Виртуальная библиографическая справка. Объединенная справочная служба публичных библиотек Украины
     
   
     
Привет, Гость :: Вход
українська мова     русский язык

Лимит вопросов на сегодня: 35 .:. Вопросов в базе: 45989
   


Автор вопроса: Тетяна из города: Київ :: Вопрос: 39497  
Тетяна спрашивает:
Доброго дня! Допоможіть, будь ласка, з літературою на тему мультиканального маркетингу. Переваги багатоканальності у роздрібній торгівлі, труднощі организації багатоканальності. Якщо немає в базі таких посилань, то прошу теж надати відповідь. Дякую.
Наш ответ:
Шановна Тетяно! На жаль, на Ваш запит інформації обмежено. Пропонуємо ознайомитися з наступними матеріалами:
Айрапетов О. Р. Тенденции развития сбытовой деятельности на предприятии. – Режим доступа: https://cyberleninka.ru/article/n/tendentsii-razvitiya-sbytovoy-deyatelnosti-na-predpriyatii
Антонюк Я. М., Антонюк Г. Я. ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ РОЗДРІБНОЇ
ТОРГІВЛІ У КРАЇНАХ ЄВРОПИ В УМОВАХ ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЇ. – Режим доступу:
http://journal.puet.edu.ua/index.php/nven/article/viewFile/520/529
Дима О. О. Роздрібна торгівля в україні: багатоканальність та додаткові послуги / О. О. Дима // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2015. - № 1. - С. 221-226. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2015_1_42.
Ліповскі М. Наслідки мультиканальних продажів та перспепктиви для клієнтів та продавців / М. Ліповскі // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2014. - № 811. - С. 209-214. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2014_811_33
Макарчук М. П. МУЛЬТИКАНАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ –
ЦЕ МОЖЛИВІСТЬ ДО ЗБІЛЬШЕННЯ ПРОДАЖ. – Режим доступу: http://www.global-national.in.ua/archive/4-2015/100.pdf
МАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА РОЗПОДІЛУ. – Режим доступу: http://library.if.ua/book/56/4022.html
Розумей С. Б., Скригун Н.П., Крайнюченко О. Ф. Маркетингова політика
розподілу: Конспект лекцій для студ. спеціальності «Маркетинг» всіх форм навч.: - К.: НУХТ, 2012. - 76 с. - Режим доступу: http://library.nuft.edu.ua/ebook/file/45.04.pdf
Головань Д. В. Маркетингова політика розподілу : навч. посіб. / Д. В. Головань, В. С. Селищев; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є. Жуковського "Харк. авіац. ін-т". - Х. : ХАІ, 2013. - 65 c. - Бібліогр.: с. 64 .
Липчук В. В. Маркетинг: навч. пос. / В. В. Липчук, Р. П. Дудяк, С. Я. Бугіль, Я. С. Янишин. - Львів: „Магнолія 2006”, 2012. - 456 с.

.: Раздел: Экономика. Финансы :: 15.10.2016 18.48.17 :.
.: Донецкая областная универсальная научная библиотека им. Н.К.Крупской :.
   

Generated in 0.207457 seconds