ОЛЬГА спрашивает:
ДОБРИЙ ВЕЧІР!ДОПОМОЖИТЬ БУДЬ ЛАСКА ЗНАЙТИ КНИЖКИ СТАТІ НА ТЕМУ фОРМУВАННЯ ДУХОВНО-МОРАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ.
Наш ответ:
Пропонуємо таку інформацію:
Бех І.Д. Цінності як ядро особистості / І.Д.Бех // Цінності освіти і виховання : науково-методичний збірник / за заг. ред. О.В. Сухомлинської. – К., 1997. – С. 8–11.
Бех І.Д. Виховання особистості : Сходження до духовності / І.Д. Бех. – К. : Либідь, 2006. – 272 с.
Бердяев Н.А. Философия свободного духа / Н.А. Бердяев. – М. : Республика, 1994. – 480 с.
Богуш А.М. Дефініції "духовність" і "моральність" в аспекті національного виховання в Україні / А.М. Богуш // Морально-духовний розвиток особистості в сучасних умовах : збірник наукових праць. – К., 2000. – Кн.1. – С.18–23.
Бондаревская Е.В. Воспитание как возрождение Гражданина,Человека, Культуры и Нравственности: Исходные посылки поискаподхода к воспитанию / Е.В Бондаревская. – Ростов-н/Д.: 1993. – С.17-24.
Бондаревская, Е.В. Ценностные основания личностно-ориентированного воспитания / Педагогика, 1995. – № 4. – С.46.
Буева Л. П. О ценностях духовной культуры / Л. П. Буева. — СПб., 1999.
Долженко В.А. Культурологические основы педагогического
знания // Духовність особистості: методологія, теорія і практика: зб.
наук. пр. / Гол. ред. Г.П. Шевченко. – Вип. 1 (7). – Луганськ: Вид-во
Східноукр. нац. ун-ту ім. В. Даля, 2005. – С. 28–44.
Зинченко В.П., Моргунов Е.Б. Человек развивающийся. Очерки
Российской психологии. М., 1994. – 304 с.
Зинченко В.П. Размышления о душе и ее воспитании // Вопросы
философии. – 2002. – № 2. – С. 119-136.
Караковский В.А. Стать человеком. Общечеловеческие ценности – основа целостного учебно-воспитательного процесса / В.А. Караковский – М.: – 1993. – 80 с.
Концепция самореализации личности в системе обоснования ценностей и целей образования / Б.С. Гершунский. – Педагогика. – М., 2003. – С. 3-9.
Молодиченко В.В. Модернізація цінностей в українському суспільстві засобами освіти (філософський аналіз) : монографія / В.В. Молодиченко / Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. – К. : Знання України, 2010. – 384 с.
Педагогіка у запитаннях і відповідях : навч. по- сіб. Рекомендовано МОН / А. І. Кузьмінський, В. Л. Омеляненко. — К., 2006. — 311 с.
Пономаренко В.А. Психология духовности профессионала. – М., 1997. – 296 с.
Помиткін Е.О. Психологія духовного розвитку особистості : монографія / Е.О. Помиткін. – К. : Наш час, 2007. – 280 с.
Сухомлинська О. В. Концептуальні засади формування духовності особистості на основі християнських моральних цінностей // Шлях освіти – 2002 ? № 4.
Сухомлинська О.В. Духовно-моральне виховання дітей та молоді: за- гальні тенденції й індивідуальний пошук. – К.: Всеукраїнський фонд "Добро", 2006. – 43 с.
Сухомлинський В.О. Про стан теорії і практики виховання в освітньому просторі України / В. О. Сухомлинський // Збірник наукових праць Полтавського педагогічного інституту ім. В.Г.Короленка. – Полтава, 1999. – Вип.1(5). – (Серія "Педагогічні науки"). – С. 4–13.
Чернілевський Д.В. Духовна культура особистості: навч. посібник: вид. 2-ге / за ред. Д.В. Чернилевського. – Вінниця: АМСКП, 2010. – 460 с.
Тюріна Т. Духовна педагогіка: витоки, сутність і перспективи розвитку : монографія / Т. Тюріна. — Львів : СПОЛОМ, 2005. — 276 с.
Чорна К.І. Основні пріоритети виховання громадянина-патріота в умовах української державності / К.І.Чорна // Проблеми українського національного виховання : збірник наук. праць / Дрогобицький держ. пед. ун-т ім. Івана Франка. – Дрогобич, 2013. – С. 63–73.
Шадриков В. Д. Духовность и творчество // Школа духовности – 1997 ? № 2.
Юзвак Ж. Н. Духовність: психологічні аспекти // Українська психологія: сучасний потенціал; Т. 3. – К., 1996.
|