Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 35 .:. Запитань у базі: 45995
   


Автор запитання: Лідія із міста: львів :: Запитання: 39485  
Лідія запитує:
Добрий день! Прошу Вас, підібрати літературу на тему "Казкотерапія в ДНЗ"ю Дякую гарно
Наша відповідь:
Доброго дня! Пропонуємо скористатися наступною інформацією:
1. Веракса, Олександра. Про користь чарівної казки: психоаналітичний підхід / Олександр Веракса // Вихователь-методист дошкільного закладу : спеціаліз. журн. - 2010. - № 10. - С. 63-68.
2. Гарбуза, Л. Г. Духовно-нравственное воспитание дошкольников сказкой / Л. Г. Гарбуза // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2012. - N 5. - С. 18-22. - Библиогр.: 8 назв.
3. Грачева, И. А. Контаминация песочной методики и сказкотерапии в коррекционно-логопедической работе с детьми старшего дошкольного возраста / И. А. Грачева, О. В. Сороковова // Логопедия : науч.-метод. журн. - 2014. - № 4. - С. 30-33 .
4. Демьянец, Я. Г. Терапевтические сказки : в работе с детьми / Я. Г. Демьянец // Дошк. педагогика : Петербург. науч.-практ. журн. - 2014. - № 6. - С. 63-65. - Библиогр.: 4 назв.
5. Деркач, Оксана. До школи з радістю та інтересом, або Казка на допомогу вихователю / О. Деркач // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 4. - С. 38-46 : фотогр.
6. Довгань, Т. Цілющі квіти, або Пригода в лісі : психолого-корекційне інтегроване заняття для сереньої групи / Тетяна Довгань // Дошкільне виховання. - 2010. - № 9. - С. 22-23.
7. Дубинская, Е. Методы арт-терапии в работе с дошкольниками [Текст] / Е. Дубинская // Дошк. воспитание : научно-методический журнал. - 2015. - N 5. - С. 81–85. - Библиогр.: 9 назв.
8. Дудченко, Р. В. Виховуємо та навчаємо казкою / Р. В. Дудченко // Дошкіл. навч. закл. - 2014. - № 7. - С. 10-17 : табл.
9. Єгорушкіна, Катерина. Творимо терапевтичну казку: крок за кроком / Катерина Єгорушкіна // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 2. - С. 14-16.
10. Железнова, Е. Р. Использование сказки на занятиях по ознакомлению с окружающим и социальному развитию дошкольников / Е. Р. Железнова, худож. Т. А. Сытая // Дошкольная педагогика : науч.-практ. журн. - 2010. - N 8. - С. 25-27 .
11. Исаева, Н. Сказка как средство оптимизации психоэмоциональной сферы старших дошкольников / Н. Исаева // Дошкольное воспитание : научно-методический журнал. - 2012. - N 7. - С. 19-24. - Библиогр.: 5 назв.
12. Іванюк, Наталія. Кольорові казки для дошкільників / Н. Іванюк // Вихователь-методист дошкільного закладу : спеціаліз. журн. - 2009. - № 10. - С. 48-51
13. Іванюк, Наталя. "Кольорові казки" лікують, розвивають, розважають / Наталя Іванюк // Дошкільне виховання. - 2012. - № 2. - С. 16-19.
14. Котова, Т. О. Казкотерапія як сучасний метод відновлювально-розвивального впливу на дошкільників [Текст] / Т. О. Котова // Логопед : наук.-метод. журн. - 2015. - № 3. - С. 17-20. - Бібліогр.: 5 назв.
15. Кучеренко, Жанна. Казка як складова освітнього процесу / Жанна Кучеренко // Вихователь-методист дошкільного закладу : спеціаліз. журн. - 2010. - № 10. - С. 59-62.
16. Лисенкова, Ірина Петрівна. Використання арт-терапевтичних методик у роботі з дітьми передшкільного віку із затримкою психічного розвитку / І. П. Лисенкова // Наука і освіта : наук.-практ. журн. Півд. наук. Центру НАПН України. - 2013. - № 3. - С. 95-97. - Бібліогр.: 12 назв.
17. Микляева, Н. В. Читаем и обыгрываем сказки / Н. В. Микляева // Ребенок в детском саду : ил. метод. журн. для воспитателей дошк. учреждений . - 2011. - № 2. - С. 31-34.
18. Олійник, Л. Психокорекція дитячих "медичних" страхів / Лія Олійник // Дошкільне виховання. - 2011. - № 2. - С. 22-26. - Бібліогр.: 6 назв.
19. Осадчая, В. В. Использование метода сказкотерапии в речевом развитии детей дошкольного возраста с общим недоразвитием речи / В. В. Осадчая // Логопедия : науч.-метод. журн. - 2014. - № 4. - С. 52-57 .
