Анна запитує:
Доброго дня! Допоможіть, будь ласка, знайти матеріали на тему "Форми і методи навчання молодших школярів". Буду дуже вдячна!
Наша відповідь:
Доброго дня, Анно! Пропонуємо вашій увазі матеріали вказаної теми:
1. Івасів, Іванна.
Словниковий розмай.1-й клас / Іванна Івасів // Початкова освіта. - 2016. - № 1 (січень) . - С. 19-35
2. Алакоз О.
Навчання школярів швидкісного читання / Олена Алакоз // Початкова школа. - 2011. - № 6. - С. 12-14. - Бібліогр.: 7 назв.. - Бібліогр.: 7 назв.
Наведено вправи для формування навичок техніки читання.
3. Білик В.
Проектна діяльність - основа розвитку творчих здібностей молодших школярів / Віра Білик // Початкова школа. - 2013. - № 5. - С. 6-8.
У статті розкривається сутність методу проектів - одного із видів інноваційної педагогічної діяльності.
4. Байнякшина О.Є
Метод проектів як засіб ефективного та якісного навчання молодших школярів / О.Є Байнякшина // Початкове навчання та виховання. - 2013. - № 30. - С. 23-30
5. Борщ О.
Впровадження змісту ігрового навчання в педагогічну практику / Ольга Борщ // Початкова школа. - 2011. - № 7. - С. 39-40. - Бібліогр.: 11 назв.. - Бібліогр.: 11 назв.
Розглядаються можливості впровадження ігрової діяльності у навчально-виховний процес.
6. Бучацька, Тетяна.
Формування комунікативної компетенції / Тетяна Бучацька // Початкова освіта. - 2014. - № 20 (жовтень). - С. 33-35. - Бібліогр. в кінці ст.. - Бібліогр. в кінці ст.
7. Варданян М.
Освітній буктрейлер як інноваційна технологія / Марина Варданян // Початкова школа. - 2015. - № 10. - С. 42-43. - Бібліогр.: 7 назв.. - Бібліогр.: 7 назв.
У статті розглянуто інноваційні технології для початкової школи, зокрема "освітній буктрейлер" (з власного досвіду Криворізького педагогічного інституту ДВНЗ "КНУ").
8. Веремійчик І.
Прикраси і сувеніри з утилізованих штучних матеріалів / Іван Веремійчик, Олександр Журба // Початкова школа. - 2016. - № 10. - С. 31-32
Описано досвід використання утилізованих пластмасових виробів на практичних заняттях з трудового навчання в початковій школі.
9. Водостой Л.Г.
Прийоми формування усних обчислювальних навичок у молодших школярів / Л. Г. Водостой // Початкове навчання та виховання. - 2016. - № 7-8. - С. 8-9
10. Гайдамака, Олена.
Особливості методики поліхудожнього виховання молодших школярів на уроках інтегрованого курсу "Мистецтво" / Олена Гайдамака // Початкова школа. - 2015. - № 12. - С. 26-31. - Бібліогр. в кінці ст.. - Бібліогр. в кінці ст.
11. Горбушко Т.Г.
Розвиток творчих здібностей молодших школярів / Т. Г. Горбушко // Початкове навчання та виховання. - 2013. - № 35-36. - С. 15-22
12. Гордійчук, Оксана.
Концептуально-методичні основи роботи над мультфільмами в початковій школі як вимога часу / Оксана Гордійчук // Початкова школа. - 2015. - № 5. - С. 6-9. - Бібліогр.: 9 назв.. - Бібліогр.: 9 назв.
Автор публікації визначає термінологічне поле окресленої теми та презентує концептуально-методичні основи роботи над мультиплікаційними фільмами в початковій школі, а саме: провідні принципи та психолого-педагогічні умови використання мультиплікації в навчально-виховному процесі з молодшими школярами; методичну систему, комплекс специфічних методів і прийомів роботи над мультиплікаційними фільмами в початковій ланці освіти та компетенції, якими внаслідок цього оволодіватимуть молодші школярі.
13. Грицюк О. І.
Інтерактивні технології навчання молодших школярів / О. І. Грицюк // Початкове навчання та виховання. - 2011. - № 8. - С. 2-17
14. Гула, Людмила.
Система роботи методичного об'єднання / Людмила Гула // Початкова освіта. - 2012. - № 44 (листопад). - С. 9-11. - Зміст: Тренінг. Розвиток критичного мислення молодших школярів.
15. Гуцан, Леся.
Автентична основа трудового виховання молодших школярів / Леся Гуцан // Початкова школа. - 2004. - № 7. - С. 53-55. - Бібліогр.: 7 назв.. - Бібліогр.: 7 назв.
16. Данілавічютє Е. А.
