Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45988
   


Автор запитання: Лариса із міста: Ніжин :: Запитання: 39135  
Лариса запитує:
Доброго дня! Допоможіть, будь ласка, підібрати інформацію до дипломної роботи: "Формування корпоративного іміджу". Дякую!
Наша відповідь:
Доброго дня, Ларисо! Радимо Вам використати наступні джерела: – http://pidruchniki.com/16841003/menedzhment/korporativniy_imidzh
http://ua-referat.com/Корпоративний_імідж_етапи_його_формування
http://westudents.com.ua/glavy/46477-1163-korporativniy-mdj.html
http://www.student-works.com.ua/referats/invest/1755.html
http://oldconf.neasmo.org.ua/node/2275
http://revolution.allbest.ru/management/00363636_0.html
http://ubooks.com.ua/books/0008/inx13.php
http://bukvar.su/marketing/138061-Korporativnyiy-imidzh.html
http://moodle.znu.edu.ua/pluginfile.php?file=/123776/mod_resource/content/1/Навчальний посібник Формування іміджу організації.pdf
http://library.kpi.kharkov.ua/Vestnik/2010_8/stati/Nalisna.pdf
http://nebotan.info/corporative/image.php
http://www.academy.gov.ua/ej/ej12/txts/10pospdu.pdf
http://intkonf.org/gluhenka-n-v-znachennya-zasobiv-pr-dlya-stvorennya-korporativnogo-imidzhu/
http://ukrefs.com.ua/113771-Formirovanie-korporativnogo-imidzha-v-mezhdunarodnoiy-kompanii-medicinskogo-profilya.html
http://www.khai.edu/csp/nauchportal/Arhiv/EUPMG/2010/EUPMG110/Gatilo.pdf
http://essuir.sumdu.edu.ua/bitstream/123456789/29499/3/Illiashenko,Kolodka_Image.pdf
http://stud.com.ua/36629/psihologiya/etapi_formuvannya_imidzhu
http://ena.lp.edu.ua:8080/bitstream/ntb/18766/1/52-243-248.pdf
http://www.kbuapa.kharkov.ua/e-book/putp/2010-34/doc/1/13.pdf
http://medbib.in.ua/problema-korporativnogo-imidja-sovremennoy.html
http://knutd.com.ua/publications/pdf/Visnyk/2014-1/176-181.pdf
http://ukrbukva.net/106711-Razrabotka-i-sovershenstvovanie-metodov-formirovaniya-imidzha-kompanii-i-upravleniya-im.html
http://elibrary.nubip.edu.ua/12308/1/11bvv.pdf
http://www.nbuv.gov.ua/old_jrn/Soc_Gum/Vchdpu/psy/2012_103_2/Pinchuk.pdf
http://ktpu.kpi.ua/wp-content/uploads/2016/02/Григоренко-Світлана-Василівна.pdf
http://www.stattionline.org.ua/ekonom/60/8267-doslidzhennya-pidxodiv-do-ocinki-imidzhu-pidpriyemstva.html
http://www.studfiles.ru/preview/5560813/page:6/
http://referatbox.net/319676-Formirovanie-korporativnogo-imidzha-predpriyatiya.html
http://osvita.ua/vnz/reports/management/13736/
http://s-journal.cdu.edu.ua/base/2008/v6/v6pp176-177.pdf
– Гатило В. П. Фактори, що впливають на формування корпоративного іміджу підприємства / В. П. Гатило // Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі. - 2010. - № 1. - С. 94–101.
– Ушакова Н.В. Имиджелогия : учебное пособие / Наталья Ушакова, Анна Стрижова. - 2-е изд., исправл. - М. : Дашков и К?, 2011. - 277,[1] с. : ил.
– Бурцева Т. Исследование корпоративного имиджа / Т. Бурцева // Маркетинг. - 2008. - № 3. - С. 24-34.
– Алешина И. Корпоративный имидж: стратегический аспект / И.Алешина // Маркетинг в России и за рубежом. - 1998. - № 1. - С. 44-50.
– Алешина И. Корпоративный имидж / И.Алешина // Маркетинг. - 1998. - № 1. - С. 50-53
– Рид С. Эффективно ли вы поддерживаете свой корпоративный имидж? / С. Рид // Маркетинг. - 2008. - № 6. - С. 86-90.
