Доброго дня! Допоможіть, будь ласка, підібрати літературу для дослідження на тему "Моніторинг якості професійної діяльності наукових працівників наукових установ сфери освіти". Заздалегідь Вам вдячна за допомогу.
Доброго дня! Пропонуємо скористатися наступною інформацією:
1. Аналітична доповідь про стан моніторингу якості освіти в Україні / МБО «Центр тестових технологій і моніторингу якості освіти»; [І. І. Бабин, Л. М. Гриневич, І. Л. Лікарчук та ін.]; за заг. ред. І. Л. Лікарчука. – Режим доступу:
http://www.timo.com.ua/sites/default/files/materials/Analit_dopovid_ctt_.pdf
2. Борзенко-Мірошніченко А.Ю. Моніторинг якості освітніх проектів на основі моделей системної динаміки: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.22 / А.Ю. Борзенко-Мірошніченко ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2007. — 20 с. — укp. - Виявлено недоліки процесів управління та моніторингу освітніх проектів. Розкрито зміст унікальності продукту освітніх проектів. Сформовано коло замовників та їх вимоги до продукту освітніх проектів. Досліджено динамічну складність системи управління якістю освітніх проектів. Визначено роль, розроблено теоретичні засади й інструментарій процесу моніторингу якості освітніх проектів. Сформульовано принципи та виявлено закономірності процесу моніторингу якості освітніх проектів. Розроблено множину стратегій управління якістю освітніх проектів. Здійснено практичне впровадження нової методики управління якістю освітніх проектів та комп'ютерної програми "Система підтримки моніторингу якості освітніх проектів на основі контрольних точок "МОЯК". – Режим доступу:
http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=ARD&P21DBN=ARD&Z21ID=&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=DOC/2007/07baymsd.zip
3. Вікторов В.Г. Регулювання якості освіти як філософсько-освітянська проблема: Автореф. дис... д-ра філософ. наук: 09.00.10 / В.Г. Вікторов ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2006. — 30 с. — укp. - Режим доступу:
http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=ARD&P21DBN=ARD&Z21ID=&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=DOC/2006/06vvgfop.zip
4. Грубінко В. Моніторинг якості вищої освіти як засіб корекції природничо-наукової підготовки майбутніх учителів [Електронний ресурс] / В. Грубінко, А. Степанюк // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 3. - С. 183-187. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_3_48
5. Єльникова О.В. Управління впровадженням інтерактивних освітніх технологій в навчальний процес загальноосвітнього навчального закладу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.В. Єльникова ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти України. — К., 2005. — 20 с. — укp. – Зокрема, Уточнено класифікацію програмних засобів для забезпечення управлінської діяльності з організації та впровадження інтерактивних освітніх технологій у навчальний процес загальноосвітнього навчального закладу. Удосконалено інформаційне програмне забезпечення освітнього моніторингу для відображення динаміки суб'єктності учителів та учнів у навчальному процесі. Основні результати наукового дослідження впроваджено в управлінську діяльність загальноосвітніх навчальних закладів і систему післядипломного навчання педагогічних кадрів і керівників освіти. – Режим доступу:
http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=ARD&P21DBN=ARD&Z21ID=&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=DOC/2005/05eovznz.zip
6. Запорожченко Ю. Г. Система забезпечення якості вищої освіти в Ірландії: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Ю. Г. Запорожченко ; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. — К., 2011. — 20 с. — укp. – Режим доступу:
http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=ARD&P21DBN=ARD&Z21ID=&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=DOC/2011/11ZYGOVI.zip
7. Лалакулич М.Ю. Потенціал вищої освіти в активізації розвитку регіональних освітніх систем: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.05 / М.Ю. Лалакулич ; Ужгород. нац. ун-т. — Ужгород, 2009. — 20 с. — укp. - Режим доступу:
http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=ARD&P21DBN=ARD&Z21ID=&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=DOC/2009/09lmyros.zip
8. Ляшенко О. І. МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ СТВОРЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ СИСТЕМИ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТИ. – Режим доступу:
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:zN4gEt6bkCoJ:www.timo.com.ua/node/7213 &cd=11&hl=ru&ct=clnk&gl=ua
9. Моніторинг якості освіти: принципи, форми, вимоги, (довідник-посібник), – Хмельницький: ХОІППО. – 2013. – 61 с. – Режим доступу:
http://sea68a1fa46ecc19c.jimcontent.com/download/version/1459275610/module/10634729699/name/Моніторинг+якості+освіти+-+принципи%2C+форми%2C+вимоги.pdf.
