Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 35 .:. Запитань у базі: 45989
   


Автор запитання: Ольга із міста: Кременчук :: Запитання: 39526  
Ольга запитує:
Доброго дня! Допоможіть, будь ласка, знайти інформацію для курсової роботи на тему: "Формування соціальної компетентності молодших школярів у виховному процесі". Дякую!
Наша відповідь:
Пропонуємо таку інформацію:

1. Архипова С.П. Основи андрагогіки : [навч. посіб.] / Архипова С.П. - Черкаси : ЧДУ, 2004. - 118 с.
2. Бех І.Д. Спілкування як загальна психологічна основа виховання особистості // Морально-духовний розвиток особистості в сучасних умовах: Зб. наук. праць. – К.: Пед. думка, 2000. – С. 10–18.
3. Гончарова-Горянська М. Соціальна компетентність: поняття, зміст, шляхи формування в дослідженнях зарубіжних авторів / Гончарова-Горянська М. // Рідна школа. - 2004. - № 7-8.
4. Діти і соціум: Особливості соціалізації дітей дошкільного молодшого шкільно- го віку : монографія / A.M. Богуш, Л.О. Варяниця, Н.В. Гавриш, М. Курінна, І.П. Печенко ; наук. ред. A.M. Богуш ; за заг. ред. Н.В. Гавриш]. – Луганськ : Альма-матер, 2006. – 368 с.
5. Докторович М.О. Соціальна компетентність як наукова проблема / М.О. Докто- рович // Психологія і суспільство. – 2009. – № 3. – С. 144?147.
6. Дьяченко В.К. Сотрудничество в обучении. – М.: Педагогика, 1991. – 192 с.
7. Єрмаков І. Педагогіка життєтворчості: орієнтири для ХХІ століття / І.Єрмаков // Кроки до компетентності та інтеграції в суспільство: наук.-метод. зб. [ред. кол. Н.Софій (голова), І.Єрмаков (керівн. авторськ. кол-ву і наук. ред.) та ін.]. - К. : Контекст, 2000. - С. 58-72.
8. Компетентісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи (Бібліотека з освітньої політики) / [Н.М. Бібік, Л.С. Ващенко, О.І. Локшина,О.В. Овчарук, Л.І. Паращенко, О.І. Пометун, О.Я. Савченко, С.Є. Трубачовона]. – К. :К.І.С, 2004. – 112 с.
9. Коберник О.М. Компетентнісний підхід в технологічній освітиі: Зб. наук. праць ТДПУ. – Тернопіль:ТДПУ, 2007. – С. 31–39.
10. Коган О.А. Проблемы группировки учащихся в элементарной школе:Педагогика и народное образование в зарубежных странах. Вып. 3–4. – М.: Просвещение, 1965. – С. 36–44.
11. Лєпіхова Л. Соціально-психологічна компетентність у психологічній взаємодії // Вища освіта України. - 2004. -№ 3.
12. Пометун О.І. Компетентнісний підхід – найважливіший орієнтир розвитку сучасної освіти // Рідна школа. – 2005. – № 1. – С. 65–69.
13. Сохань Л.В. Стилi життя: панорама змiн / Сохань Л.В. - К., 2008. - 128 с.
14. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання: Наук. метод. посібн. / О.І. Пометун, Л.І. Пироженко. За ред. О.І. Пометун. – К.: А.С.К., 2004. – 192 с.
15. Цветков В.В. Формирование социальной компетентности сельских школьников. - Дис... канд. пед. наук. - Великий Новгород, 2002. - 155 с.
16. Чередов И.М. Формы учебной работы в средней школе / Кн. для учителя.– М.: Просвещение, 1988. – 160 с.


Поліпшення якості навчальної літератури з християнської етики як чинник формування соціальної компетентності молодших школярів / С. І. Данилейко // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. В. В. Радул [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ, 2010. – Вип. 88. – С. 71-75. – Бібліогр. в кінці ст.
У статті розглядаються питання науково-методичного забезпечення апробації програми предмету "Етика: духовні засади" та інших предметів духовно-морального спрямування в загальноосвітніх навчальних закладах.

Використання ідей В. Сухомлинського в процесі формування соціальної компетентності молодших школярів / С. Данилейко // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. В. В. Радул [та ін.]. – Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2011. – Вип. 101. – С. 118-124. – Бібліогр.: 7 назв. – укр..
У статті досліджується вплив педагогічних ідей В. О. Сухомлинського на сучасні процеси формування соціальної компетентності молодших школярів.
Теоретичні питання формування в молодших школярів ключових компетентностей / М. В. Дорожко // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. – 2011. – Вип. 40. – С. 105-110. – Бібліогр.: 3 назв. – укр..
Висвітлено основні положення щодо формування ключових компетентностей у молодших школярів, які виділяють вчені України та різних країн Європи. Визначено основні групи ключових компетентностей: соціальні, мотиваційні та функціональні.

Педагогічне проектування закладу життєвої компетентності / Н. Савенко // Директор школи, ліцею, гімназії. – 2012. – № 2. – С. 90-93. – Бібліогр.: 5 назв. – укp.
Розглянуто життєдіяльність Центру позашкільної роботи як закладу життєвої компетентності, в основі діяльності якого буде соціальне проектування, життєва та соціальна практика, що сприятимуть активній участі дітей та молоді в суспільному процесі, їх включенню в систему соціальних зв'язків та відносин, суспільно значущу діяльність.

Соціальна компетентність як складова частина компетентнісного підходу / Н. В. Борбич / Педагогічний пошук. – 2011. – №2. – С.11-13. – Бібліогр.: 7 назв. – укр..
Проаналізовано стан розробленості проблеми компетентності особистості у психолого-педагогічній літературі та розглянуто різні наукові підходи до визначення понять «компетентність» та «соціальна компетентність».

Підготовка майбутніх учителів до формування комунікативної компетентності молодших школярів : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / З. В. Залібовська-Ільніцька; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. – Житомир, 2009. – 20 c. – укp.
Проведено теоретико-експериментальне дослідження проблеми підготовки майбутніх учителів початкових класів до формування комунікативної компетентності молодших школярів.
***************************************************************************
ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ... – Режим доступу:
http://library.ippro.com.ua/attachments/article/344/Формування соціальної компетент.і.pdf

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 18.10.2016 14.20.54 :.
.: Донецкая областная универсальная научная библиотека им. Н.К. Крупской :.
   

Generated in 0.191205 seconds