Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45864
   


Автор запитання: Юля із міста: Суми :: Запитання: 40088  
Юля запитує:
Доброго дня! Допоможіть, будь ласка, знайти літературу на тему "Система мотивації вчителів в загальноосвітніх закладах". Заздалегідь дякую за роботу.
Наша відповідь:
БІБЛІОГРАФІЧНИЙ ПОКАЗЧИК КНИГ, ЩО НАДІЙШЛИ В БІБЛІОТЕКУ


1. Ігнатенко, Наталія.
Модель системно організованого процесу самоосвіти вчителя / Н. Ігнатенко, А. Ратушинська // Вища школа. - 2012. - № 10. - С. 51-59 : табл. - Бібліогр.: с. 58. - Бібліогр.: с. 58

2. Аргунова Е.В.
Мотивація до навчання в учнів початкової школи. / Е. В. Аргунова // Шкільному психологу. Усе для роботи. - 2014. - № 6. - С. 24-29


3. Баженова Л.В.
Мотивация профессионального самосовершенствования учителя / Л.В.Баженова // Практична психологія та соціальна робота. - 2002. - № 1. - С. 36-38


4. Бегеза Л.
Адаптація і мотиваційна сфера особистості як чинники професійної діяльності педагогічних працівників / Л. Бегеза // Управління школою. - 2007. - № 35. - С. 9-12. - Бібліогр. в кінці ст. (16 назв.). - Бібліогр. в кінці ст. (16 назв.)


5. Белецька С.
Мотивація як одна з умов формування економічної компетентності вчителів / С. Белецька // Економіка в школах України. - 2011. - № 6. - С. 5-8. - Бібліогр. в кінці ст.. - Бібліогр. в кінці ст.


6. Бернвальд, Тетяна.
Формування мотивації навчальної діяльності майбутніх учителів в умовах сьогодення / Т. Бернвальд // Рідна школа. - 2011. - № 11. - С. 60-64. - Бібліогр.: 12 назв.. - Бібліогр.: 12 назв.

7. Блінова О.
Відкритість як мотиваційна готовність майбутнього вчителя до педагогічного спілкування / О. Блінова // Педагогіка і психологія. - 2002. - № 1-2 . - С. 97-104. - Бібліогр.: 11 назв.. - Бібліогр.: 11 назв.


8. Візнюк С.Є.
Вернісаж педагогічних ідей. Як зробити урок ефективним / С. Є. Візнюк // Педагогічна майстерня. - 2013. - № 3. - С. 33-36


9. Вірна Ж.П.
Актуально-потенційні закономірності прояву стилів мотиваційно-смислової регуляції професійної реалізації педагогів / Ж.П. Вірна; С.Н. Зинченко // Практична психологія та соціальна робота. - 2004. - № 8. - С. 74-78 : граф. - Бібліогр.:9 назв.. - Бібліогр.:9 назв.


10. Валовик О.
Мотивація педагога як умова зростання професійної компетентності / О. Валовик // Управління школою. - 2009. - № 10. - С. 10-13. - Бібліогр. в кінці ст.. - Бібліогр. в кінці ст.


11. Волянюк Н. Ю.
Мотивационный компонент в структуре педагогической одаренности / Н. Ю. Волянюк, И. С. Потоцкая // Практична психологія та соціальна робота. - 2014. - № 7. - С. 7-13 : табл. - Бібліогр. : 12 назв.. - Бібліогр. : 12 назв.

12. Вороніна Г. В.
Вплив мотивації праці на розвиток самоменеджменту працівників у ЗНЗ / Г. В. Вороніна // Управління школою. - 2010. - № 32. - С. 14-19. - Бібліогр. в кінці ст.. - Бібліогр. в кінці ст.


13. Глюза О.А.
Создание эффективной системы мотивации учителей как условие обеспечения качества образования / О. А. Глюза // Управління школою. - 2014. - № 4-6. - С. 92-94 : табл.


14. Гончарик Н.
Подарувати учню крила / Н. Гончарик // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 4. - С. 8-10
Погляд автора на роль та місце вчителя в сучасній системі освіти.


