Доброго дня! Допоможіть, будь ласка, знайти інформацію для курсової роботи на тему: "Українська народна казка як засіб громадянського виховання дошкільників". Дякую!
Доброго дня, аліно!
Маємо для Вас наступні посилання:
http://rmk.kpruo.org/public/img/diyalnist/konkursy/ohnshr/material/narodoznavstvo_in_dnz.pdf
Народознавство як складова педагогічного процесу у дошкільному навчальному закладі.
https://we.org.ua/kultura/narodni-kazky-ukrayintsiv-yak-zasoby-vyhovannya-ditej
Придибайло О. Народні казки українців як засоби виховання дітей
http://tvjrcha.jimdo.com/фестиваль-педагогічних-ідей/виховуємо-патріотів/
Виховуємо патріотів
http://hm-rmk.ucoz.ru/pedvustavka/volickij_dnz.pdf
ФОРМУВАННЯ У ДОШКІЛЬНИКІВ ПЕРШООСНОВ ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ЗАСОБАМИ НАРОДОЗНАВСТВА
http://molodyvcheny.in.ua/files/journal/2016/4/132.pdf
Литвишко О.М. КАЗКА ЯК ЗАСІБ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
https://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=7&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjc88DE7ZjQAhUGCCwKHXGICi4QFghCMAY&url=http://irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=UJRN&P21DBN=UJRN&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=PDF/obrii_2014_1_27.pdf&usg=AFQjCNEGTlv625K0RSyMx97Wg9G9ium1oQ&sig2=bgB5iuXyMPzjhS70K0WCag
СКОМОРОВСЬКА І. ГРОМАДЯНСЬКЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ НАРОДОЗНАВСТВА
1.Газман, О. С. В школу - с игрой [Текст] : книга для учителя / О.С. Газман, Н.Е. Харитонова. - М. : Просвещение, 1991. - 96 с;
2.Корнієнко, С. Родинне дозвілля у початкових класах [Текст] : навчально-методичний посібник / С. Корнієнко, С. Корнієнко. - Тернопіль : Навчальна книга "Богдан", 1998. - 160 с. - (Бібліотека вчителя).
***************************************************************************************
1.Ананьєва, І. Гра як засіб інтенсифікації навчального процесу під час вивчення іноземної мови молодшими школярами [Текст] / І. Ананьєва // Початкова школа. - 2009. - N 6. - С. 19-21;
2.Борщ, О. Впровадження змісту ігрового навчання в педагогічну практику [Текст] / О. Борщ // Початкова школа. - 2011. - N 7. - С. 39-40;
3.Веремійчик, І. Інтегровані уроки як спосіб реалізації міжпредметних зв’язків [Текст] / І. Веремійчик // Початкова школа. - 2012. - N 1. - С. 15-18;
4.Кобевка, А. Використання дидактичних ігор на уроках в 1 класі з метою забезпечення наступності між дошкіллям та початковою ланкою освіти [Текст] / А. Кобевка // Початкова школа. - 2006. - N7. - С. 1-4;
5.Кочубей, Н. П. Розробка комп’ютерної рольової гри для навчання англійського діалогічного мовлення учнів 1-х класів [Текст] / Н. П. Кочубей // Комп’ютер у школі та сім’ї. - 2015. - N 3. - С. 36-38;
6.Лисогор, Л. Використання ігрового моделювання на уроках природознавства в початковій школі [Текст] / Л. Лисогор // Початкова школа. - 2015. - N 10. - С. 44-45;
7.Мелехова, О. Екологічні ігри на природі [Текст] / О. Мелехова // Початкова школа. - 2012. - N 6. - С. 18-19;
8.Митник, О. Ігрова діяльність із музичним супроводом як засіб самореалізації учнів на уроках у початковій школі [Текст] / О. Митник, Л. Литвинчук // Початкова школа. - 2013. - N 6. - С. 45-46;
9.Пономаренко, В. С. Ігровий метод у розвитку рухових навичок та якостей дитини [Текст] / В. С. Пономаренко // Все для вчителя. - 2011. - N 28/30. - С. 59-62.
На все добре!