Доброго часу доби! Допоможіть,будь ласка, підібрати літературу до дисертаційного дослідження на тему:"Формування готовності майбутніх медичних сестер-бакалаврів до професійної діяльності на засадах праксеологічного підходу"(спеціальність 13.00.04). Ключові слова та наближені теми:професійна підготовка майбутніх молодших
медичних спеціалістів у медичних навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації;педагогічні умови формування готовності
майбутніх молодших медичних спеціалістів до професійного самовдосконалення; зміст і технології професійної підготовки майбутніх молодших медичних спеціалістів.
А також літературу до теми:"Підготовка педагогів з питань реалізації здоров"язбережувального компоненту у системі післядипломної педагогічної освіти".Ключові поняття:здоров’я, здоров’язбережувальна діяльність, науково-методичний супровід, післядипломна педагогічна освіта; Підготовка вчителя у системі післядипломної освіти ;ВИВЧЕННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ І МЕТОДИСТІВ У СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ; готовність педагогів до здоров"язбережувальної діяльності.
Доброго дня, Наталіє!
За "Правилами..." довідки ми відповідаємо лише на одне запитання протягом дня. Пропонуємо інформацію до теми №1:
1. Данюк М. І Педагогічна система виховання милосердного ставлення майбутніх медичних сестер до пацієнта [Електронний ресурс] / М. І Данюк // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2016. - № 2. - С. 245-253. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2016_2_32.
2. Джулай Л. Моделювання інтеграції знань у підготовці молодших медичних сестер у професійно-технічних навчальних закладах / Л. Джулай // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2013. - № 1. - С. 44-50.
3. Закусилова Т. О. Педагогічні умови формування основ професіоналізму майбутніх медичних сестер у процесі фахової підготовки [Електронний ресурс] / Т. О. Закусилова // Молодий вчений. - 2016. - № 7. - С. 407-410. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_7_98.
4. Закусилова Т. Теоретичні засади формування у майбутніх медичних сестер професійної культури як складника професіоналізму [Електронний ресурс] / Т. Закусилова // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2016. - № 3. - С. 62-68. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2016_3_9.
5. Кравченко О. Професійна підготовка майбутніх медичних сестер у медичному коледжі: аксіологічний підхід [Електронний ресурс] / О. Кравченко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2013. - Вип. 6. - С. 69-74. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2013_6_9.
6. Кудрявцева Т. О. Ділова бліцгра як засіб підготовки майбутніх медичних сестер до вирішення проблемних ситуацій у професійній діяльності [Електронний ресурс] / Т. О. Кудрявцева // Збірник наукових праць Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. "Засоби навчальной та науково-дослідної роботи". - 2011. - Вип. 36. - С. 62-68. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_zntndr_2011_36_11.
7. Кудрявцева Т. О. Позааудиторна самостійна робота студентів як складова підготовки майбутніх медичних сестер до розв’язання проблемних ситуацій у професійній діяльності [Електронний ресурс] / Т. О. Кудрявцева // Збірник наукових праць Харківського університету Повітряних сил. - 2011. - Вип. 2. - С. 192-194. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZKhUPS_2011_2_48.
8. Кудрявцева Т. О. Теоретичні аспекти підготовки майбутніх медичних сестер до розв’язання проблемних ситуацій у професійній діяльності [Електронний ресурс] / Т. О. Кудрявцева // Теорія та методика навчання та виховання. - 2011. - Вип. 28. - С. 84-90. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ttmniv_2011_28_13.
9. Кузьмінський П. Й. Державне управління системою підготовки медичних сестер в Україні: вступ до проблеми [Електронний ресурс] / П. Й. Кузьмінський. // Державне управління: удосконалення та розвиток. - 2012. - № 5. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Duur_2012_5_19.
10. Кузьмінський П. Й. Механізми державного управління системою розвитку та реформування медсестринства в Україні : автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.02 / П. Й. Кузьмінський ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. - Київ, 2014. - 20 c.
11. Кузьмінський П. Й. Розвиток та особливості системи підготовки медичних сестер в Україні (огляд літературних джерел) [Електронний ресурс] / П. Й. Кузьмінський // Економіка та держава. - 2011. - № 12. - С. 126-128. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2011_12_37.
12. Лазько А. М. Перфекціонізм як ознака мотиваційної відповідальності майбутніх медичних сестер [Електронний ресурс] / А. М. Лазько // Наука і освіта. - 2014. - № 9. - С. 127-132. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_9_26.
