Доброго вечора!
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
Доброго дня, Наталіє!
Пропонуємо Вам переглянути наступні джерела:
1. Бахметьєва А. М. Особливості комунікативних функцій паблік рилейшнз в діяльності прес-служб установ освіти: автореф. дис... канд. наук із соц. комунікацій: 27.00.06 / А.М. Бахметьєва ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — Київ, 2009. — 20 с. – Режим доступу:
http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=ARD&P21DBN=ARD&Z21ID=&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=DOC/2009/09bamsuo.zip.
2. Гарькавець С. О. Паблік рилейшнз та імідж ВНЗ: соціально-психологічний аналіз поблеми [Електронний ресурс] / С. О. Гарькавець // Теоретичні і прикладні проблеми психології. - 2013. - № 3. - С. 91-96. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tippp_2013_3_17.
3. Зайцева С. Особливості формування іміджу ВНЗ як науково-теоретична проблема соціальних комунікацій [Електронний ресурс] / С. Зайцева // Образ. - 2015. - Вип. 3. - С. 142-148. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/obraz_2015_3_21.
4. Зеркіна О. О. Формування іміджу ВНЗ з використанням ПР-технологій [Електронний ресурс] / О. О. Зеркіна // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Економіка і менеджмент. - 2013. - Вип. 5. - С. 68-73. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2013_5_16.
5. Карпенко Ю. М. Імідж вищого навчального закладу: основні складові та проблеми формування / Ю. М. Карпенко, Н. Л. Карпенко // Наук. вісн. Полісся. - 2015. - Вип. 1. - С. 118-124.
6. Киричок А. Використання нових медіа у формуванні іміджу ВНЗ [Електронний ресурс] / А. Киричок // Вісник Книжкової палати. - 2015. - № 2. - С. 42-44. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2015_2_13.
7. Кубко В. П. Передумови та особливості формування моделі іміджу вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / В. П. Кубко // Гілея: науковий вісник. - 2015. - Вип. 103. - С. 283-286. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2015_103_79.
8. Литвин А. Роль зв'язків з громадськістю у формуванні іміджу вищого навчального закладу / А. Литвин // Соц. психологія. - 2009. - № 3. - С. 125-129.
9. Маренич В. М. Адміністративно-правове забезпечення використання PR-технологій в управлінні вищим навчальним закладом : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / В. М. Марени ; Харк. нац. ун-т внутр. справ. - Харків, 2013. - 20 c.
10. Маренич В. М. Інструменти паблік рилейшнз в управлінні формуванням іміджу вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / В. М. Маренич // Право і Безпека. - 2013. - № 2. - С. 87-90. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pib_2013_2_18.
11. Маренич В. М. Управління розробкою і проведенням спеціальних заходів з метою формування позитивного іміджу вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / В. М. Маренич // Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2013. - № 3. - С. 172-179. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnuvs_2013_3_23.
12. Орєхова С. Є. Соціально-психологічний аспект питання створення позитивного іміджу ВНЗ [Електронний ресурс] / С. Є. Орєхова, Х. О. Феоктістова // Актуальні проблеми філософії та соціології. - 2015. - Вип. 8. - С. 103-105. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/aprfc_2015_8_30.
13. Попова В. В. Медіазасоби формування іміджу професійних спеціалізацій ВНЗ як напрям діяльності освітнього закладу [Електронний ресурс] / В. В. Попова // Інформаційне суспільство. - 2014. - Вип. 20. - С. 82-85. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2014_20_20.
14. Родіонов О. В. Управління якістю вищої освіти : монографія / О. В. Родіонов ; Полтав. держ. аграр. акад. - Полтава, 2012. - 375 c.
15. Субіна О. Імідж вищого навчального закладу як важливий чинник конкурентоспроможності на ринку освітніх послуг / О. Субіна // Вища шк. - 2011. - № 1. - С. 46-54.
16. Тихомирова Є. Проблеми формування іміджу освітнього закладу / Є. Тихомирова // Нова пед. думка. - 2012. - № 1. - С. 171-175.
17. Тягунова Н. М. Методичні засади формування іміджу вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / Н. М. Тягунова // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2013. - Вип. 42. - С. 432-435. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2013_42_75.
18. Ус Г. О. Етапи формування системи управління якістю ВНЗ [Електронний ресурс] / Г. О. Ус // Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. - 2014. - № 4. - С. 46-49. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2014_4_9.
19. Чернега Н. С. Погляди вітчизняних та зарубіжних учених на формування позитивного іміджу вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / Н. С. Чернега // Актуальні проблеми психології. - 2015. - Т. 1, Вип. 43. - С. 64-68. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/appsuh_2015_1_43_13.
20. Чернілевський Д. В. Проектування та менеджмент сучасного вищого навчального закладу : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Д. В. Чернілевський, А. П. Шаповалов ; Вінниц. соц.-екон. ін-т Вищ. навч. закл. Відкритий міжнар. ун-т розв. людини "Україна". - Вінниця, 2005. - 143 c.
21. Шальман Т. М. Основи реклами у сфері освіти : навч. посіб. / Т. М. Шальман ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ : Київ. ун-т, 2015. - 127 c.