Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45989
   


Автор запитання: Любов Петрівна із міста: Кременчук :: Запитання: 39575  
Любов Петрівна запитує:
Доброго дня! Прошу Вашої допомоги у пошуку інформації для написання МАНівської роботи по зарубіжній літературі на тему: "Екзистенція падіння в творчості А. Камю". Дякую!
Наша відповідь:
Шановна Любове Петрівно! За вашим запитом підібрано такі джерела інформації:

Бару, Жан-П’єр Ж.-П. Сартр і А. Камю: погляд із XXI ст. на трактування проблем насильства/ненасильства : філос. есе / Жан-П’єр Бару, Лу Марен ; [пер., упорядкув. В. Мотрука ; наук. ред. Я. В. Лазур]. — Ужгород : Поліграфцентр ”Ліра”, 2013. — 53, [1] с. : іл.

Біляшевич Т. Поетика іншості в прозі Альбера Камю : автореф. дис.канд. філол. наук : 10.01.04 / Біляшевич Тетяна Миколаївна ; НАН України,Ін-т л-ри ім. Т. Г. Шевченка. — К., 2009. — 20 с.

Бусел, Світлана. До літературного твору - через візуальне та музичне мистецтво: вступ до уроку за темою "Камю і екзистенціалізм" / Світлана Бусел // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2010. - № 1. - С. 63

Білоцерківець, Наталка Воскресіння Калігули [Текст] : (А.Камю Калігула") / Наталка Білоцерківець // Зарубіжна література. - 2005. - Січень (№ 3). - С. 2-4

Братусь, М. П.Роман А. Камю "Чума" – художнє осягнення подій Другої світової війни у світлі екзистенціалістської філософії. Сутність морального вибору борців з чумою у романі [Текст] / М. П. Братусь // Все для вчителя. - 2015. - Серпень, № 8. - С. 7-9

Вербицька Т. Я. Проблема свободи у філософії Альбера Камю і Миколи Бердяєва / Т. Я. Вербицька // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2011. - № 24. - С. 126-130.

Волощук Є.Духовні й художні здобутки літератури екзистенціалізму [Текст] : (система уроків за романом "Чума" А.Камю) / Волощук Є.//Зарубіжна література (Шк. світ). - 2000.-N20. - С.1-8.

Гарбадин, А. С.Політична форма вияву інакшості в екзистенціалізмі Жана-Поля Сартра та Альбера Камю через співвідношення свободи, відповідальності і моралі [Текст] / А. С. Гарбадин // Гілея: науковий вісник : зб. наук. пр. / Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, УАН; голов. ред. В. М. Вашкевич. - К., 2011. - Вип. 46. - С. 583-591.

Гладышев, В. В."Не быть зачумленнным !" [Текст] : Материалы к изучению романа Альбера Камю "Чума" / В. В. Гладышев // Русская словесность в школах Украины. - 2008. - № 5. - С. 45-48 ; № 6. - С. 42-45.

Глібовець, В.Проза Кафки та Камю : опорні схеми на уроках з вивчення "Перевтілення" і "Чуми". 11 клас / В.Глібовець // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2002. - № 9. - С. 54-56

Горідько, Ю.Вивчення творчості Альбера Камю [Текст] / Ю. Горідько // Зарубіжна література. - 2005. - Січень (№ 3). - С. 5-16

Девдюк, І.У світі без ілюзій. Романи Е. Хемінгуея "Прощавай, зброє" та А. Камю "Сторонній" і "Чума" крізь призму ексзистенціальних вимірів [Текст] / І. Девдюк // Зарубіжна література в школах України. - 2006. - № 3. - С. 6-9.

Девдюк, І. В.У світі без ілюзій : романи Е.Хемінгуея "Прощавай, зброє" та А.Камю "Сторонній" і "Чума" крізь призму екзистенціальних вимірів / І.В. Девдюк // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2006. - № 7-8. - С. 30-33

Дем’яненко, Світлана. Чума - це пошесть, фашистська навала чи символ метафізичного зла? [Текст] : Персоніфікація різних можливостей морального вибору в образах героїв роману Альберта Камю "Чума". Символіка образу чуми. Спарений урок-дослідження, 11 клас / Світлана Дем’яненко // Всесвітня література в сучасній школі. - 2015. - № 3. - С. 26-33

Завгородня, Л. І. "Єдине, що мені важливо, бути людиною" :Інтерактивний урок-дослідження за романом Альбера Камю "Чума" : 11 клас / Л. І. Завгородня // Зарубіжна література в школах України. - 2010. - № 10. - С. 40-42.

Зарудня, І.До змісту роману - через осмислення особливостей його художнього простору, часу та системи символів [Текст] : уроки аналітичної роботи за романом "Чума" А. Камю / І. Зарудня // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2006. - № 3. - С. 49-61.

Конох М. С.Філософія екзистенціалізму : навч. посіб. / М. С. Конох, Т. А. Бабічева; Дніпродзерж. держ. техн. ун-т. - Дніпродзержинськ, 2009. - 126 c. - Бібліогр.: с. 123-124. - укp.
Розкрито ідейні витоки екзистенціалізму, питання свободи, відповідальності, поведінки людини в критичних ситуаціях, етичні й антропологічні проблеми. Показано, що технізація суспільства руйнує структуру людського буття. Подано критичний аналіз окремих творів Ж.-П. Сартра, А. Камю, К. Ясперса, наведено фрагменти їх художніх і філософських творів.

