Доброго дня! Мені необхідно написати реферат за темою: Основні умови створеня комунікативної культури як інструменту управління. (розділ: освіта, педагогіка, менеджмент в освіті). Вельми дякую за увагу!
Ольга (завідувач ДНЗ)
Пропонуємо таку інформацію:
Акмеологія з основами психології кар’єри : навч. посібник / уклад. О. М. Гавалешко, В. В. Пасніченко, Т. А. Кривко. – Чернівці : Рута, 2004. – 84 с.
Болгаріна В. С. Культурологічний підхід до управління школою / В. С. Болгаріна. –
Х. : Основа. – 2006. – 176 с.
Белозерцев Е. П. Образ и смысл русской школы: Очерки прикладной философии образования / Е. П. Белозерцев. – В. : Перемена, 2000. – 461 с.
Даниленко Л. І. Модернізація змісту, форм і методів управлінської діяльності директора загальноосвітньої школи: монографія / І. Л. Даниленко. – К. : Логос, 2002. – 140 с.
Єльнікова Г. В. Розвиток цільових функцій управління на різних рівнях організації загальної середньої освіти / Г. В. Єльнікова // Імідж сучасного педагога: науково-практичний освітньо-популярний часопис. – Полтава: ПДПУ, ОУПОПП. – 2000. – №3 (7). – С. 9–11.
Єльникова Г. В. Управлінська компетентність : методичні матеріали / Г. В. Єльникова. – К. : Ред. загальнопед. газет, 2005. – 128 с.
Карамушка Л. М. Психологія управління закладами середньої освіти: монографія / Л. М. Карамушка. – Київ : Ніка-Центр, 2000. – 332 с.
Конаржевський Ю. А. Менеджмент и внутришкольное управление / Ю. А. Конаржевський. – М. : Центр «Пед. поиск», 2000. – С. 34–35.
Комунікативна культура як компонент педагогічної культури .- Режим доступу:
http://osvita.ua/vnz/reports/pedagog/1139/
Ніколаєнко С. М. Управління якістю вищої освіти : Теорія, аналіз і тенденції розвитку: монографія / С. М. Ніколаєнко. – К. : Київський нац. торг.-економ. ун-т, 2007. – 519 с.
Ніколаєнко С. М. Освіта і наука: людський потенціал /
С. М. Ніколаєнко. – К. : Освіта, 2003. – 159 с.
Ніколаєнко С. М. Вища освіта – джерело соціально-економічного і культурного розвитку суспільства / С. М. Ніколаєнко. – К. : Знання, 2005. – 319 с.
Ніколаєнко С. М. Освіта в інноваційному поступі суспільства /
С. М. Ніколаєнко. – К. : Знання, 2006. – 207 с.
Ніколаєнко С. М. Стратегія розвитку освіти України : початок ХХІ століття / С. М. Ніколаєнко. – К. : Знання, 2006. – 253 с.
Ніколаєнко С. М. Реформа вищої освіти України і Болонський процес: інформаційні матеріали / С. М. Ніколаєнко. – К. : КНТЕУ, 2007. – 46 с.
Ніколаєнко С. М. Окриленість педагогічною творчістю /
С. М. Ніколаєнко // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. – 2007. – № 8 (61). – С. 4.
Пшенічна М. В. Професійна культура майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу як педагогічна проблема / М. В. Пшенічна // Педагогічні науки: теорія, історія. Інноваційній технології. – № 1 (27). – 2013. – С. 354–363.
Семиченко В. А. Психологія педагогічної діяльності : навч. посібник / В. А. Семиченко. – К. : Вища школа, 2004. – 335 с.
Хасанова Л. Формирование профессионально-речевой культуры будущего учителя начальных классов: автореф. дис. на соискание науч. степени канд. пед. наук: спец. 13.00.08 «Теория и методика профессионального образования» / Л. Хасанова. – Уфа, 2000. – 20 с.
Шапаренко Х. А. Формування професійної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів на засадах акмеологічного підходу : дис…. канд. пед. наук: 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / Х. А. Шапаренко. – Х., 2008. – С. 4.
Шалин В. Образование и формирование культуры толерантности [Електронний ресурс] / В. Шалин. – Режим доступу : http :// www.1 september. ru / his /2002/11/3. htm