Добрий день. Порекомендуйте матеріал до теми реферату "Формування художньо-естетичних смаків на заняттях хореографічного гуртка ". Дякую.
Доброго дня! Пропонуємо скористатися наступною інформацією:
1. Благова Т. Організація педагогічного процесу в системі хореографічного аматорства в Україні / Т. Благова // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2012. - № 6. - С. 201-208. - Бібліогр.: 13 назв. - укp. - Досліджено особливості організації процесу в системі хореографічного аматорства в Україні у другій половині ХХ ст. Проаналізовано динаміку розвитку аматорських танцювальних гуртків у сфері культурно-просвітницьких закладів з метою залучення молоді до мистецтва хореографії, формування у гуртківців художнього смаку та розвитку у них фізичних якостей. Розглянуто основні форми організації танцювальних гуртків, завдання та зміст хореографічної підготовки учасників аматорських танцювальних колективів в системі клубної роботи.
2. Величко Н. А. Особливості естетичного виховання учнів у процесі хореографічної діяльності британських початкових шкіл [Електронний ресурс] / Н. А. Величко // Педагогічний альманах. - 2015. - Вип. 25. - С. 32-37. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2015_25_6
3. Водяна В. О. Педагогічне керівництво художньо-творчою діяльністю учнів загальноосвітніх шкіл у виховній технології культурно-мистецьких програм [Електронний ресурс] / В. О. Водяна // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2013. - № 4. - С. 65-71. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2013_4_15
4. Гончаренко Ю. В. Формування креативної сфери учнів початкових класів у процесі хореографічної діяльності [Електронний ресурс] / Ю. В. Гончаренко // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2014. - № 1. - С. 33-37. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2014_1_7
5. Гудовсек О. Ґенеза становлення естетичного виховання молодших школярів в закладах освіти художньо-естетичного спрямування в Україні [Електронний ресурс] / О. Гудовсек // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2012. - № 5(2). - С. 208-214. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2012_5(2)__33
6. Гусаченко Л. М. Естетичне виховання молодших школярів засобами хореографічного мистецтва [Електронний ресурс] / Л. М. Гусаченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 10(1). - С. 156-161. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/vluf_2013_10(1)__26
7. Елканова, Т. М. Народный танец как средство личностного развития / Т. М. Елканова, С. Х. Варзиев // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2010. - № 2. - С. 53-56. - Библиогр.: 4 назв.
8. Клюева, Светлана Дмитриевна. Эстетические эмоции в художественно-образной структуре эстетического искусства [Текст] / С. Д. Клюева // Наука і освіта = Science and education = Наука и образование : наук.-практ. журн. Південноукр. нац. пед. ун-ту ім. К. Д. Ушинського. - 2015. - № 7. - С. 49-54. - Бібліогр.: 18 назв
9. Линовицька А. О. Розвиток художньо-естетичного смаку майбутніх митців у контексті особистісно-орієнтованого та етнопедагогічного підходів [Електронний ресурс] / А. О. Линовицька // Молодий вчений. - 2016. - № 2. - С. 300-305. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_2_73
10. Мазур, Л. В. Художньо-естетичний смак майбутнього педагога-хормейстера та проблема його формування / Л. В. Мазур, Е. П. Печерська // Наука і освіта. - 2011. - № 5. - С. 101-104. - 5 назв.
11. Максименко А. І. Методика викладання народно-сценічного танцю в позашкільному навчальному закладі [Електронний ресурс] / А. І. Максименко // Актуальні питання мистецької освіти та виховання. - 2015. - Вип. 1-2. - С. 212-219. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmov_2015_1-2_22
12. Мочан Т. Виховний потенціал позашкільних закладів освіти Закарпаття в естетичному розвитку школярів [Електронний ресурс] / Т. Мочан // Гірська школа Українських Карпат. - 2013. - № 10. - С. 156-158. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/gsuk_2013_10_41
13. Мурована І. Аналіз програм з хореографічного навчання для загальноосвітніх та позашкільних закладів [Електронний ресурс] / І. Мурована // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Сер. : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 132. - С. 147-151. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2014_132_39
14. Павлюк Т. Ідеоністична, рекреаційно-оздоровча та виховна функції в системі хореографічного мистецтва / Т. Павлюк // Рідна шк. - 2009. - № 2/3. - С. 56-57. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.
15. Пагута Т. І. Роль естетичного виховання в розвитку особистості молодшого школяра [Електронний ресурс] / Т. І. Пагута // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Педагогіка і психологія. - 2013. - Вип. 39(4). - С. 108-115. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspo_2013_39(4)__18
16. Рахманіна В. Аналіз структури художньо-естетичного смаку [Електронний ресурс] / В. Рахманіна // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. - 2009. - Ч. 2. - С. 298-304. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2009_2_40
17. Суботницький І. М. Естетичне виховання молодших школярів через формування естетичних почуттів засобами мистецтва [Електронний ресурс] / І. М. Суботницький // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2014. - Вип. 2. - С. 58-61. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2014_2_13
18. Фролова, Т. І. Інноваційні підходи до формування художньо-естетичних смаків у школярів / Т. І. Фролова // Управління школою : науково-методичний журнал. - 2013. - N 28/30. - С. 39-43. - Бібліогр. у кінці ст.
19. Царьова Л. Особливості застосування традиційних організаційних форм у процесі естетичного виховання японських школярів [Електронний ресурс] / Л. Царьова // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Сер. : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 121(2). - С. 161-166. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2013_121(2)__41