– Секерин В. Природно-экологические образы и формирование корпоративного имиджа / В. Секерин // Маркетинг. - 2008. - № 6. - С. 28-36.
– Лозовський О. М.Формування іміджу підприємства як елементу конкурентоспроможності / О. М. Лозовський, І. В. Дрончак // Молодий вчений. – 2016. – № 1 (Ч. 1). – С. 101-104.
– Гвоздецька І. В.Теоретико-методологічні основи формування іміджу підприємства як важливої складової посилення конкурентних переваг / І. В. Гвоздецька, З. М. Анрушкевич // Вісн. Хмельниц. нац. ун-ту. Сер.: Економіка. – 2015. – № 6. – С. 20-25.
– Колодка А. В.Аналіз методичних підходів до оцінки іміджу промислового підприємства / А. В. Колодка // Наука й економіка. – 2014. – № 2. – С. 81-87.
– Широкова М.С. Імідж та корпоративний соціальний капітал установ банківської системи: характер взаємовпливу : автореф. дис. ... канд. соцiол. наук : 22.00.04 / Широкова Маргарита Сергіївна ; Ін-т соціол. НАН України. - К., 2010. - 17 с.
– Примак Т.О. Методика комплексного оцінювання іміджу підприємства (Програмне забезпечення розроблено в Visual Basic for Microsoft Excel 97) / Т. О. Примак. - К. : Логос, 2002. - 40 с.: іл.
– Ястремська О.О. Теоретичне та методичне забезпечення оцінювання іміджу промислового підприємства : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Ястремська Олеся Олександрівна ; Харк. нац. екон. ун-т. - Х., 2011. - 20 с. : табл.
– Пономаренко В.С. Управління іміджем підприємства : монографія / Пономаренко В. С., Ястремська О. О. - Х. : Вид. ХНЕУ, 2012. - 239 с. : рис., табл.
– Бугрим В.В. Іміджологія / Іміджмейкінг : навч. посібник / В. В. Бугрим ; М-во освіти і науки України, Київський нац. ун-т ім. Т. Шевченка. – Київ : Київський університет, 2013. – 255 с.
– Перчикова О. Е. Корпоративний імідж організації в друкованих ЗМІ / О. Е. Перчикова // Наукові студії із соціальної та політичної психології : збірник статей. Вип. 3 (6) / Акад. пед. наук України, Ін-т соц. та політ. психології АПН України ; голов. ред. С. Д. Максименко. - К., 2000. – С.198-206.
– Бойко А. Імідж: класифікація, його структурні елементи. Факторна модель іміджу // Вісник державної служби України. – 2011. – № 1. – С. 50-55.
– Буковинська М. П. Імідж як елемент соціальної технології управління корпораціями // Формування ринкових відносин в Україні. – 2010. – № 4. – С. 163-165.
– Жаворонкова Г. В. Взаємозв'язок організаційної культури та іміджу компанії // Формування ринкових відносин в Україні. – 2009. – № 12. – С. 16-20.
– Тамберг В. Стратегия PR. Формула корпоративного имиджа // Отдел маркетинга. – 2009. – № 6. – С.31-36.
– Дяченко Т. О. Організаційна культура та корпоративний імідж підприємства : навч. посіб. – К. : Освіта України, 2011. – 248 с.
– Імідж-менеджмент : навч. посіб. – Тернопіль : Економічна думка, 2003. – 50 с.
– Гоц Л.М. Організаційно-економічний механізм оцінки ділової репутації промислового підприємства : автореферат дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Л. М. Гоц ; [наук. керівник М. В. Верескун] ; ДВНЗ "Приазовський держ. техн. ун-т". - Маріуполь, 2010. - 20 с.

.: Розділ: Економіка. Фінанси :: 13.06.2016 22.28.57 :.
.: Хмельницька обласна бібліотека для дітей ім. Т.Г.Шевченка :.
   

Generated in 0.157546 seconds