Добрий день. Потрібна інформація для написання магістерської роботи на тему: Маркетинговий підхід до розробки цінової стратегії торговельного суб'єкта господарювання на прикладі гіпермаркету "Епіцентр К". Дякую
Доброго дня, Оксано!
На жаль, офіційний сайт Національної бібліотеки України імені В.І. Вернадського цієї миті не працює, але у каталозі можна знайти потрібну інформацію. Пропонуємо Вам:
- самостійно здійснити пошук у електронному каталозі НБУВ. Режим доступу:
http://www.nbuv.gov.ua/ або через деякий час додатково звернутися до нашої довідки з цим питанням.
- переглянути:
1. відповідь – Віртуальна бібліографічна довідка – Розширений пошук – Пошук за номером запитання - 37442.
2. Балабанова Л. В. Стратегічний маркетинг [Текст] : підручник / Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанові ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Донецький нац. ун-т екон. і торгівлі ім. М. Туган-Барановського, Ін-т екон. і упр. – Київ : Центр учбової літератури, 2012. - 631 с.
3. БалабановаА. В. Цінова політика торговельного підприємства в умовах маркетингової орієнтації : навч. посібник для вищих навч. закладів / А. В. Балабанові, О. В. Сардак. – Київ : Професіонал, 2011. – 200 с.
4. Березін О. В. Теорія і практика забезпе- чення ефективного використання потенціалу тор- говельних підприємств : монографія / О. В. Березін, Ю. В. Карпенко. – Полтава : ІнтерГрафіка, 2012. – 203 с.
5. Захарченко П. В. Результати маркетингових досліджень продажів ГКП КНАУФ в торгівельній мережі «Епіцентр-К» [Електронний ресурс] / П. В. Захарченко, О. М. Гавриш, Б. Ю.Атарі-Колумб // Будівельні матеріали, вироби та санітарна техніка. – 2012. – Вип.. 44. – С. 133-138. - Режим доступу:
http://irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=UJRN&P21DBN=UJRN&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=PDF/bmvs_2012_44_23.pdf. (На жаль, сайт НБУВ на даний момент не працює. Пропонуємо переглянути статтю тут:
http://www.uk.x-pdf.ru/5stroitelstvo/1681328-1-udk-69-33913-696591-zaharchenko-kand-tehn-nauk-profesor-zaviduvach-kafedri-knuba-gavrish-kandfil-nauk-profesor-k.php)
6. Куцик П. О. Управління економічною ефективністю торговельного підприємства [Електронний ресурс] : [синтезоване розкриття складових ефективності на прикладі гіпермаркету “Епіцентр К”.] / П. О. Куцик, Г. Ф. Герега // Торгівля, комерція, підприємництво : збірник наукових праць. – Львів, 2014. -– Вип. 17. - C. 6-11. – Режим доступу:
http://www.lac.lviv.ua/fileadmin/www.lac.lviv.ua/data/pidrozdily/Naukovi_Vydannya/Vydan_Torg/Docs/Torhivlya_komerts_pidpryyemnytstvo17.pdf.
7. Покатаєва О. В. Вплив споживчого попиту на розвиток інноваційних форм торговельно-економічних відносин в Україні [Електронний ресурс] / О. В. Покатаєва, О. І. Трохимець // Інвестиції: практика та досвід. - 2013. - № 13. - С. 27-31. – Режим доступу:
http://irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=UJRN&P21DBN=UJRN&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=PDF/ipd_2013_13_8.pdf. (
http://www.investplan.com.ua/pdf/13_2013/8.pdf).