Методика викладання теми "Правопис" у молодших класах загальноосвітньої школи для дітей з ТПМ (тема: "Написання глухих і дзвінких приголосних") / Е. А. Данілавічютє // Дефектологія. - 2012. - № 1. - С. 6-13 : іл. - Бібліогр. в кінці ст.. - Бібліогр. в кінці ст.
17. Данілавічютє Е.
Методика викладання теми "Правопис" у молодших класах загальноосвітньої школи для дітей іх ТПМ / Е. Данілавічютє // Дефектологія. - 2011. - № 3. - С. 2-5
18. Дацко О. Б.
Можливості уроків читання у формуванні мовленнєвих умінь і навичок учнів початкових класів / О. Б. Дацко // Початкове навчання та виховання. - 2010. - № 34-35. - С. 2-10
19. Деркач, Олена.
Формування природоохоронного досвіду молодших школярів / Олена Деркач // Початкова освіта. - 2013. - № 28 (липень). - С. 6-15. - Бібліогр. в кінці ст.. - Бібліогр. в кінці ст.
20. Джелялова І.
Гра як один із методів виховання учнів початкової школи / Іванна Джелялова // Початкова школа. - 2016. - № 10. - С. 52
У статті наведено низку ігор, які доцільно використовувати у процесі виховання молодших школярів.
21. Забара, Людмила.
Ейдетика як метод розвитку пам’яті / Людмила Забара // Початкова освіта. - 2015. - № 1. - С. 13-14
22. Казімірова, Валентина.
Граймося з нами! / Валентина Казімірова // Початкова школа. - 2015. - № 1. - С. 46-47
Запропоновано опис кількох народних ігор, які в давнину були поширеними на Хмельниччині і у які з задоволенням граються школярі.
23. Калич, Галина.
Активізація пізнавального інтересу молодших школярів / Галина Калич // Початкова освіта. - 2011. - № 24. - С. 15-18
24. Кириленко, Валентина.
Використання методик для діагностики мотивації учіння молодших школярів / В. Кириленко // Початкова школа. - 2007. - № 11. - С. 40-44. - Бібліогр.: 11 назв.. - Бібліогр.: 11 назв.
Досвід використання діагностичних методів дослідження.
25. Коротун І. В.
Упровадження методу шести капелюхів мислення в роботі вчителя початкових класів / І. В. Коротун // Початкове навчання та виховання. - 2011. - № 1. - С. 2-6. - Бібліогр. в кінці ст.. - Бібліогр. в кінці ст.
26. Котелянець Н.
Проектний метод навчання молодших школярів / Н.Котелянець // Рідна школа. - 2001. - № 10. - С. 47-48
27. Кошова Н.І.
Упровадження інтерактивних технологій у практику початкової школи / Н. І. Кошова // Початкове навчання та виховання. - 2012. - № 34. - С. 2-8 : табл.
28. Кулик О.
Розвиток творчих здібностей молодших школярів / Оксана Кулик // Початкова школа. - 2011. - № 7. - С. 55-57.
Описано досвід роботи вчителя початкових класів Ніколайчук А. Д. Шепетівської СЗОШ № 2 щодо здібностей учнів початкових класів.
29. Літвінова, Олена.
Система музичного виховання молодших школярів / Олена Літвінова // Шкільний світ. - 2012. - № 19 (травень): Вкладка. - С. 5-9
30. Лобова О.
Виховуємо у співі / Ольга Лобова // Початкова школа. - 2012. - № 1. - С. 19-22. ; Початкова школа. - 2012. - № 2. - С. 33-35. - Бібліогр. в кінці ст.. - Бібліогр. в кінці ст.
Статтю присвячено розкриттю виховних ресурсів вокального компонента сучасного уроку музики в загальноосвітніх навчальних закладах. Проаналізовано виховний потенціал пісенного репертуару програми "Музика", а також форми і методи виховання молодших школярів у процесі вокальної роботи.
31. Мельник, Юрій.
Навчання алгоритмічної культури молодших школярів у комп'ютерно орієнтованому навчальному середовищі / Юрій Мельник // Початкова школа. - 2010. - № 2. - С. 50-53. - Бібліогр. : 7 назв.. - Бібліогр. : 7 назв.
Охарактеризовано ряд програмно педагогічних засобів за допомогою яких можна формувати алгоритмічну культуру учнів початкової школи.
32. Мельниченко І.М.
Формування громадянської та національної самосвідомості особистості в поліетнічному освітньому середовищі / І. М. Мельниченко // Початкове навчання та виховання. - 2016. - № 22-24. - С. 39-52. - Бібліогр. в кінці ст.. - Бібліогр. в кінці ст.
33. Митник, Олександр.