20. Перетятко, Е. В. Использование нетрадиционных методик в физическом воспитании дошкольников / Е. В. Перетятко // Дошкільний навчальний заклад. - 2010. - № 1. - С. 41-48. - Бібліогр.: 4 назв.
21. Петровський, Вадим. Казки програмують дітей бути нещасними : [інтерв'ю з доктором психологічних наук Вадимом Петровським про новий стандарт дошкільної освіти, що передбачає пріоритет розвитку творчих здібностей, та необхідність заборони багатьох казок, які виховують у дітей жорстокість / провів Анатолій Чургель] // Дошкіл. освіта : наук.-практ. журн. . - 2013. - № 4. - С. 4-6.
22. Подоляк, Наталія. Казка, що лікує душі / Н. Подоляк // Дошкіл. виховання : наук.-метод. журн. МОН України для педагогів і батьків. - 2009. - № 9. - С. 21-23 .
23. Скалига, Валентина. Казкове виховання : казкотерапія - ефективний і цікавий спосіб розв'язати проблему, подолати страх, передати досвід / В. Скалига // Освіта України : офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - 2013. - 1 лип. (№ 26). - С. 12.
24. Теплова, Л. О. Диво-ґудзики [Текст] : інтегр.корекційне заняття з використанням ІКТ / Л. О. Теплова, Ю. Л. Василенко // Дошк. навч. закл. - 2015. - № 12. - С. 25–31.
25. Ульянова, О. В. Использование элементов сказкотерапии в работе с дошкольниками с ОНР / О. В. Ульянова // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2012. - N 9. - С. 44-48.
26. Фролова, Олена Тимофіївна. Формування у дітей дошкільного віку свідомого ставлення до здоров'я / О. Т. Фролова // Таврійський вісник освіти. - 2011. - N 2. - С. 127-136. - Бібліогр.: 7 назв.
27. Фурман, В. А. Использование сказкотерапии в коррекционной работе с детьми дошкольного возраста / В. А. Фурман // Дошкольная педагогика : науч.-практ. журн. - 2010. - N 8. - С. 50-54. - Бібліогр. в кінці ст.
28. Хоценко, Л. А. Авторские медитативные сказки для дошкольников [Текст] / Л. А. Хоценко // Дошкіл. навч. закл. - 2015. - № 4. - С. 33–36.
29. Чижова, О. Н. Сказкотерапия как один из методов работы с детьми с ограниченными возможностями здоровья в условиях инклюзивного образования [Текст] / О. Н. Чижова // Дошк. педагогика : Петербург. науч.-практ. журн. - 2014. - № 9. - С. 57-59. - Библиогр.: 8 назв.
30. Шаблоева, Т. М. Воспитание и обучение через сказку / Т. М. Шаблоева // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2012. - N 5. - С. 12-17.
31. Штіль, С. Казкотерапія на заняттях із дітьми з особливими потребами : дошкільний вік / С. Штіль // Дефектолог. - 2009. - N Квіт. (№ 4). - С. 24-39
****************************************************
Можливо, Вас зацікавлять наступні документи:
32. Бурчик О. В. Групова казкотерапія в особистісно орієнтованому вихованні дітей / О. В. Бурчик // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2005. - Вип. 25. - С. 203-205. - Бібліогр.: 5 назв. - укp. - Проаналізовано проблему застосування групової казкотерапії у контексті особистісно орієнтованого виховання.
33. Василевська О. І. Казкотерапія як засіб психолого-педагогічного впливу [Електронний ресурс] / О. І. Василевська // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки. - 2012. - Вип. 39. - С. 30-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_012_2012_39_7
34. Василевська О. І. Сучасні тенденції казкотерапії в роботі практичного психолога [Електронний ресурс] / О. І. Василевська // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки. - 2014. - Вип. 44. - С. 246-252. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_012_2014_44_40
35. Гридковець, Людмила. Долаймо труднощі разом з дитиною. Казкотерапія дитячих проблем [Текст] / Людмила Гридковець. - Львів : Скриня : Монастир Редемптористів, 2013. - 66, [1] с.
36. Калмикова Л. Здоров’яформуючі казкотерапевтичні психотехнології розвитку мовлення дітей / Л. Калмикова // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 27. - С. 400-404. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.
37. Косарєва О. І. Особливості застосування казкотерапії при подоланні емоційних проблем у дітей / О. І. Косарєва // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 4 (47). - С. 94-98. - Бібліогр.: с. 98 (8 назв) - укp.
