Добрий день!допоможіть, будь ласка, знайти літературу до курсової роботи на тему: "Виховні умови стимулювання мовленнєвої активності дітей старшого дошкільного віку в процесі навчання розповіді за картиною".
Доброго дня! Пропонуємо наступні документи:
1. Баранова В. В. Стан розвитку зв’язного мовлення у процесі образотворчої діяльності дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / В. В. Баранова // Наука і освіта. - 2013. - № 3. - С. 10-13. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_3_5
2. Батьо М. Актуальні проблеми дошкілля : зб. наук. пр. / М. Батьо, С. Бурсова, О. Вашак, О. Гевко, Я. Гевко; ред.: М. Чепіль; Дрогоб. держ. ун-т ім. І. Франка. - Дрогобич, 2012. - 302 c. - укp.
3. Білан, Олександра Іванівна. Навчання дітей старшого дошкільного віку розповіді за ілюстраціями : Дис. ... канд. пед. наук: 13.00.02 / Білан Олександра Іванівна ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського . - Одеса : [Б. в.], 2003. - 225 с. - Бібліогр.: с.198-218
4. Богуш A.M. Дошкільна лінгводидактика:.Навч.посіб./А.М.Богуш – Запоріжжя: ЛШС. Лтд, 2000.– 426 с.
5. Богуш A.M. Концепція розвитку дитячого мовлення за Ж.Піаже / А.М.Богуш // Пед. і психол., 2000.- № 3.- С. 22-29.
6. Богуш А. М. Розмовний дискурс як категорія дошкільної лінгводидаткики [Електронний ресурс] / А. М. Богуш // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 13(3). - С. 73-78. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2013_13(3)__12
7. Богуш, Алла Михайлівна. Вчимося розповідати. Складання розповідей за серіями сюжетних картин на основі літературних творів [Текст] : навч.-метод. посіб. / Алла Богуш, Наталія Гавриш ; [худож. О. Полоскіна]. - Київ : МЦФЕР-Україна, 2013. - 31 с. : іл.
8. Гавриш Н. В. Психолінгводидакичні основи використання інтерактивних методів у викладанні курсу "Дошкільна лінгводидактика” [Електронний ресурс] / Н. В. Гавриш // Психолінгвістика. - 2014. - Вип. 15. - С. 32-49. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2014_15_4
9. Гавриш Н.В. Розвиток мовленневотворчої діяльності в дошкільному дитинстві./ Н.В. Гавриш -– Донецьк: Либідь, 2001.– 322 с.
10. Гавриш, Наталя. Навчання розповіді за картиною : активізація розум. та мовлен. діяльн. дошкільнят / Н. Гавриш // Дошкіл. виховання : наук.-метод. журн. МОН України для педагогів і батьків. - 2003. - № 01 (січ.). - С. 7-9 : іл. ; № 02 (лют.). - С. 9-10 : іл.
11. Горбунова Н. В. Теорія та методика розвитку словника дітей старшого дошкільного віку : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / Н. В. Горбунова; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". - О., 2011. - 40 c. - укp. - Режим доступу:
http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=ARD&P21DBN=ARD&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Z21ID=&Image_file_name=DOC/2011/11GNVSDV.zip
12. Дзюбишина-Мельник Н.Я. Розвиток українського мовлення у дошкільників. Програма-довідник. – К.: Освіта, 1995.– 174 с.
13. Дошкільна лінгводидактика. Хрестоматія / Упор. А.М.Богуш.В2-ХЧ. – -К.: Слово,2007.– 713 с.
14. Зданевич Л. В. Підготовка майбутніх вихователів до використання творів живопису як засобу розвитку зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку [Електронний ресурс] / Л. В. Зданевич // Педагогічний дискурс. - 2008. - Вип. 4. - С. 66-73. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2008_4_16
15. Казанцева Л. І. Лінгводидактичні засади навчання дошкільників української мови як державної у світлі сучасних наукових парадигм [Електронний ресурс] / Л. І. Казанцева // Освіта та педагогічна наука. - 2014. - № 1. - С. 23-31. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/OsDon_2014_1_4
16. Калмикова Л. О. Комунікативний підхід до розвитку мовлення дошкільнят / Л. О. Калмикова // Педагогіка і психологія. – 1996. – № 1. – С. 51-55.