15. Горовенко О.А.
Створення професійного портфоліо як засіб самопрезентації вчителя / О. А. Горовенко // Завучу. Усе для роботи. - 2012. - № 9-10 . - С. 2-5. - Бібліогр. 6 назв. - Бібліогр. 6 назв


16. Грищенко, Геннадій.
Мотиваційні аспекти якості освіти майбутніх учителів фізики / Геннадій Грищенко // Фізика та астрономія в школі. - 2010. - № 7-8. - С. 21-24. - Бібліогр. в кінці ст.. - Бібліогр. в кінці ст.
Готовність до педагогічної діяльності передбачає формування таких якостей особистості, що забезпечать майбутньому педагогу можливість усвідомлено і компетентно здійснювати професійну діяльність.


17. Д'яченко В.С.
Мистецтво навчання полягає... В умінні збуджувати... / В. С. Д'яченко // Педагогічна майстерня. - 2015. - № 8. - С. 35-38 ; Географія. - 2016. - № 3-4. - С. 3-7. - Бібліогр. в кінці ст.. - Бібліогр. в кінці ст.


18. Ділова гра "Створюємо урок". Моделювання діяльності вчителя та учнів на різних етапах уроку в 5 класі (Туве Янсон. Втілення у персонажах твору ідей доброти, щирості, сімейних стосунків) / М. Васильянц, О. Василішина, Г. Щокіна и др // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 6-7. - С. 7-11

19. Дараган, Тамара.
Роль учителя у формуванні позитивного ставлення учнів до навчання / Тамара Дараган // Початкова школа. - 2010. - № 4. - С. 69-70

20. Кікоть, Оксана.
Мотивація пізнавальної діяльності молодших школярів / Оксана Кікоть // Початкова освіта. - 2015. - № 20 (жовтень) . - С. 9-19


21. Капранова, Галина.
Як бути здоровим та успішним учнем. Науково-методичні рекомендації для вчителів / Галина Капранова // Здоров'я та фізична культура. - 2009. - № 11. - С. 3-47. - Зміст: Формування культури здоров‘я школярів - невідємна частина загальної культури ; Формування медико-біологічної та психологічної грамотності школярів ; Побудова процесу формування культури здоров‘я школярів на індивідуальній основі - запорука успішності учнів ; Здоров‘язберегаюча організація освітнього процесу


22. Кирильчук, Людмила.
Сформованість успішності учнів і педагогів у межах навчально-виховного процесу / Людмила Кирильчук // Директор школи. - 2015. - № 15-16 (серпень). - С. 62-84 : схеми


23. Климчук В.
Мотивація вчителів та учнів: чи існує зв‘язок? / В. Климчук // Обдарована дитина. - 2006. - № 1. - С. 23-26


24. Коваленко Л.А.
Інтерактивні змагання - мотивація для навчання / Л. А. Коваленко // Педагогічна майстерня. - 2016. - № 12. - С. 24-28. - Бібліогр. в кінці ст.. - Бібліогр. в кінці ст.


25. Колесникова Л. В.
Від мотивації на уроці до мотивації в житті. Роздуми вчителя математики / Л. В. Колесникова, В. М. Озерова // Математика в школах України. - 2010. - № 34-36. - С. 8-14. - Бібліогр. в кінці ст.. - Бібліогр. в кінці ст.


26. Критерии и уровни готовности будущего педагога к исследовательскрй деятельности / В.С. Лазарев, Ставринова Н.Н. // Педагогика. - 2006. - № 2 . - С. 51-59 : табл. - Бібліогр.: 11 назв. - Зміст: "Деятельность. Сознание. Личность". - Бібліогр.: 11 назв.


27. Кудина Ж.Л.
Создание эффективной системы мотивации учителя как условия развития его профмастерства / Ж. Л. Кудина // Управління школою. - 2014. - № 4-6. - С. 89-91. - Библиогр. в конце ст.. - Библиогр. в конце ст.


28. Куцевол, Ольга.
Особливості творчої методичної діяльності вчителя літератури / О. Куцевол // Дивослово. - 2006. - № 12. - С. 17-22. - Бібліогр.: 9 назв.. - Бібліогр.: 9 назв.