38. Кравченко А. І. Арттерапія та артпедагогіка в логопедичній роботі з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку : [навч. посіб. для студ. ВНЗ] / А. І. Кравченко, В. А. Литвиненко; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С. Макаренка. - Суми : Мрія, 2012. - 134 c. - Бібліогр.: с. 133-134 - укp.
39. Лисенкова І. П. Використання арт-терапевтичних методик у роботі з дітьми передшкільного віку із затримкою психічного розвитку [Електронний ресурс] / І. П. Лисенкова // Наука і освіта. - 2013. - № 3. - С. 95-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_3_29
40. Методичні рекомендації з формування умінь оволодіння методом казкотерапії [Текст] : для студ. денної та заоч. форми навчання спец. "Соціальна педагогіка" / уклад. О. В. Філь ; Державний вищий навчальний заклад "Запорізький національний ун-т". - Запоріжжя : ЗНУ, 2007. - 47 с. - Бібліогр.: с. 44-45, в кінці тем
41. Орленко И. Н. Определение системы взаимоотношений ребенка дошкольного и младшего школьного возраста со значимыми взрослыми, находящимися в конфликтной ситуации / И. Н. Орленко // Наша шк.. - 2012. - № 3. - С. 28-34. - Библиогр.: 12 назв. - рус. - На основе личного опыта работы практическим психологом проанализированы основные психодиагностические методики, используемые в сказкотерапии для определения эмоционального состояния ребенка и определения межличностных отношений в системе родители - ребенок.
42. Психологія здоров'я: арт-терапевтичні технології : навч. посіб. для студентів ВНЗ / уклад.: Л. Г. Терлецька. - Київ : Слово, 2016. - 126, [1] c. - Бібліогр.: с. 120 - укp. - Розглянуто психологію здоров'я як нову галузь знань про людину. Висвітлено історію розвитку арт-терапії. Приділено увагу методикам роботи з талісманами, мандалами, а також з метафорою та казкою. Описано принципи роботи з казками та схему міркування над казкою. Охарактеризовано структуру коригувально-розвивального казкотерапевтичного заняття за Т. Д. Зінкевич-Євстигнеєвою.
43. Садова І. Казкотерапія – сучасний метод роботи з дітьми, які мають особливі потреби [Електронний ресурс] / І. Садова // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2015. - Вип. 11. - С. 293-298. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2015_11_43
44. Самошкіна Л. М. Метафора в роботі з дитячими психологічними проблемами : навч. посіб. / Л. М. Самошкіна, В. С. Яковенко; Дніпропетр. нац. ун-т. - Д., 2002. - 40 c. - Бібліогр.: 68 назв. - укp.
45. Ставицька О. Г. Технології казкотерапії у практиці психологічного консультування / О. Г. Ставицька // Психол. перспективи. - 2012. - Вип. 19. - С. 228-236. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.
46. Стрілецька К. А. Казкотерапія як метод формування моральних якостей молодших школярів [Електронний ресурс] / К. А. Стрілецька // Інноватика у вихованні. - 2016. - Вип. 3. - С. 295-302. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2016_3_39
47. Фасолько Т. С. Теоретичні підходи до проблеми формування асертивної поведінки в дітей дошкільного віку / Т. С. Фасолько // Наука і освіта. - 2011. - № 4. - С. 449-452. - Бібліогр.: 12 назв. - укp. - Експериментально досліджено вплив методів казкотерапії на динаміку поведінкових стереотипів дітей, яка виявляється в прагненні до співпраці як прояву однієї з навичок асертивної поведінки.
48. Федій О. А. Естетотерапія : навч. посіб. / О. А. Федій. - К. : Центр учб. л-ри, 2007. - 254 c. - Бібліогр.: с. 248-254. - укp. - Наведено концепцію естетотерапевтичного впливу на особистість, що має проблеми соціалізації. Висвітлено сучасні психолого-педагогічні технології подолання кризових емоційно-стресових станів дитини та надання їй можливості самовираження та творчого вияву. Розглянуто питання музико-, фото-, казкотерапії. Доведено необхідність гуманно-ціннісного, індивідуально-духовного ставлення педагога до дитячої особистості.
49. Філь О.В. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до використання казкотерапії у професійній діяльності: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О.В. Філь ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2010. — 20 с. — укp. –Режим доступу: http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=ARD&P21DBN=ARD&Z21ID=&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=DOC/2010/10fovkpd.zip
50. Цись В. Особливості використання казкотерапії на уроках у початковій школі [Електронний ресурс] / В. Цись // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2013. - № 46. - С. 172-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2013_46_29

.: Розділ: Освіта :: 14.10.2016 09.06.41 :.
.: Донецкая областная универсальная научная библиотека им. Н.К. Крупской :.
   

Generated in 0.163286 seconds