Виртуальная библиографическая справка. Объединенная справочная служба публичных библиотек Украины
     
   
     
Привет, Гость :: Вход
українська мова     русский язык

Лимит вопросов на сегодня: 36 .:. Вопросов в базе: 45972
   


Автор вопроса: Михайло из города: Мукачево :: Вопрос: 39255  
Михайло спрашивает:
Добрий день. Допоможіть підібрати матеріал до теми реферату"Робота з дітьми в умовах інклюзивної освіти". Дякую.
Наш ответ:
Доброго дня! Пропонуємо скористатися наступними документами:
1. Болдирєва В. Е. Інтеграція та інклюзія як основні моделі навчання дітей з особливими освітніми потребами [Електронний ресурс] / В. Е. Болдирєва // Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами. - 2012. - № 9. - С. 10-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apnvlop_2012_9_3
2. Дегтяр Г. В. Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими потребами в інклюзивній освіті [Електронний ресурс] / Г. В. Дегтяр // Таврійський вісник освіти. - 2015. - № 1. - С. 250-255. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tvo_2015_1_44
3. Завальнюк О. О. Дошкільна інклюзивна освіта як шлях максимальної соціалізації дітей з вадами психофізичного розвитку [Електронний ресурс] / О. О. Завальнюк // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна". - 2009. - № 1. - С. 56-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpkhist_2009_1_15
4. Кобель І. Соціалізація глухих та слабочуючих дітей із труднощами у навчанні в інклюзивному освітньому середовищі [Електронний ресурс] / І. Кобель // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. - 2012. - Вип. 20(2). - С. 307-319. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2012_20(2)__40
5. Кузава І. Актуальні проблеми навчання та виховання дітей в інклюзивному освітньому середовищі [Електронний ресурс] / І. Кузава // Педагогічний часопис Волині. - 2016. - № 1. - С. 97-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pchv_2016_1_20
6. Лещій Н. П. Професійна підготовка майбутніх фахівців до роботи з дітьми з порушеннями психофізичного розвитку в умовах інклюзивної освіти [Електронний ресурс] / Н. П. Лещій // Актуальні питання корекційної освіти. - 2012. - Вип. 3. - С. 156-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2012_3_21
7. Маранчак Р. С. Інклюзивна освіта як одна із умов соціальної адаптації дітей з особливими потребами [Електронний ресурс] / Р. С. Маранчак, О. М. Василенко // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна". - 2013. - № 2. - С. 128-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpkhist_2013_2_26
8. Марчук Г. В. Формування соціального досвіду дітей старшого дошкільного віку в процесі ознайомлення з художніми творами в умовах інклюзивної освіти [Електронний ресурс] / Г. В. Марчук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2014. - Вип. 10. - С. 49-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2014_10_17
9. Мігалуш А. О. Світові стратегії інклюзивної освіти для дітей з особливими потребами: соціально-історичний аспект [Електронний ресурс] / А. О. Мігалуш // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Політологія. Соціологія. Право. - 2013. - № 1. - С. 75-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKPI_soc_2013_1_14
10. Міщик Л. І. Інклюзивна освіта як умова соціалізації дітей-інвалідів у процесі навчання [Електронний ресурс] / Л. І. Міщик // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна". - 2012. - № 5. - С. 139-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpkhist_2012_5_32
11. Прядко Л. О. Формування інклюзивного простору як засобу готовності педагога загальноосвітнього навчального закладу до роботи з дітьми, які мають особливі освітні потреби [Електронний ресурс] / Л. О. Прядко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 4. - С. 444-450. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_4_55
12. Савицький А. М. Психолого-педагогічні аспекти організації індивідуалізованого навчання дітей з синдромом Дауна в умовах інклюзивної освіти [Електронний ресурс] / А. М. Савицький // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2014. - Вип. 28. - С. 203-209. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2014_28_44
13. Фаласеніді Т. Сутність поняття і зміст педагогічної підтримки дітей з особливими потребами в інклюзивному освітньому просторі [Електронний ресурс] / Т. Фаласеніді // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2014. - № 3. - С. 135-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2014_3_17

.: Раздел: Образование :: 12.09.2016 12.51.39 :.
.: Донецкая областная универсальная научная библиотека им. Н.К. Крупской :.
   

Generated in 0.163053 seconds