Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 35 .:. Запитань у базі: 46249
   


Автор запитання: Андрій із міста: Чернівці :: Запитання: 39586  
Андрій запитує:
Доброго дня допоможіть знайти методичні рекомендації з курсу "Ціноутвонення" або "Ціна та ціноутворення". Методичка повинна бути приблизно такої структи по кожній темі: 1. мета теми; 2. зміст практичного заняття; 3. методичні рекомендації до практичного заняття; 4. практичні завдання, завдання на самостійне опрацювання. Прошу чим по-більше матеріалу. ДЯКУЮ.
Наша відповідь:
Доброго вечора, Андрію! Можливо Вам допоможе така інформація:
Волкова, М.В. и Шаповаленко, Д.О. (2012) Методичні вказівки до проведення практичних занять з дисципліни „Ціноутворення” (для студентів 3 курсу денної та 4 курсу заочної форм навчання за напрямом підготовки 6.030601 – „Менеджмент")(№22.). – Режим доступу:
http://eprints.kname.edu.ua/29016/
http://eprints.kname.edu.ua/29016/1/2012 печ. 408М Метод. указ..pdf
Завдання та методичні рекомендації до вивчення теми «Ціна та ціноутворення» .). – Режим доступу:http://um.co.ua/13/13-4/13-4822.html
Кравчук Л. Л. Методичні вказівки до проведення семінарських та практичних занять з дисципліни “Ціноутворення” (для бакалаврів). — К.: МАУП,
2007. — 28 с. – Режим доступу:http://library.iapm.edu.ua/metod/2855_Met_rk_cin.pdf
Заячківська, О. В. and Пивоварчук, Л. В. (2016) МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ до проведення практичних занять і виконання самостійної роботи з навчальної дисципліни « Ціноутворення » для студентів за напрямом підготовки 6.030508 «Фінанси і кредит» денної та заочної форм навчання. [Методичне забезпечення] .). – Режим доступу:http://ep3.nuwm.edu.ua/4487/
http://ep3.nuwm.edu.ua/4487/1/06-03-141.pdf
Методичні рекомендації щодо виконання контрольних робіт з навчальної дисципліни “Ціноутворення” для студентів скороченого терміну навчання зі спеціальності 7.050107-“ Економіка підприємства ”,6.050106-“Облік і аудит„ (у т.ч. заочної форми навчання). – Режим доступу:
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:Bpj4zMkxOTMJ:www.kdu.edu.ua/new/metod/3_159.doc &cd=2&hl=ru&ct=clnk&gl=ua
Р84176 Методичні вказівки до проведення практичних занять з дисципліни "Ціноутворення" [Текст] : для студ. спец. 7.050107 денної форми навч. / уклад. В. Л. Корінєв, О. Г. Березняк ; Черкаський інженерно- технологічний ін-т. - Черкаси : [б.в.], 1998. - 12 с. Рубрикатор НБУВ: У010.295.8 р3-363. – Режим доступу: http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=S&I21DBN=EC&P21DBN=EC&S21FMT=fullwebr&S21ALL=(<.>K=ЦІНОУТВОРЕННЯ$<.>*<.>K=ПРАКТИЧ$<.>*<.>K=ЗАНЯТ$<.>)&FT_REQUEST=&FT_PREFIX=&Z21ID=&S21STN=1&S21REF=10&S21CNR=20
Робоча програма навчальної дисципліни «Ціноутворення» для студентів напряму підготовки «Облік і аудит» усіх форм навчання / Укл. В.В.Іванієнко. – Харків: Вид. ХНЕУ, 2011р. - 83 с. (Укр. мов.) .). – Режим доступу:

http://eprints.kname.edu.ua/18184/1/РабПрогЦЕНООБР.pdf
Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетингове ціноутворення" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" усіх форм навчання / укл. Т. П. Прохорова, О. В. Гронь. –Х. : Вид. ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2014. –74 с. (Укр. мов.)Подано тематичний план навчальної дисципліни та її зміст за модулями й темами, вміщено плани лекцій і семінарських (практичних) занять, рекомендації до самостійної роботи щодо закріплення знань та систему оцінювання знань студентів.
6.1. Приклади типових практичних завдань за темами Змістовий модуль. Теоретичні основи ціноутворення Тема 6.1. Методичні підходи до ціноутворення в системі маркетингу. - Режим доступу:http://elib.chdtu.edu.ua/search/node/ціноутворення
http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/1181
Ціноутворення: Методичні рекомендації для про – ведення семінарських занять і самостійної роботи / Уклад.: С.П. Ярошенко, А.Ф. Бондаренко, І.І. Рекуненко. – Суми: Ініціатива, 2000. – 20 с. Видання містить тематичний план, стислі відповіді на питання. - Режим доступу: http://lib.uabs.edu.ua/library/Metod/K_ZED/2000/247_marketing.pdf

.: Розділ: Економіка. Фінанси :: 25.10.2016 10.22.01 :.
.: Донецкая областная универсальная научная библиотека им. Н.К.Крупской :.
   

Generated in 0.161447 seconds