Доброго дня! допоможіть підібрати літературу та інтернет-джерела для реферату на тему: "Синдром Дауна: особливості мовлення". Дякую.
Доброго дня, Наталіє! З питання, що вас цікавить, радимо опрацювати наступні джерела:–
http://knowledge.allbest.ru/pedagogics/3c0b65625b2ad79b4c43a88521316d27_0.html
–
http://medlec.org/lek-185865.html
–
file:///C:/Users/User/Documents/Design.pdf
–
http://lad-osvita.at.ua/1/osoblivosti_zhittja_doshkilnikiv_z_sindromom_dauna.doc
–
http://asyan.org/potrg/Дидактична гра як метод цілеспрямованого розвитку мислення та мовлення дітей з синдромом Дауна дошкільного віку в рамках інклюзивної освітиg/main.html
–
http://ukrbukva.net/105240-Osoblivost-formuvannya-komun-kativno-kompetentnost-u-doshk-l-nik-v-z-sindromom-Dauna.html
–
file:///C:/Users/User/Documents/994-1977-1-SM.pdf
–
http://logoped.kh.ua/stati/81.html
–
http://versteg.webfermerstvo.org.ua/osoblyvi-dity/spiv-i-muzyka-jak-zasobu-rozvytku-movlennja-u-ditej-z-syndromom-dauna.php
–
http://ladyespro.ru/vidnosini/psihologija-i-rozvitok/25738-jak-rozvivati-movlennja-u-ditini-z-sindromom-dauna.html
– Савицький А. М. Особливості використання засобів альтернативної комунікації в процесі розвитку мовлення дітей з синдромом Дауна / А. М. Савицький // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. – 2014. – Вип. 27. – С. 179-183.
– Савицький А. М. До проблеми розвитку мовлення дітей з синдромом Дауна / А. М. Савицький // Логопедія. – 2012. – № 2. – С. 77-81.
– Міненко А. Особливості формування комунікативної функції саморегуляції особистості дітей дошкільного віку з синдромом Дауна / Анна Міненко // Особлива дитина: навчання і виховання. – 2014. – № 4. – С. 62-67.
– Діти з синдромом Дауна : порадник для батьків та фахівців / упоряд. О. О. Мельник, Т. В. Віговська. – Луцьк : Вісник, 2007. – 28 с.: фотогр.
– Ковтун Р.А. Психологічні особливості проявів комунікативних здібностей дітей 6-11 років з синдромом Дауна : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.08 / Ковтун Роман Анатолійович ; Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова. – О., 2011. – 16 с. : рис., табл.
– Одинокова Г. Ю. Феномены общения ребенка раннего возраста синдромом Дауна / Г. Ю. Одинокова // Дефектология. – 2015. – № 2. – С. 56-63.
– Иванова М. М. Советы родителям по организации речевого диалога с ребенком в повседневной жизни : (из опыта консультирования семей, воспитывающих детей дошкольного возраста с синдромом Дауна) / М. М. Иванова // Воспитание и обучение детей с нарушениями развития. - 2014. - № 4. - С. 20-28.
– Иванова М. М. Варианты речевого развития детей с синдромом Дауна / М. М. Иванова // Дефектология : Научно-методический журнал. - 2015. - № 3. - С. 37-45.
– Иванова М. М. Речевое развитие детей с синдромом Дауна в игровом взаимодействии со взрослым : (методические рекомендации) / М. М. Иванова // Воспитание и обучение детей с нарушениями развития : Практический и методический журнал. - 2016. - № 2. - С. 13-21.
– Савицький А.М. Передумови до формування мовлення і навичок спілкування у дітей з синдромом Дауна / А. М. Савицький // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19: Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : сборник научных трудов / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012. - Вип. 22. - С. 229-232.
– Савицький А.М. Напрями формування та корекції мовлення у дітей з синдромом Дауна / А. М. Савицький // Логопедія : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 3. - С. 75-79.
– Панфилова И. А. Некоторые аспекты логопедической помощи в рамках семейно-центрированного подхода / И. А. Панфилова // Воспитание и обучение детей с нарушениями развития. - 2014. - № 1. - С. 22-31.
– Савранская М. Развитие устной речи у детей старшего дошкольного возраста с синдромом Дауна / М. Савранская // Школьный логопед : науч.-метод. журн. - 2009. - № 1. - С. 84-87.
– Нечипоренко Н. "Діти сонця" можуть багато сказати, але їх треба цього навчати / Наталія Нечипоренко // Дефектолог. - 2014. - № 3. - С. 5-8