Куцінко, О. Пересторога Альбера Камю. Урок за романом-хронікою "Чума" : 11 клас / О. Куцінко // Зарубіжна література в школах України. - 2008. - № 2. - С. 52-55.

Лепьохін Є. О. Творчість Валер'яна Підмогильного та Альбера Камю: типологічні аспекти : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.01.05 / Є. О. Лепьохін; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Т., 2012. - 20 c. - укp.
Проаналізовано творчість В. Підмогильного у компаративному зіставленні з творчістю А. Камю. Осмислено порушені у текстах двох митців суспільні, психологічні, морально-етичні питання, які розглянуто відповідно теоретичних засад екзистенціальної естетики. З'ясовано ступінь інтеграції базисних концептів філософії та літератури екзистенціалізму у художніх творах В. Підмогильного, що набули свій остаточний вигляд у творчості А. Камю, яку поряд з творчістю Ж.-П. Сартра вважають класичною екзистенціальною літературою. В результаті теоретико-текстуального вивчення творів проаналізовано концепти абсурду, свободи, смерті. Проведено типологічне зіставлення образів-характерів творів даних письменників з героями мистецьких творів інших авторів. На матеріалі прози В. Підмогильного та А. Камю з'ясовано типологічні закономірності розвитку українського та французького екзистенціалізму.

Лопушан, Т. Ідея абсурдності буття в романах Докії Гуменної "Хрещатий яр" та А. Камю "Чума" / Т. Лопушан // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2009. - № 1. - С. 24-26.

Лущ, У. І.Секуляризація як шлях людської свободи в екзистенціалізмі Ж.-П. Сартра та А. Камю / У. І. Лущ // Мультиверсум : філософський альманах. - 2011. - № 9. - С. 133-144.

Марчик, Олена. Проблема вибору та особистої відповідальності людини в межовій ситуації. За романом Альбера Камю "Чума". Урок зарубіжної літератури, 11 клас [Текст] / Олена Марчик // Всесвітня література в сучасній школі. - 2015. - № 12. - С. 34-39.

Мухін, В.Вивчення романів А. Камю "Сторонній" і "Чума" / В.Мухін // Зарубіжна література в навчальних закладах. - 2001. - № 9. - С. 23-28

Мухомеджанова, С. О.Вчитись сприймати художній твір не як віддзеркалення реального життя, а як реакцію митця на умови буття : спроба цілісного аналізу роману А. Камю "Чума". Система уроків. 11 клас. / С.О. Мухомеджанова // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 2. - С. 50-52.

Нагорна, А. Ю. Осягаючи творчу манеру письменника крізь призму його філософських ідей : на матеріалі роману "Чума" А.Камю / А.Ю. Нагорна // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 6. - С. 61-64.

Назарець, В. Світоглядні позиції та творча еволюція Альберта Камю / В. Назарець // Зарубіжна література в школах України. - 2008. - № 10. - С. 14-19.

Назарець, В. М.Світоглядні позиції та творча еволюція Альберта Камю / В. М. Назарець // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2010. - № 2. - С. 6-11.

Нев'ярович, Наталя. "Осанна" мужності: екзистенційні мотиви в романі А. Камю "Чума" [Текст] : науково-методичний коментар до вивчення твору в 11 класі / Наталя Нев'ярович // Зарубіжна література. - 2012. - Квітень, № 7/8

Полюга, В. Абсурд і бунт як "вірність самому собі" у філософії Василя Стуса і Альберта Камю [Текст] / В. Полюга // Практична філософія : науковий журнал. - 2012. - № 2. - С. 69-75.

Река, Катерина. Філософське осмислення людини у спадщині А. Камю / Катерина Река // Гілея: науковий вісник. - 2013. - № 6. - С. 165-167

Рудаківська, С. В. Альбер Камю. "Чума": у пошуках методичних варіантів : докопуючись до глибинних прошарків роману / С.В. Рудаківська // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2003. - № 2. - С. 46-51.

Савко, Наталя. Вплив екзистенціальних ідей на творчість А. Камю [Текст] / Наталя Савко // Зарубіжна література. - 2009. - Лютий, № 5/6. - С. 16-19

Сорокіна, Е. Виявивши позицію героїв, сформувати власне ставлення до зображуваного : матеріал до уроку, присвяченого вивченню роману А.Камю "Чума" / Е. Сорокіна // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2003. - № 2. - С. 52-53

Токмань, Г. Л. Альбер Камю: діалог письменника і філософа з іншими та із самим собою / Г.Л.Токмань // Зарубіжна література в навчальних закладах. - 2001. - № 5. - С. 51-54

Філоненко Н. Г. Дієслівні конструкції у французькій художній прозі екзистенціалізму: структурний, семантичний та функціональний аспекти (на матеріалі творів А.Камю "La Peste" і "La Chute") : Автореф. дис... канд. філол. наук : 10.02.05 / Н. Г. Філоненко; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2002. - 19 c.

Щукін Є. О. Основні напрямки сучасної філософії: феноменологія, психоаналіз, екзистенціалізм, герменевтика, структуралізм, постструктуралізм : навч. посіб. / Є. О. Щукін, О. В. Патлайчук, І. Є. Чугуєва; Нац. ун-т кораблебудування ім. адмірала Макарова. - Миколаїв, 2009. - 116 c.

.: Розділ: Література :: 24.10.2016 14.41.26 :.
.: Черкаська обласна бібліотека для дітей :.
   

Generated in 0.186123 seconds