Психолого-педагогічні умови розвитку дитячої творчості в навчально-виховному процесі / Олександр Митник, Олександр Кочерга // Початкова школа. - 2014. - № 11. - С. 3-6
У статті наведено систему завдань, яка, на думку авторів, дозволить розвивати поняттєве, творче, дивергентне мислення і мовлення учнів. Описано результати впровадження даної системи в експериментальних закладах.
34. Митник, Олександр.
Технологія формування культури мислення молодшого школяра як організаційно-методичний інструментарій навчально-виховного процесу / О. Митник // Початкова школа. - 2007. - № 7. - С. 23-26
Технологія формування культури мислення молодшого школяра розглядається як динамічна система, що охоплює всі ланки навчально-виховного процесу.
35. Молчанова Т.О.
Розвиток читацьких компетентностей молодших школярів. Вправи та методичні поради / Т. О. Молчанова // Початкове навчання та виховання. - 2016. - № 15. - С. 14-18. - Бібліогр. в кінці ст.. - Бібліогр. в кінці ст.
36. Московчук О.В.
Розвиток пізнавальної активності молодших школярів у процесі вивчення геометричного матеріалу / О. В. Московчук // Початкове навчання та виховання. - 2012. - № 28. - С. 10-15
37. Немикіна Л.
Інтерактивні методи корекції усного і писемного мовлення молодших школярів із вадами мовлення / Л. Немикіна // Початкове навчання та виховання. - 2009. - № 30. - С. 2-22
38. Нечипоренко, Олена.
Таємниці Ейдетики. матеріали для вчителів, які мають намір допомогти своїм учням у навчанні / О. Нечипоренко // Психолог. - 2015. - № 21-22 (листопад). - С. 16-30 : мал. - Бібліогр.: 12 назв.. - Бібліогр.: 12 назв.
39. Опитувальник-характеристика молодшого школяра. Для обстеження неуспішних моодших школярів // Шкільному психологу. Усе для роботи. - 2012. - № 8. - С. 17-20
40. Остапенко О.
Методичні основи формування фізичних здібностей у молодших школярів / Олександр Остапенко // Початкова школа. - 2012. - № 5. - С. 57-59.
У статті розглядається методика формування фізичних здібностей учнів початкової школи (на базі досліджень І.Г. Петренка).
41. Паегліт І. А.
Методика розвитку в дітей молодшого шкільного віку об’ємного бачення технічних об’єктів / І. А. Паегліт // Педагогічний вісник. - 2014. - № 4. - С. 52-54
42. Паук, Людмила.
Компетентнісний підхід до організації навчальної та ігрової діяльності молодших школярів в умовах модернізації освіти / Людмила Паук // Початкова освіта. - 2009. - № 5-7. - С. 49-51
43. Побігач, Василь.
Формування читацьких навичок молодших школярів у процесі диференційованого підходу до навчання / Василь Побігач // Початкова освіта. - 2009. - № 5-7. - С. 25-27
44. Поліщук, Світлана.
Поєднання інтерактивних методик навчання з розвитком мотивації молодших школярів як умова підвищення ефективності навчання / Світлана Поліщук // Початкова освіта. - 2009. - № 5-7. - С. 34-37
45. Пономарьова, Катерина.
Компетентнісний підхід до перевірки усних видів мовленнєвої діяльності молодших школярів / Катерина Пономарьова // Початкова школа. - 2009. - № 12. - С. 6-14 ; Початкова школа. - 2009. - № 10. - С. 34-38
Надано систему завдань для перевірки усних видів мовленнєвої діяльності молодших школярів 1-2 класів. Об'єктами контролю є аудіювання, діалогічне мовлення, усний переказ і усний твір, читання.
46. Пономарьова, Катерина.
Реалізація компетентнісного підходу в навчанні молодших школярів української мови / Катерина Пономарьова // Початкова школа. - 2010. - № 12. - С. 49-52. - Бібліогр. в кінці ст.. - Бібліогр. в кінці ст.
В статті розглядаються аспекти реалізації компетентнісного підходу при вивченні української мови учнями 1-4 класів.
47. Потоцька, Тетяна.
Пропедевтичні елементи лексики, словотвору і морфології у процесі навчання грамоти / Т. Потоцька // Початкова школа. - 2008. - № 12. - С. 12-17. - Бібліогр.: 5 назв.. - Бібліогр.: 5 назв.
Аналіз підручника з навчання грамоти М.С. Вашуленка та Н.Н.Скрипченко
48. Прокопенко, Валентина.
Метод проектів як засіб креативно-пізнавальної діяльності молодших школярів / В. Прокопенко, Л. Князська // Початкова школа. - 2007. - № 5. - С. 43-46
Про основні завдання сучасної школи, основним з яких є створення інноваційного простору.
