Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 35 .:. Запитань у базі: 45989
   


Автор запитання: Ліза із міста: Київ :: Запитання: 39487  
Ліза запитує:
Добрий день!Допоможіть, будь ласка, підібрати електронні ресурси за темою класифікація визначень поняття освіта. Дякую.
Наша відповідь:
Доброго дня, Лізо!
Пропонуємо Вам переглянути наступні джерела:
Бабій С. Поняття "модернізації освіти" в контексті сучасного дискурсу про освіту [Електронний ресурс] / С. Бабій // Вісник Інституту розвитку дитини. Сер. : Філософія, педагогіка, психологія. - 2014. - Вип. 31. - С. 50-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vird_2014_31_11.
Башнянин Г. І. Освітній комплекс суспільства: поняття та соціальна необхідність [Електронний ресурс] / Г. І. Башнянин, О. М. Свінцов, В. І. Жовтанецький // Ефективність державного управління. - 2013. - Вип. 34. - С. 303-307. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efdu_2013_34_36.
Бойко В. О. Інклюзивна освіта: до питання визначення поняття та особливостей її запровадження [Електронний ресурс] / В. О. Бойко // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2012. - № 4. - С. 7-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2012_4_3.
Бутова Н. О. Сутність і структура поняття "якість освітнього процесу” у філософській та психолого-педагогічній літературі [Електронний ресурс] / Н. О. Бутова. // Науковий вісник Донбасу. - 2012. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvd_2012_1_2.
Галицька М. М. "Культура" та "Освіта": взаємозумовленість понять [Електронний ресурс] / М. М. Галицька // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2013. - Вип. 4. - С. 28-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2013_4_5.
Гриневич Л. М. Поняття "освіта", "розвиток освіти", "освітня політика" в сучасному науковому дискурсі [Електронний ресурс] / Л. М. Гриневич // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2015. - Вип. 1-2. - С. 14-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2015_1-2_4.
Грищук Ю. В. Поняття "професійна освіта та навчання" у вітчизняному науковому просторі [Електронний ресурс] / Ю. В. Грищук // Освітологічний дискурс. - 2014. - № 4. - С. 112-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2014_4_13.
Клепко С. Основні поняття закону України "Про вищу освіту" [Електронний ресурс] / С. Клепко // Вища освіта України. - 2014. - № 3. - С. 30-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2014_3_6.
Коваль К. С. Змістові складники поняття "якість освіти" [Електронний ресурс] / К. С. Коваль // Педагогіка та психологія. - 2011. - Вип. 39. - С. 37-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2011_39_7.
Коновальчук В. Онтологічний статус поняття "простір освіти" [Електронний ресурс] / В. Коновальчук // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філософія. - 2014. - Вип. 16. - С. 54-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoafs_2014_16_13.
Коновальчук В. Становлення та сутність поняття "простір освіти” [Електронний ресурс] / В. Коновальчук // Людинознавчі студії. Філософія. - 2014. - Вип. 30. - С. 191–203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Lstudf_2014_30_19.
Коршевнюк Т. В. Рестроспективний аналіз підходів визначення поняття "Зміст освіти" в педагогічній науці хх століття [Електронний ресурс] / Т. В. Коршевнюк // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Сер. : Педагогічні та історичні науки. - 2014. - Вип. 121. - С. 89-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2014_121_16.
Кравець І. Л. Сутнісні характеристики альтернативної освіти як педагогічного поняття [Електронний ресурс] / І. Л. Кравець // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2013. - № 8. - С. 90-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2013_8_13.
Красняков Є. Державна освітня політика: сутність поняття, системність, історико-політичні аспекти [Електронний ресурс] / Є. Красняков // Віче. - 2011. - № 20. - С. 21-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/viche_2011_20_9.
Кубанов Р. А. Якість освіти: суть поняття та особливості оцінювання [Електронний ресурс] / Р. А. Кубанов // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 13(2). - С. 25-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2013_13(2)__5.
Лавриченко Н. Якість освіти як культурно детерміноване поняття [Електронний ресурс] / Н. Лавриченко // Порівняльно-педагогічні студії. - 2013. - № 4. - С. 79-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppstud_2013_4_14.
Леонтян М. А. Поняття "компетенція" і "компетентність" у теорії освіти [Електронний ресурс] / М. А. Леонтян // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Сер. : Педагогіка. - 2012. - Т. 188, Вип. 176. - С. 73-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchduped_2012_188_176_18.
Луговий В. Міжнародна та національні стандартні класифікації освіти: концепція і реалізація [Електронний ресурс] / В. Луговий, Ж. Таланова // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2013. - № 1. - С. 15-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dslg_2013_1_4.
Овсієнко Л. М. Сутність понять "компетенція”, "компетентність”, "компетентнісний підхід”, "якість освіти” у світлі сучасної освітньої парадигми [Електронний ресурс] / Л. М. Овсієнко. // Науковий вісник Донбасу. - 2013. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvd_2013_2_32.
Прудченко І. Семантика і діалектика функціонування понять "зміст освіти" і "зміст навчання" [Електронний ресурс] / І. Прудченко // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Філософія. - 2012. - Вип. 11. - С. 394-405. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoafs_2012_11_39.
Семак С. М. Інклюзивна освіта: сутність, поняття, термінологія [Електронний ресурс] / С. М. Семак // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. - 2012. - Вип. 19(1). - С. 242-251. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2012_19(1)__28.
Супрун М. О. Роль міжнародної стандартної класифікації освіти у вирішенніпроблеми диференціації освіти дітей з особливими потребами [Електронний ресурс] / М. О. Супрун, Н. А. Ярмола // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2013. - Вип. 4(1). - С. 173-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2013_4(1)__23.
Ткачов С. І. Громадянська освіта як багатомірне поняття [Електронний ресурс] / С. І. Ткачов // Педагогіка та психологія. - 2010. - Вип. 37. - С. 96-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2010_37_14.
Щербак І. М. Сучасні підходи до розуміння поняття "освітнє середовище" [Електронний ресурс] / І. М. Щербак // Теорія та методика навчання та виховання. - 2012. - Вип. 32. - С. 227-231. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ttmniv_2012_32_28.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 14.10.2016 14.26.51 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.168592 seconds