Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 33 .:. Запитань у базі: 45992
   


Автор запитання: Марина із міста: Житомир :: Запитання: 39685  
Марина запитує:
допоможіть будь ласка,у пошуку літератури по темі:Методика оцінювання знань, вмінь і навичок в початковій школі.Дякую
Наша відповідь:
Доброго дня, Марино!
Пропонуємо Вам переглянути наступні джерела:
Борисенко І. Особливості курирулуму початкової освіти Шотландії 20-25 [Електронний ресурс] / І. Борисенко. // Порівняльно-педагогічні студії. - 2013. - № 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppstud_2013_4_5.
Борисенко І. В. Теорія і практика моделювання змісту початкової освіти Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / І. В. Борисенко ; НАПН України, Ін-т педагогіки. - Київ, 2015. - 20 c.
Борисенко І. Функції оцінювання навчальних досягнень учнів початкових шкіл Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії [Електронний ресурс] / І. Борисенко // Порівняльно-педагогічні студії. - 2013. - № 1. - С. 35-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppstud_2013_1_7.
Войтко О. Особливості початкової освіти в Іспанії [Текст] / О. Войтко // Початкова школа. - 2013. - № 10. - С. 52-55.
Гавриленко Т. Експериментальні дослідження українських учених у галузі початкової освіти: класи вирівнювання (1975–1982 рр.) [Електронний ресурс] / Т. Гавриленко // Педагогічний дискурс. - 2015. - Вип. 18. - С. 47-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2015_18_10.
Гриценчук О. О. Інформаціно-комунікаційна компетентність учнів початкової школи Бельгії (Фламандська спільнота): загальні підходи до змісту й оцінювання [Електронний ресурс] / О. О. Гриценчук // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2014. - Т. 44, вип. 6. - С. 1-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2014_44_6_3.
Дидактико-методичне забезпечення контролю та оцінювання навчальних досягнень молодших школярів на засадах компетентнісного підходу : колект. моногр. / О. Я. Савченко, Н. М. Бібік, Т. М. Байбара, М. С. Вашуленко, Н. С. Коваль. - Київ : Пед. думка, 2012. - 191 c.
Козел Л. Особливості діяльності вчителя при застосуванні безбального оцінювання навчальних досягнень молодших школярів [Електронний ресурс] / Л. Козел // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2014. - № 10(1). - С. 62-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2014_10(1)__11.
Лов'янова І. В. Теоретичні основи контролю знань в умовах рівневого навчання / І. В. Лов'янова, А. М. Капіносов // Наша шк. - 2009. - № 6. - С. 76-77.
Никончук Н. О. Вплив соціального оточення на розвиток здібностей молодших школярів [Електронний ресурс] / Н. О. Никончук // Наука і освіта. - 2014. - № 5. - С. 254-260. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_5_48.
Орієнтовні вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти інваріантної складової навчального плану (1–4 класи) [Електронний ресурс] // Початкова школа. - 2014. - № 4. - С. 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psh_2014_4_3.
Остапчук С. С. Оцінювання навчальних досягнень учнів у вітчизняній педагогічній теорії й практиці кінця ХІХ – 40-х років ХХ ст.: історіографія та джерела дослідження [Електронний ресурс] / С. С. Остапчук // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 507-513. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_103.
Павлова С. О. Науково-теоретичні аспекти оцінювання сформованості предметних компетентностей молодших школярів [Електронний ресурс] / С. О. Павлова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2015. - Вип. 42. - С. 488-493. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2015_42_67.
Предик А. А. Генеза оцінювання в початковій школі України: теоретико-методологічний аспект : навч. посіб. / А. А. Предик, І. С. Руснак ; Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. - 3-тє вид., допов. - Чернівці : Черемош, 2015. - 314 c.
Предик А. Пошуки шляхів збагачення засобів оцінювання успішності молодших школярів / А. Предик // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2010. - № 3. - С. 45-52.
Предик А. А. Проблема оцінювання навчальної діяльності учнів початкової школи в Україні (50-ті - 90-ті роки ХХ століття) [Електронний ресурс] : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / А. А. Предик ; Київ. міс. пед. ун-т ім. Б. Д. Грінченка. - Київ, 2009. - 20 c. - Режим доступу: http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=ARD&P21DBN=ARD&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Z21ID=&Image_file_name=DOC/2009/09paaurs.zip.
Предик А. А. Теоретичні засади оцінювання навчальної діяльності шестирічних школярів / А. А. Предик // Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М. Коцюбинського. Сер. Педагогіка і психологія : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 22. - С. 82-87.
Романова І. А. Процес оцінювання в початковій школі [Електронний ресурс] / І. А. Романова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 28. - С. 413-420. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_28_65.
Савченко О. Я. Дидактика початкової освіти : підруч. для ВНЗ / О. Я. Савченко. - Вид. 2-ге. - Київ : Грамота, 2013. - 503 c.
Стецюк Ю. В. Система оцінювання знань школярів: історичний аспект / Ю. В. Стецюк // Освіта на Луганщині. - 2008. - № 2. - С. 41-45.
Формування предметних компетентностей в учнів початкової школи : монографія / Н. М. Бібік, М. С. Вашуленко, В. О. Мартиненко, Н. С. Коваль, О. Ю. Прищепа ; НАПН України, Ін-т педагогіки. - Київ : Пед. думка, 2014. - 343, [2] c.
Хохліна О. Теоретичні засади удосконалення змісту освіти школярів із порушеннями інтелекту на перетині століть [Електронний ресурс] / О. Хохліна // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 2. - С. 28-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DLog_2014_2_5.
Чупахіна С. В. Проблеми оцінювання навчальних досягнень дітей 6 - 7-річного віку у закладах освіти України (друга половина XX - початок XXI ст.) [Електронний ресурс] : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / С .В. Чупахіна ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2007. — 19 с. - Режим доступу: http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=ARD&P21DBN=ARD&Z21ID=&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=DOC/2007/07csvdpp.zip.
Шукалова О. С. Розвиток пізнавального інтересу молодших школярів в умовах контролю та оцінювання навчальної діяльності [Електронний ресурс] / О. С. Шукалова // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Психологія. - 2013. - № 1065, вип. 52. - С. 164-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhIPC_2013_1065_52_38.
Ярова О. Національна політика та виклики в початковій математичній освіті країн Європейського союзу [Електронний ресурс] / О. Ярова // Молодь і ринок. - 2014. - № 8. - С. 23-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_8_7.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 5.11.2016 21.41.00 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.206891 seconds