49. Сєдова Т.Д.
Використання медіаресурсів у наіонально-патріотичному вихованні молодших школярів / Т. Д. Сєдова, Л. П. Ампілогова, В. С. Рижкова // Початкове навчання та виховання. - 2016. - № 22-24. - С. 53-56
50. Саган О.
Інтерактивні методи навчання як засіб формування навчальних умінь молодших школярів / О.Саган // Початкова школа. - 2002. - № 3. - С. 20-21
51. Соняк, Наталія.
Формування у молодших школярів навичок роботи з текстовою інформацією. / Н. Соняк // Початкова школа. - 2007. - № 7. - С. 10-13
Про формування вмінь роботи з інформацією у молодших школярів.
52. Суслова, Тетяна.
Особливості використання інтерактивних методів навчання молодших школярів / Тетяна Суслова // Початкова освіта. - 2016. - № 20 (жовтень). - С. 4-29. - Бібліогр. в кінці ст.. - Бібліогр. в кінці ст.
53. Татаренко, Марина.
Театральний майстер-клас - лабораторія розвитку творчих здібностей молодших школярів : Проблеми дидактики / М. Татаренко // Рідна школа. - 2004. - № 6. - С. 52-53. - Бібліогр.: 9 назв.. - Бібліогр.: 9 назв.
54. Титаренко Н.
Взаємозв'язок фізичного і розумового виховання початківців / Н. Титаренко // Початкова школа. - 2013. - № 8. - С. 52-53.
Висвітлено 30-річний досвід вчителя фізичного виховання початкових класів Українського колежу ім. В. О. Сухомлинського Кащей Вікторії Борисівни.
55. Усатенко, Олена.
Перші кроки майбутнього школярика. Курс занять / Олена Усатенко // Психолог дошкілля. - 2015. - № 2 (лютий). - С. 20-37
56. Фаєнко Т.
Формування здоров‘язберігаючої компетентності молодших школярів (з досвіду роботи) / Т. Фаєнко // Початкове навчання та виховання. - 2009. - № 32. - С. 32-41
57. Фартушняк, Наталія.
Задача як снова розвитку математичних здібностей молодшого школяра / Наталія Фартушняк // Початкова освіта. - 2013. - № 12 (березень). - С. 15-19. - Бібліогр. в кінці ст.. - Бібліогр. в кінці ст.
58. Федусенко, Юрій.
Дидактична гра як засіб навчання іноземних мов молодших школярів: результати педагогічного експерименту / Юрій Федусенко // Рідна школа. - 2007. - № 11-12. - С. 30-33. - Бібліогр. в кінці ст. . - Бібліогр. в кінці ст.
59. Хохліна О.
Формування діяльності в процесі трудового навчання молодших школярів / О.Хохліна // Початкова школа. - 2000. - № 8. - С. 51-52
60. Чужа, Наталія.
Застосування інтерактивних способів вивчення українських народних паремій у початковій школі / Н. Чужа // Початкова школа. - 2012. - № 8. - С. 60-62. - Бібліогр.: 6 назв.. - Бібліогр.: 6 назв.
У статті розглядається проблема застосування інтерактивних технологій у процесі вивчення українських народних загадок, прислів'їв та приказок у початковій школі; подається стислий опис форм, методів та прийомів роботи з українським паремійним матеріалом.
61. Шило Л.В.
Нестандартний урок як засіб підвищення пізнавальної активності молодших школярів на уроках рідної мови / Л. В. Шило // Початкове навчання та виховання. - 2016. - № 4-5. - С. 2-5. - Бібліогр. в кінці ст.. - Бібліогр. в кінці ст.
62. Школьнік, Серафима.
Казки Василя Сухомлинського в музичному навчанні молодших школярів / С. Школьнік, Т. Бесшапошникова // Мистецтво та освіта. - 2013. - № 4. - С. 6-8
Обгрунтовується доцільність застосування музичних казок-інсценівок як художньо-естетичного засобу в навчально-виховній роботі в початковій школі на прикладі літературних творів В. О. Сухомлинського, музично інтерпретованих авторами відповідно до особливостей сприймання і виконання молодшими школярами
63. Шорохова В.
Працездатність та втомлюваність молодших школярів під час розумового навантаження / В. Шорохова // Класний керівник. - 2009. - № 21. - С. 7-24
64. Якушова, Оксана.
Старовинна гра "Танграм". 1-й клас / Оксана Якушова // Початкова освіта. - 2011. - № 4. - С. 9-11
65. Яновська Т.
Формування мислення молодшого школяра в процесі розвивального навчання / Т. Яновська // Обдарована дитина. - 2006. - № 4. - С. 21-24. - Бібліогр.: 9 назв.. - Бібліогр.: 9 назв.
|