фрейман Г. Концептуальні основи формування життєвих компетентностей на уроках історії //Історія в школах України. – 2008. - №3.
Хуторской А. В. Методика личностно-ориентированного обучения. Как обучать всех по-разному? [пособ. для учит.] / А. В.Хуторской. – М. : ВЛАДОС-ПРЕСС, 2005.
Шишов С. Понятие компетенции в контексте качества образования / С. Шишов // Дайджест педагогічних ідей та технологій. Школа-парк. – 2002. – № 3.

.: Раздел: Образование :: 5.03.2016 14.56.15 :.
.: Донецкая областная универсальная научная библиотека им. Н.К. Крупской :.
   

Generated in 0.193224 seconds