Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45972
   


Автор запитання: Світлана із міста: Нікополь :: Запитання: 39190  
Світлана запитує:
Доброго дня, допоможіть, будь ласка,знайти літературу для написання контрольної роботи з методики викладання історії в школі на тему - Використання творів художньої літератури під час викладу нового матеріалу з історії. Бажано, щоб матеріали були не пізніше 2010 року видання.
Наша відповідь:
Пропонуємо наступні джерела інформації:
Баденко Н. Г. Трагічний і героїчний пафос козацьких пісень / Н. Г. Баденко // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2014. - № 33. - С. 25-28
Буренко, Ніна. "Відважний дух, тверда рука...". Образ Івана Мазепи в поемі Джорджа Байрона "Мазепа". : Історична основа та романтичний міф у творі. Урок світової літератури / Ніна Буренко // Всесвітня література в сучасній школі. - 2015. - № 2. - С. 28-31 Анотація: Мета уроку допомогти учням зрозуміти сюжет та проблематику поеми "Мазепа", з’ясувати байронівську інтерпретацію "української" теми, ознаки історизму та романтизму у творі, поглиблювати поняття про романтичного героя. Пропонується використання музичних творів.
Діброва Н. А. Боротьба русичів проти монголо-татарських нападників у повісті І. Франка "Захар Беркут" : інтегрований урок (українська література, історія). 7 клас / Н. А. Діброва, В. Є. Бабанін // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2013. - № 25. - С. 9-16Анотація: План проведення інтегрованого уроку у 7 класі за повістю І. Франка "Захар Беркут".
Дубок Т. Історію творить людина : бінарний урок у 8-му класі з історії та літератури / Т. Дубок // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 3. - С. 34-36
Анотація: Бінарний урок за темою "Образ Богдана Хмельницького в історії та літературі".
Кашуба, Євдокія. Славетними сторінками української історії... За повістю М.В.Гоголя "Тарас Бульба" : Система уроків з використанням ігрової та інтерактивної методик. 7 клас / Євдокія Кашуба // Всесвітня література в сучасній школі. - 2013. - № 11-12. - С. 28-42. - Зміст: "Тарас Бульба" ; Урок 1. Гоголь і Україна. Повість "Тарас Бульба" ; Урок 2. Козацтво на сторінках гоголівської повісті ; Урок 3. Побут і звичаї запорожців ; Урок 4. Облога Дубно. Зрада ; Урок 5. Бойове товариство у повісті "Тарас Бульба" ; Урок 6. Сини Тараса ; Урок 7. Втілення в образі Тараса Бульби найкращих рис запорозького козака ; Урок 8. Повторення та узагальнення вивченого за повістю М. В. Гоголя "Тарас Бульба"
Кошовий І. Міжпредметні зв’язки літератури та історії України / І. Кошовий, А. Колєсніков // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2014. - № 9. - С. 24-30. - Бібліогр. в кінці ст.. - Бібліогр. в кінці ст. Анотація: У статті висвітлено загальні теоретичні основи міжпредметних зв’язків та особливості їх реалізації на уроках історії України та української літератури.
Кукуста Т. Історико-літературний аналіз життя українського народу. Розробка уроку у формі учнівської конференції / Т. Кукуста, В. Негматов // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 3. - С. 52-56. - Зміст: Берестечко ; Гайдамаки ; Вершники ; Музей покинутих секретів Анотація: Урок розроблений з метою проаналізувати літературні твори Л. Костенко "Берестечко", Т. Шевченка "Гайдамаки", Ю. Яновського "Вершники", О. Забужко "Музей покинутих секретів"; висвітлити історичні події, покладені в основу цих творів, учити дітей створювати презентації, удосконалювати й розвивати усне мовлення; виховувати почуття патріотизму й любові до рідної держави, почуття поваги до історичних постатей.
Новотна В. Роль гетьмана Мазепи в українській історії. Урок українознавства / В. Новотна // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2006. - № 13-14. - С. 62-67. - Бібліогр.: 7 назв.. - Бібліогр.: 7 назв.
Павленко О. Урізноманітнення форм навчання / О. Павленко // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 2. - С. 45-46 Анотація: Автор пропонує фрагмент уроку, під час якого використано міжпредметні зв'язки, що дає змогу учням продемонструвати свої знання. Вивчаючи повість І. Франка "Захар Беркут", семикласники працюють у групах: історики, дослідники, фольклористи, етнографи, кіносценаристи.
Пастущак Т. Прославлення історичної величі героїчного народу у тврочості Т. Шевченка / Т. Пастущак // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2014. - № 5. - С. 7-9 Анотація: Автор досліджує роль історичного минулого українського народу у становленні Шевченка-патріота. Події героїчного минулого давали вихід патріотичним і громадянським почуттям у віршах поета.
Петренко Л. Дума "Іван Богун" - поетична розповідь про один з важливих епізодів народно-визвольної війни 1648-1654 років / Л. Петренко // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2003. - № 11-12. - С. 8-10
Свенціцька, Олена. Історична постать чи романтичний герой? Урок за поемою Дж. Байрона "Мазепа" / Олена Свенціцька // Всесвітня література в сучасній школі. - 2012. - № 7-8. - С. 54-56. - Зміст: "Мазепа"
Юсипович, Ірина. Вальтер Скотт. "Айвенго" : Система уроків світової літератури. 7 клас / Ірина Юсипович // Всесвітня література в сучасній школі. - 2013. - № 11-12. - С. 19-27. - Зміст: Урок 4. Лицарі-нормани у романі В. Скотта "Айвенго" ; Урок 5. Вілфред Айвенго -захисник слабких і знедолених ; Урок 6. Історі і доля людини в романі В.Скотта "Айвенго". Зображення в романі англосаксів із норманами в XII ст. ; Урок 7. Усний твір "Бій у Торкілстоні" ; Урок 8. Історичний колорит у творі "Айвенго". Герої народних балад Річард Левове Серце та робін Гуд ; Урок 9. Ровена та Ребекка -дві різні долі. Ідея віротерпимості в романі "Айвенго" ; Урок 10. Героїчне минуле в літературі. В. Скотт. "Айвенго".Тематична контрольна робота
Вивчаємо Шевченка : методичні розробки для вчителів історії України та української літератури / Лідія Білоног [та ін.] ; укл., наук. ред. Ю. Присяжнюк. - Черкаси : Видавець Чабаненко Ю. А., 2014. - 171 с. : іл., портр., табл. - Бібліогр. в кінці тем.
Приходько, Інна Федорівна. Слово-образ у контексті історико-літературного процесу / Інна Приходько. - Харків : Основа, 2010. - 255 с. - (Бібліотека журналу "Вивчаємо українську мову та літературу" ; вип. 9(82)). - Бібліогр. в кінці ст.; Бібліогр.: с. 250-255
http://ua-referat.com/Використання_художньої_літератури_на_уроках_історії
http://mydocx.ru/2-12828.html
http://bukvar.su/pedagogika/105030-Ispol-zovanie-hudozhestvennoiy-literatury-na-urokah-istorii.html
http://8ref.com/18/referat_18885.html
http://studenchik.ru/1-63139.html
http://ur.co.ua/70/1015-2-ispol-zovanie-hudozhestvennoiy-literatury-na-urokah-istorii-i-vo-vneklassnoiy-rabote.html
http://oldconf.neasmo.org.ua/node/1051

.: Розділ: Освіта :: 29.07.2016 11.46.31 :.
.: Кіровоградська обласна універсальна наукова бібліотека ім. Д.І.Чижевського :.
   

Generated in 0.155971 seconds