17. Калмикова Л. О. Розвиток описового мовлення. Психолінгвістичний аналіз / Л. О. Калмикова // Дошкільне виховання. – 2003. – №4. – С. 19.
18. Кардаш І. М. Розвиток творчості дітей дошкільного віку засобами українського фольклору [Електронний ресурс] / І. М. Кардаш // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія : Педагогічні науки. - 2015. - № 2. - С. 67-71. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2015_2_15
19. Маліновська Н. В. Формування мотивації навчально-мовленнєвої діяльності старших дошкільників / Н. В. Маліновська // Наука і освіта. - 2011. - № 4. - С. 249-252. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.
20. Мартинчук О. В. Активізація мовленнєвої діяльності дітей раннього віку в освітньому просторі дошкільного навчального закладу [Електронний ресурс] / О. В. Мартинчук // Психолінгвістика. - 2011. - Вип. 8. - С. 59-65. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2011_8_10
21. Марченко, І. С. Навчання дошкільників із порушеннямми мовлення розповіді за картиною / І. С. Марченко // Корекційна педагогіка. Вісник Української асоціації корекційних педагогів : наук.-практ. журн. - 2008. - № 2. - С. 18-23. - Бібліогр.: 4 назв.
22. МОВЛЕННЄВИЙ РОЗВИТОК ДОШКІЛЬНИКІВ – ЗАПОРУКА ЇХНЬОЇ НАСТУПНОЇ УСПІШНОСТІ. - Режим доступу:
http://zirochka3.at.ua/Posibnuku/movlennevij_rozvitok.pdf.
23. Омеляненко, Алла Володимирівна. Навчання дітей старшого дошкільного віку складати розповіді-роздуми / А. В. Омеляненко // Наука і освіта = Science and education = Наука и образование : наук.-практ. журн. Південноукр. нац. пед. ун-ту ім. К. Д. Ушинського. - 2014. - № 10. - С. 149-152. - Бібліогр.: 4 назви.
24. Піроженко Т.О. Мовленнєве зростання дошкільника. /Т.О.Пироженко. – К.:Грайлик, 1999.– 148 с.
25. Сас О. О. Використання методу проектів в процесі викладання курсу "Дошкільна лінгводидактика”: виховний потенціал [Електронний ресурс] / О. О. Сас // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 12. - С. 280-284. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_12_67
26. Степанова О. І. Мовленнєва ситуація в системі з розвитку усного монологічного мовлення дошкільників / О. І. Степанова // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 4 (47). - С. 193-196. - Бібліогр.: с.196 (7 назв) - укp.
27. Товкач І. Є. Формування пізнавальної активності старшого дошкільника у ході мовленнєвих занять [Електронний ресурс] / І. Є. Товкач // Молодий вчений. - 2014. - № 3(06). - С. 103-106. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2014_3(06)__28
28. Трифонова О. С. Лінгводидактична модель формування мовленнєвої особистості дітей старшого дошкільного віку [Електронний ресурс] / О. С. Трифонова. // Науковий вісник Донбасу. - 2012. - № 4. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvd_2012_4_16
29. Трифонова О. С. Теоретико-методичні засади формування мовленнєвої особистості дітей старшого дошкільного віку : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / О. С. Трифонова; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". - О., 2013. - 44 c. - укp.
30. Чумичова Р. Восприятие живописи и развитие образной речи / Р. Чумичова // Дошкольное воспитание. – 1987. – № 11. – С. 44.
31. Шкаріна Л. Ознайомлення з творами живопису / Л. Шкаріна // Дошкільне виховання. – 1992. – № 1. – С.26.