Допоможіть,будь ласкка, знайти літературу для написання курсової роботи з теми: Гротеск як основний художній засіб в романі "Собор паризької богоматері"
Доброго дня! Пропонуємо ознайомитися з наданою інформацією:
Вечная борьба добра в романе Виктора Гюго «Собор Парижской Богоматери». – Режим доступа:
http://schooltask.ru/vechnaya-borba-dobra-v-romane-viktora-gyugo-sobor-parizhskojbogomateri/
Гротеск и контраст в романе «Собор Парижскй богоматери». – Режим доступу: :
http://www.studfiles.ru/preview/6359595/page 9/
ВІКТОР ГЮГО (1802-1885). – Режим доступу:
http://www.zarlit.com/article/25.html
Ніколова О. О., Войцехівська В. В. МОТИВ „КРАСУНЯ ТА ЧУДОВИСЬКО”
В РОМАНАХ „СОБОР ПАРИЗЬКОЇ БОГОМАТЕРІ” В. ГЮГО ТА „ВАДИМ” М. ЛЕРМОНТОВА. – Режим доступу:
http://web.znu.edu.ua/herald/issues/2008/fil_2008_1_2/2008-26-06/023.pdf
Романтичний історичний роман В. Гюго "Собор Паризької Богоматері". Поетика контрастів. Образ собору і його значення. – Режим доступу:
http://um.co.ua/10/10-10/10-109594.html
СВЕРДЛОВ М. Роман-драма: Виктор Гюго. – Режим доступа:
http://lit.1september.ru/article.php?ID=200500816
Соколова Т. Віктор Гюго і його роман "Собор Паризької богоматері» . – Режим доступу:
http://sochinenie.blogspot.ru/2012/08/blog-post_2187.html
Баратова Т. Гюго Віктор. Собор Паризької Богоматері., Харків,-2006 – 96 с.
Дормидонова Т. Ю. ГРОТЕСК КАК ЛИТЕРАТУРОВЕДЧЕСКАЯ ПРОБЛЕМА / Дормидонова Т.Ю.//Известия Российского государственного
педагогического университета им. А.И. Герцена. - 2008. - № 51. - С. 40-44. Меркулова Н. В. ЛИНГВОСЕМАНТИЧЕСКИЕ РЕСУРСЫ ЭСТЕТИЧЕСКОЙ ОНОМАСТИКИ И ИХ РЕАЛИЗАЦИЯ В ХУДОЖЕСТВЕННОМ ПРОИЗВЕДЕНИИ / Меркулова Н.В. // Трансляция иноязычной культуры в процессе преподавания иностранного язика: Сборник научных трудов по материалам Международной научно-практической конференции / ред: И.В. Воробьева. - 2015. - С. 171-177.
Миловидов В. А. ФЕНОМЕН АМБИВАЛЕНТНОСТИ В КОНТЕКСТЕ ТЕОРИИ КОНЦЕПТУАЛЬНОЙ ИНТЕГРАЦИИ / Миловидов В.А. // Вестник Тверского государственного университета. Серия: Филология. - 2007. - Т. 24. - № 9. - С. 62-68.