Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45972
   


Автор запитання: МАРІЯ із міста: ВИШГОРОД :: Запитання: 39197  
МАРІЯ запитує:
Добрий день. мене цікавить питання "профорієнтація в школах Англії"
Наша відповідь:
Доброго дня, Маріє!
Пропонуємо Вам переглянути наступні джерела (зверніть увагу на списки літератури в кінці статей):
1. Балацька Н. Особливості та основні моделі реалізації професійно орієнтованої системи в школах Англії / Н. Балацька // Рідна шк. - 2006. - № 9. - С. 71-73.
2. Борисенко М. І. Професійна орієнтація та професійний добір : навч. посіб. / М. І. Борисенко ; Черніг. держ. ін-т права, соц. технологій та праці. - Чернігів, 2009. - 204 c.
3. Верстівська І. І. Проблема професійної орієнтації учнів середніх шкіл у сучасній Великобританії [Електронний ресурс] / І. І. Верстівська // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2013. - Вип. 13. - С. 30-34. - Режим доступу:http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2013_13_7.
4. Вибір професії - крок у доросле життя : матеріали до бесід з учнями : [добірка статей] // Позакласний час. - 2010. - № 3. - С. 133-148.
5. Вискребенцева М. В. Професійна підготовка молоді в країнах далекого зарубіжжя: Німеччина, Сша, Японія, Велика Британія [Електронний ресурс] / М. В. Вискребенцева // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 30. - С. 109-116. - Режим доступу:http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_30_20.
6. Коломієць М. Б. Розвиток професійної орієнтації школярів в умовах реформування системи освіти України [Електронний ресурс] / М. Б. Коломієць // Вісник Глухівського національного педагогічного університету ім. О. Довженка. Сер. : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 27. - С. 202-207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2015_27_38.
7. Лушпай Л. І. Гендерне виховання учнів середніх навчальних закладів у Великій Британії : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Л. І. Лушпай ; МОНМС України, Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Тернопіль, 2012. - 19 c.
8. Марчук, І. П. Аналіз досвіду управління системою професійної орієнтації у Великій Британії / І. П. Марчук // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. – Запоріжжя, 2010. – Вип. № 8. – С. 307–311.
9. Мороз Н. С. Організація профорієнтаційної роботи в середніх навчальних закладах Великої Британії / Н. С. Мороз // Педагогічні науки : зб. наук. пр. / Херсон. держ. ун-т. – Херсон, 2007. – Вип. 46. – С. 156–160.
10. Нестерова Л. В. Профільна диференціація навчання і професійне самовизначення старшокласників в зарубіжній профільній школі / Л. В. Нестерова, І. Б. Дремова // Наша шк. - 2012. - № 6. - С. 22-27.
11. Піддячий М. І. Досвід соціально-професійної орієнтації учнів [Електронний ресурс] / М. І. Піддячий // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2012. - Вип. 12. - С. 125-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2012_12_23.
12. Понікаровська С. В. Професійна орієнтація: приклад США та Великої Британії [Електронний ресурс] / С. В. Понікаровська //Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2014. - Вип. 34. - С. 293-298. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2014_34_44.
13. Пономаренко О. Г. Історичні аспекти становлення й організації профорієнтаційної роботи в Україні та Великій Британії [Електронний ресурс] / О. Г. Пономаренко // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2013. - Вип. 34. - С. 104-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2013_34_24.
14. Пономаренко О. Г. Модель профорієнтаційної роботи щодо професійного визначення особистості на сільськогосподарські професії у середніх навчальних закладах Великої Британії [Електронний ресурс] / О. Г. Пономаренко // Теоретичні питання культури, освіти та виховання. - 2012. - № 46. - С. 72-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpkov_2012_46_22.
15. Пономаренко О. Особливості профорієнтаційної роботи у навчальних закладах Великої Британії / О. Пономаренко // Вища шк. - 2011. - № 3. - С. 69-77.
16. Профорієнтація школярів : [добірка матеріалів] // Позакласний час. - 2013. - № 1-2. - С. 45-60.
17. Сбруєва А. А. Тенденції реформування середньої освіти розвинених англомовних країн в контексті глобалізації (90-ті рр. ХХ-початок ХХІ ст.) : монографія / А. А. Сбруєва ; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С.Макаренка. - Суми : ВАТ "Сум. обл. друк." ; Вид-во "Козац. вал", 2004. - 500 c.
18. Сойчук Р. Л. Реформування змісту трудового навчання в об'єднаній школі Великої Британії в 70 - 90-ті роки XX ст. [Електронний ресурс] : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / Р. Л. Бойчук ; Ін-т педагогіки АПН України. - Київ, 2003. - 20 c. – Режим доступу: http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=ARD&P21DBN=ARD&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Z21ID=&Image_file_name=DOC/2003/03srlbrs.zip.
19. Тименко М. М. Особливості роботи координаторів та консультантів з професійної орієнтації учнів у школах Великої Британії [Електронний ресурс] / М. М. Тименко // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2014. - Вип. 4. - С. 76-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2014_4_19.
20. Турчина Л. А. Особенности профориентации учащейся молодежи в зарубежных странах [Електронний ресурс] / Л. А. Турчина // Учен. зап. Таврического нац. ун-та им. В. И. Вернадского. Сер.: Проблемы педагогики средней и высшей школы. – 2013. – Т. 26, № 1. – С. 216–227. – Библиогр.: 24 назв. – Сведения доступны также с Интернета: http://sn-pedagogy.crimea.edu/arhiv/2013/uch_26_1_ped/016turch.pdf.
21. Професійна орієнтація учнів середніх навчальних закладів Великобританії : рекомендаційний бібліографічний список. – Режим доступу: http://dnpb.smart.biz.ua/datas/upload/files/519509370.pdf.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 4.08.2016 10.05.45 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.156566 seconds