Добрий день, допоможіть, будь ласка, знайти літературу, що стосується питань управління лояльністю споживачів
Доброго дня, Тетяно! Пропонуємо Вам переглянути наступні джерела:
Бажеріна, К. В. Застосування теорії порогових значень при вимірі лояльності споживачів / К. В. Бажеріна // Формування ринкових відносин в Україні. Науково-дослідний економічний інститут. – К., 2014. – № 1. – С. 88-93.
Васильєв А.А. Лояльність споживача. Конспект лекцій / А.А. Васильєв. - М.М., 2000. - 178 с.
Глазунова Н.І. Система управління лояльністю / Н.І. Глазунова - М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2001. - 298 с.
Іваннікова, М. М. Маркетингове управління лояльністю споживачів [Текст] / М.М. Іваннікова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 3. - С. 62-72.
Куликова З.В. Доцільність систем управління лояльністю / Н.Д. Голдобін, Н.В. Тихомирової / / Маркетинг в управлінні продажами: СБ науч. статей. М.: Ремдер, 2004. - З 185-189.
Куликова З.В. Про доцільність управління лояльністю / / Практичний маркетинг. - 2004. - № 12. - С. 14-16.
Куликова З.В. Про принципи ефективного управління лояльністю / / Маркетинг і маркетингові дослідження, 2008. - № 2. - 187 с.
Куликова З.В., Бикова Л.А. Вимірювання лояльності споживачів: способи і класифікація / / Стратегія бізнесу та соціально-економічний розвиток регіону: СБ статей. - Ярославль: Ремдер, 2003. - С.682-686.
Райхельд Ф., Тил Т. Эффект лояльности: Движущие силы економического роста, прибили и неприходящей ценности. Пер. с англ. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2005.
Торстен Й. Герпотт. Емпіричні дослідження лояльності клієнта / / Проблеми теорії та практики управління, 2000. - № 6. - С. 73-77.
Цисарь А.В. Лояльность покупателей: основние определения, методи измерения, способи управления / А.В. Цисарь // маркетинг и маркетинговие иследования. _ 2002. - №5. - С.57.
Широченская И.П. Основные понятия и методи управления лояльности / И.П. Широченская // Маркетинг в России и за рубижом. - 2004. - №2. - С. 8 - 15.
Реферат Удосконалення системи управління лояльністю споживачів ТОВ "ДІНА-МЕД"
http://ukreferat.com/41918-Sovershenstvovanie-sistemy-upravleniya-loyal-nost-yu-potrebiteleiy-OOO-DINA-MED.html