Катерина спрашивает:
Добрий день! Допоможіть, будь ласка, підібрати інформацію до курсової роботи на тему: "Особливості сучасного уроку читання в початковій школі". Дякую!
Наш ответ:
Доброго дня, Катерино! Для вас підготовлено список таких видань:
Алакоз, Олена.Навчання школярів швидкісного читання // Початкова школа. - 2011. - № 6. - С. 12-14. - Бібліогр.: с. 14.
Білоконна, Ніна.Виховні можливості уроків літературного читання // Початкова школа. - 2015. - № 10. - С. 38-41. - Бібліогр.: с. 41-42.
Білоножко, Юлія. Орієнтовні тематичні тестові контрольні роботи з літературного читання у 2 класі // Початкова школа. - 2016. - № 4. - С. 21-25.
Бондаренко, О. В.Тренувальні вправи з розвитку техніки читання : [для молодших школярів] // Початкове навчання та виховання. - 2012. - № 16-18. - С. 78-84.
Григорчук, Алла. Сучасні методи та прийоми проведення занять з позакласного читання : (2-4 класи) // Початкова школа. - 2010. - № 5. - С. 17-21. - Бібліогр.: с. 21.
Дехтяренко, О. Л. Впровадження інтерактивних технологій при формуванні навичок швидкочитання : початкова школа XXI сторіччя // Розкажіть онуку. - 2010. - № 9. - С. 7-34.
Демиденко, О. М.Урок читання : (4-й клас) : [конспект] // Початкове навчання та виховання. - 2012. - № 2-3. - С. 19-20.
Дорофєєва, Тетяна. Розділові знаки - ноти для читання і письма // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2011. - № 1. - С. 8-10. - Бібліогр.: с. 10.
Євтушенко, Е. О.Інтегрований урок української мови та читання : (3-й клас) : [конспект] // Початкове навчання та виховання. - 2012. - № 2-3. - С. 15-18. - Бібліогр.: с. 18.
Іванова Лідія. Система вправ з удосконалення техніки читання // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2005.- №18. - Вкладка.- С.1-16.
Кідиба О.Є. Кросворди до підсумкових уроків з читання у 4 класі // Бібліотечка вчителя початкової школи. - 2002.- 6. - Вкладка.- С.21-28.
Колесник, Лідія.Інтерактивні методи навчання на уроках читання // Початкова школа. - 2014. - № 1. - С. 22-25. - Бібліогр.: с. 25.
Красна, Лариса. Перспективний метод залучення молодших школярів до активного домашнього читання книжок - локальний буккросинг // Початкова школа. - 2014. - № 7. - С. 14-16.
Куцоконь, Наталія.Словниково-логічні завдання на уроках читання // Початкова школа. - 2012. - № 6. - С. 11-15. - Бібліогр.: с. 15.
Литвинова, Н. О. Розвивальні творчі вправи на уроках української мови та читання : цікава дидактика : [методичні поради, тренувальні та розвивальні творчі вправи] // Початкове навчання та виховання. - 2012. - № 6. - С. 9-22. - Бібліогр.: с. 22.
Мартиненко, Валентина. Оновлення змісту літературного читання у контексті компетентнісного підходу // Початкова школа. - 2012. - № 10. - С. 20-24. - Бібліогр.: с. 24.
Мартиненко, Валентина. Врахування особливостей художніх текстів у процесі моделювання уроків літературного читання у 2-4 класах // Початкова школа. - 2015. - № 11. - С. 34-39. - Бібліогр.: с. 39.
Мацько, Зоя. Нетрадиційні завдання для підсумкових уроків читання в 4 класі : методика навчання // Початкова школа. - 2012. - № 12. - С. 17-19.
Науменко Віра. Яким повинно бути читання в початкових класах // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2002.- 8. - С.4-5.
Науменко, Віра. Робота з пошуковою таблицею в системі формування навички читання в учнів // Початкова школа. - 2010. - № 6. - С. 15-16.
Олійник, Ганна.Підсумкові уроки читання. Інтерактивні форми роботи : 3-й клас // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2012. - № 41. - Наша вкладка. - Готуємося до уроку. - С. 1-12. - Бібліогр.: с. 12.
Омельченко Світлана. Розвиток мислення та фантазії на уроках читання // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2005.- №41. - С.5-9.
Петренко Ірина Віталіївна.Нестандартні уроки читання у початковій школі : Творчі доробки учасників Всеукраїнського конкурсу "Вчитель року - 2000" // Бібліотечка вчителя початкової школи. - 2001.- 1. - Вкладка.- С.4-56.
Платова Н.Літературні ігри на уроках читання : Граючись навчаємось // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2002.- 4. - С.5.
Прокопець, Любов. Використання технології ситуативного моделювання на уроках читання // Початкова школа. - 2013. - № 10. - С. 21-23. - Бібліогр.: с. 23.
Рубан, Катерина. Використання ІКТ на уроках читання // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2012. - № 41. - С. 3-4.
Савченко, Олександра.Метод проектів на уроках літературного читання // Початкова школа. - 2015. - № 11. - С. 26-31.
Свінціцька, Людмила. Формування діалогічного мовлення на уроках читання : 3-й клас // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2007. - № 33-34. - С. 18-26.
Сидоренко, Наталія. Використання інформаційно-компьютерних технологій на уроках читання : (3 клас) // Початкова школа. - 2012. - № 11. - С. 19-21.
Суржук Тетяна. Підвищення інтересу учнів до уроків читання // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2005.- №38. - С.14-16.
Ткачук, Галина. Формування читацької самостійності на основному етапі позакласного читання : [за творами Лесі Українки] // Початкова школа. - 2013. - № 6. - С. 7-10. - Бібліогр.: с. 10.
Трунова, Валентина.Види уроків позакласного літературного читання у 3-4 класах і методика їх проведення // Початкова школа. - 2013. - № 3. - С. 20-22. - Бібліогр.: с. 22.
Улановська Валентина Антонівна. Цікавинки на уроках читання : [Добірка статей] // Бібліотечка вчителя початкової школи. - 2002.- 3. - С.1-79.
Фенцик, Оксана.Повноцінне сприйняття молодшими школярами художніх творів на уроках літературного читання // Початкова школа. - 2011. - № 11. - С. 9-14. - Бібліогр.: с. 14.
Фенцик, Оксана. Методика аналізу ліричного твору на уроках літературного читання : методика навчання // Початкова школа. - 2012. - № 12. - С. 19-23. - Бібліогр.: с. 23.
Чехместрук, Г. Й.Дидактичні ігри на уроках української мови, читання : цікава дидактика : [методичні поради, добірка ігор] // Початкове навчання та виховання. - 2012. - № 33. - С. 2-12. - Бібліогр.: с. 12.
|