10. Муранова Н. П. Моніторинг якості науково-методичного забезпечення фізико-математичної освіти старшокласників у системі підготовки до навчання в технічному університеті [Електронний ресурс] / Н. П. Муранова // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 109. - С. 211-215. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2013_109_54
11. Науково-методична лабораторія зовнішнього оцінювання та моніторингу якості освіти [Електронний ресурс] // Таврійський вісник освіти. - 2014. - № Спец. вип.. - С. 179-183. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tvo_2014_Spets
12. Національна стратегія розвитку освіти в Україні на 2012–2021 роки. – Режим доступу:
http://www.meduniv.lviv.ua/files/info/nats_strategia.pdf.
13. Олендр Т. М. Моніторинг якості природничо-наукової освіти в університетах США: історичний аспект [Електронний ресурс] / Т. М. Олендр // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна". - 2011. - № 3. - С. 140-145. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpkhist_2011_3_31
14. Олендр Т. М. Моніторинг якості природничо-наукової освіти в університетах США: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Т. М. Олендр ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. — Т., 2011. — 22 с. — укp. - Обгрунтовано основні етапи розвитку моніторингу якості вищої освіти США. Визначено структуру моніторингу її якості, особливості його проведення в процесі природничо-наукової підготовки фахівців в американських університетах. Виокремлено критерії та показники її якості за чотирма складовими (якість навчальних досягнень суб'єкта освітнього процесу, якість об'єкта надання освітніх послуг, якість процесу надання освітніх послуг, якість результату діяльності освітньої системи). Розкрито сутність, етапи, напрями, види, рівні, основні методи та форми організації моніторингу. Виокремлено прогресивні ідеї американського досвіду з проведення моніторингу якості природничо-наукової освіти, що можуть бути рекомендовані у разі реформування вищої освіти України. – Режим доступу:
http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=ARD&P21DBN=ARD&Z21ID=&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=DOC/2011/11OTMVUS.zip
15. Пархоменко Н.О. Розробка оцінки якості навчального процесу в вищому навчальному закладі методом науково-технічного прогнозування: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.01.02 / Н.О. Пархоменко ; Київ. нац. ун-т технологій та дизайну. — К., 2007. — 18 с. — укp. – Режим доступу:
http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=ARD&P21DBN=ARD&Z21ID=&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=DOC/2007/07pnontp.zip
16. Педагогічний досвід як фактор оновлення змісту науково-методичної діяльності в установах і закладах освіти: вектори випереджувального розвитку. – Режим доступу:
http://rivneosvita.org.ua/method_kabinet/biblioteka.php/Посібники/Педагогічний досвід як фактор оновлення змісту науково-методичної діяльності в установах і закладах освіти вектори випереджувального розвитку.Тематичний збірник праць.docx.
17. Рако С. А. ПРОПОЗИЦІЇ ДО КОНЦЕПЦІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ СИСТЕМИ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТИ (НС МЯО). – Режим доступу:
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:zN4gEt6bkCoJ:www.timo.com.ua/node/7213 &cd=11&hl=ru&ct=clnk&gl=ua
18. Удод О. А. Підвищення ефективності управління освітньою галуззю на основі національної системи оцінювання якості освіти. – Режим доступу:
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:zN4gEt6bkCoJ:www.timo.com.ua/node/7213 &cd=11&hl=ru&ct=clnk&gl=ua
19. Чемерис О.А. Проблеми моніторингу якості освіти. – Режим доступу:
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:zN4gEt6bkCoJ:www.timo.com.ua/node/7213 &cd=11&hl=ru&ct=clnk&gl=ua