13. Левківська С. М. Формування фахової компетентності майбутніх медичних сестер як наукова проблема [Електронний ресурс] / С. М. Левківська // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2014. - Вип. 1. - С. 124-131. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2014_1_26.
14. Лехан В. М. Експертна оцінка навчальних планів та програм підготовки молодших спеціалістів з вищою медичною освітою за спеціальністю "Лікувальна справа" [Електронний ресурс] / В. М. Лехан, О. П. Максименко, Н. О. Венгрин // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров'я України. - 2012. - № 3. - С. 66-70. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSG_2012_3_15.
15. Лукащук І. М. Теоретичні засади формування фахової компетентності майбутніх медичних сестер у медичному коледжі [Електронний ресурс] / І. М. Лукащук. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2015. - Вип. 1. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2015_1_11.
16. Маркович О. В. Формування професійної майстерності майбутніх медичних сестер шляхом алгоритмічного вирішення навчальних задач і завдань [Електронний ресурс] / О. В. Маркович // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Психологія і педагогіка. - 2008. - Вип. 11. - С. 116-123. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2008_11_16.
17. Невмержицька А. Л. Роль і місце технічної складової в системі професійної підготовки молодшого медичного спеціаліста [Електронний ресурс] / А. Л. Невмержицька // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2014. - Вип. 1. - С. 141-144. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2014_1_29.
18. Паласюк Г. Б. Ретроспективний аналіз становлення та розвитку системи професійної підготовки медичних сестер в Австрії [Електронний ресурс] / Г. Б. Паласюк // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2012. - Вип. 63. - С. 125-128. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2012_63_25.
19. Перепелиця А. Вплив здібностей на формування професійно важливих якостей майбутньої медичної сестри [Електронний ресурс] / А. Перепелиця // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 4. - С. 203-212. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_4_21.
20. Пономарюк Л. П. Організація самостійної роботи майбутніх молодших медичних працівників у процесі фахової підготовки [Електронний ресурс] / Л. П. Пономарюк // Наука і освіта. - 2013. - № 1-2. - С. 202-204. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_1-2_53.
21. Пономарюк Л. П. Професійна спрямованість та її вплив на формування відповідальності молодшого медичного спеціаліста в процесі фахової підготовки [Електронний ресурс] / Л. П. Пономарюк // Наука і освіта. - 2015. - № 5. - С. 96-101. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2015_5_18.
22. Селятенко О. В. Підготовка майбутніх медичних сестер до самоосвітньої діяльності як педагогічна проблема [Електронний ресурс] / О. В. Селятенко // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 1.40. - С. 125-127. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2013_1.
23. Солодовник О. В. Основні аспекти концепції фахової підготовки молодшого медичного спеціаліста, здатного до безперервного професійного самовдосконалення [Електронний ресурс] / О. В. Солодовник // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 21-25. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mosv_2016_3_7.
24. Снісар О. Особливості впровадження методів проблемно-модульної технології у професійну підготовку молодших медичних спеціалістів [Електронний ресурс] / О. Снісар // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Сер. : Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 107(2). - С. 160-167. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2012_107(2)__25.
25. Чернишенко Т. І. Підготовка медичних сестер з паліативної допомоги в Україні [Електронний ресурс] / Т. І. Чернишенко // Реабілітація та паліативна медицина. - 2015. - № 2. - С. 78-82. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/rpm_2015_2_13.
26. Шатило В. Й. Удосконалення підготовки медичних сестер в Україні [Електронний ресурс] / В. Й. Шатило, В. З. Свиридюк, П. В. Яворський // Україна. Здоров'я нації. - 2013. - № 3. - С. 93-96. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uzn_2013_3_19.
27. Яворська Г. Х. Професійна підготовка молодших медичних спеціалістів як педагогічна проблема / Г. Х. Яворська, Л. П. Пономарюк // Наука і освіта. - 2012. - № 1. - С. 87-89.
28. Яроцька Т. В. Проблеми спеціальної підготовки медичних сестер у ВМНЗ І–ІІ рівня акредитації Дніпропетровської області [Електронний ресурс] / Т. В. Яроцька, Л. В. Пойда // Реабілітація та паліативна медицина. - 2015. - № 1. - С. 116-117. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/rpm_2015_1_39.
Стосовно другого питання: див. відповідь – Віртуальна бібліографічна довідка – Розширений пошук – Пошук за: Номером запитання - 29275, 31793, 39893 або зробіть повторний запит. Будемо раді відповісти.