Допоможіть, будь ласка, зі списком літератури до контрольної роботи "Історичні етапи розвитку маркетингу"
Доброго дня, Катерино!
Пропонуємо Вам переглянути наступні джерела:
Звягінцева О. Б. Становлення й розвиток теорії та практики маркетингу в Україні [Електронний ресурс] / О. Б. Звягінцева // Економіка промисловості. - 2011. - № 1. - С. 21-27. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/econpr_2011_1_6.
Зеленкова М. М. Еволюція поняття політичного маркетингу [Електронний ресурс] / М. М. Зеленкова // Вісник СевНТУ. Сер. : Політологія. - 2013. - Вип. 145. - С. 81-85. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsntupol_2013_145_19.
Ілляшенко С. М. Інновації у маркетингу і менеджменті : монографія / С. М. Ілляшенко, В. В. Божкова, Т. А. Васильєва, М. П. Денисенко, Л. В. Жарова ; ред.: С. М. Ілляшенко. - Суми : Папірус, 2013. - 615 c.
Кордубайло Г. В. іЕтапи розвитку інтернет маркетингу промислових підприємств [Електронний ресурс] / Г. В. Кордубайло, В. І. Чиж // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2014. - № 8. - С. 78-82. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2014_8_17.
Корчинська О. А. Розвиток та сутність банківського маркетингу [Електронний ресурс] / О. А. Корчинська, М. Ю. Веселова // Вісник Академії праці і соціальних відносин Федерації профспілок України. - 2014. - № 3-4. - С. 59-62. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/VAPSV_2014_3-4_11.
Кудирко Л. Еволюція міжнародного маркетингу [Електронний ресурс] / Л. Кудирко // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2013. - № 1. - С. 39-54. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2013_1_6.
Мамалига С. В. Сучасні напрямки розвитку маркетингу [Електронний ресурс] / С. В. Мамалига, К. М. Чорнокозинська // Економіка і управління. - 2012. - № 3. - С. 72-77. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2012_3_15.
Матвєєва А. С. Сутність та історія формування мережного маркетингу [Електронний ресурс] / А. С. Матвєєва // Управління розвитком. - 2014. - № 5. - С. 38-40. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2014_5_19.
Нагорняк Т. Л. Політико-партійний ринок та маркетинг в Україні: етапи становлення та розвитку [Електронний ресурс] / Т. Л. Нагорняк, А. Ф. Руденко // Панорама політологічних студій. - 2013. - Вип. 10. - С. 139-147. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pps_2013_10_19.
Неуров І. В. Маркетингова логістика: історичні аспекти та перспективи розвитку [Електронний ресурс] / І. В. Неуров // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2014. - № 811. - С. 253-258. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2014_811_40.
Оберемок С. В. Інструменти та технології маркетингу: еволюція та розвиток на випередження [Електронний ресурс] / С. В. Оберемок // Траектория науки. - 2015. - Т. 1, № 2-3. - С. 2.9-2.20. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/trna_2015_1_2-3_4.
Орлов П. А. Маркетинг : навч. посіб. для ВНЗ / П. А. Орлов, С. І. Косенков, Г. О. Холодний, Т. П. Прохорова, В. І. Рожко ; Харк. нац. екон. ун-т. - Харків : ІНЖЕК, 2012. - 525 c.
Пастернак О. І. Ключові тенденції розвитку маркетингу територій: міжнародний досвід та уроки для України [Електронний ресурс] / О. І. Пастернак // Регіональна економіка. - 2014. - № 4. - С. 212-220. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/regek_2014_4_26.
Пацалюк К. О. Історія становлення маркетингу та маркетингових комунікацій [Електронний ресурс] / К. О. Пацалюк // Вісник [Київського інституту бізнесу та технологій]. - 2015. - Вип. 3. - С. 71-74. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkib_2015_3_16.
Писанець К. К. Маркетингові стратегії розвитку на ринку послуг [Електронний ресурс] / К. К. Писанець, А. В. Гаврилюк, О. С. Євсєйцева. // Технології та дизайн. - 2016. - № 1. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2016_1_5.
Пшинка Г. В. Аналіз історичного досвіду маркетингової діяльності в контексті його використання в сучасній українській практиці [Електронний ресурс] / Г. В. Пшинка // International scientific journal. - 2016. - № 4(2). - С. 89-93. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2016_4(2)__27.
Ревенко С. О. Основні положення розвитку маркетингу [Електронний ресурс] / С. О. Ревенко // Агроінком. - 2008. - № 1-2. - С. 11-17. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/agroincom_2008_1-2_4.
Рибачук Н. В. Підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності в історичному контексті / Н. В. Рибачук, Ліцзянь Лю, Т. О. Журко // Інвестиції: практика та досвід. - 2016. - № 6. - С. 48-53.
Сабецька Т. І. Історичні передумови становлення та сучасний стан ринку маркетингових досліджень в Україні [Електронний ресурс] / Т. І. Сабецька // Економіка і управління. - 2010. - № 4. - С. 126-132. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2010_4_23.
Сідельнікова В. К. Еволюція теорії маркетингу в сучасних умовах [Електронний ресурс] / В. К. Сідельнікова // Збірник наукових праць Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Економіка. - 2015. - Вип. 15. - С. 61-67. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_eko_2015_15_9.
Соломянюк Н. М. Еволюція теорії маркетингу [Електронний ресурс] / Н. М. Соломянюк // Економіка і регіон. - 2012. - № 4. - С. 210-213. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2012_4_42.
Тарлопов І. О. Еволюція маркетингу як теорії управління [Електронний ресурс] / І. О. Тарлопов // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2016. - № 1. - С. 30–34. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2016_1_7.
Ткаченко Н. О. Історичні аспекти становлення соціального маркетингу у фармації [Електронний ресурс] / Н. О. Ткаченко, Н. М. Червоненко // Запорожский медицинский журнал. - 2012. - № 2. - С. 107-110. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zmzh_2012_2_27.
Черданцева І. Г. Історичний розвиток концепцій торговельного маркетингу в Україні [Електронний ресурс] / І. Г. Черданцева, А. Я. Клипач. // Економіка. Управління. Інновації. - 2011. - № 2. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2011_2_56.
Юрчак О. Інбаунд маркетинг - новий напрямок чи еволюція "старого" маркетингу? [Електронний ресурс] / О. Юрчак // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 5. - С. 55-58. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2013_5_10.
Юрко І. В. Еволюція теорії маркетингу в контексті українських реалій [Електронний ресурс] / І. В. Юрко, О. Ю. Устьян // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2012. - № 3. - С. 127-131. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2012_3_27.
Юрко І. В. Сутність і еволюція поняття "управління маркетингом" як економічної категорії [Електронний ресурс] / І. В. Юрко, К. М. Краус // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2011. - № 2. - С. 100-104. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2011_2_22.