29. Ліворук, Ольга.
Особистісно зорієнтоване навчання і виховання / Ольга Ліворук // Школа. - 2009. - № 8. - С. 46-60. - Бібліогр. в кінці ст.. - Бібліогр. в кінці ст.


30. Луньова, Ірина.
Роль кафедри національного виховання в підвищенні освітньої мотивації учнів : З довіду роботи гімназії "Ерудит" м. Києва / І. Луньова // Рідна школа. - 2009. - № 7. - С. 56-59


31. Мартиненко, Світлана.
Підготовка вчителя початкових класів до діагностичної діяльності: реалії та перспективи / С. Мартиненко // Початкова школа. - 2008. - № 7. - С. 27-30. - Бібліогр.: 4 назв.. - Бібліогр.: 4 назв.

32. Митник, Олександр.
Діагностична основа технології розвитку інтелектуальної культури вчителя / О. Митник // Початкова школа. - 2008. - № 5. - С. 40-45
Інтелектуальний розвиток майбутнього педагога.


33. Молоканов Н.В.
Типологические особенности мотивационной сферы учителей / Н.В.Молоканов // Практична психологія та соціальна робота. - 2001. - № 5. - С. 5-15. - Библиогр.: 32 назв.. - Библиогр.: 32 назв.


34. Мотивація педагогів до ефективної діяльності та професійного розвитку // Школа. - 2009. - № 2. - С. 16-19


35. Назаренко Л. М.
Система формування громадянських цінностей учнівської молоді / Л. М. Назаренко // Виховна робота в школі. - 2010. - № 4. - С. 16-33. -


36. Пастух В. Т.
Формування творчої особистості вчителя фізики / В. Т. Пастух // Фізика в школах України. - 2011. - № 11-12. - С. 3-7. –

37. Пашковська, Наталія.
Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів. Майстер-клас для вчителів географії / Наталія Пашковська // Краєзнавство. Географія. Туризм. - 2016. - № 23. - С. 4-15. - Бібліогр. в кінці ст.. - Бібліогр. в кінці ст.


38. Пересипкіна О.В.
Педагогіка толерантності як концептуальна основа професійної діяльності вчителя / О. В. Пересипкіна // Основи здоров'я. - 2016. - № 10 (жовтень) . - С. 8-10


39. Прокопенко Л.Г.
Мотиваційний потенціал атестації педагогів / Л. Г. Прокопенко // Завучу. Усе для роботи. - 2013. - № 9-10. - С. 26-28. - Бібліогр. в кінці ст.. - Бібліогр. в кінці ст.


40. Прокопенко Л.Г.
Тренінг-гра "Хто він - справжній учитель?" / Л. Г. Прокопенко // Педагогічна майстерня. - 2013. - № 7. - С. 33-36 : табл.


41. Ройз, Світлана.
Непопулярно про мотивацію. Чому дитина не вчиться. Нотатки для батьків і вчителів, а також дорослих працівників і їхніх дорослих керівників / Світлана Ройз // Шкільний світ. - 2016. - № 17 (вересень). - С. 24-26


42. Румянцева М.І.
Мотивація в діяльності вчителя / М. І. Румянцева // Педагогічна майстерня. - 2013. - № 7. - С. 2-6 : табл.


43. Сметанина Т.
Стимули й антистимули / Т. Сметанина // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 5. - С. 82
В статті йдеться про роль вчителя як особистості в активізації навчальної діяльності учнів.


44. Стельмах А.Г.
Вплив мотивації на розвиток професійної компетентності педагогів / А. Г. Стельмах // Завучу. Усе для роботи. - 2012. - № 21-22. - С. 27-31 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.. - Бібліогр. в кінці ст.


45. Титов Н.А.
Мотивация педагогического творчества / Н. А. Титов // Химия в школе. - 2008. - № 10. - С. 22-27 : табл. - Библиогр. в конце ст.. - Библиогр. в конце ст.


46. Холявінська М.
Загальнокультурна та професійна самоосвіта / М. Холявінська // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 11. - С. 86-87

47. Шараевская Н.
Мотивация педагогов к использованию ИКТ / Н. Шараевская, Е. Кульчейко // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 10. - С. 23-25

48. Юзбашева Г. С.
Науково-методична готовність учителя до якісної освіти / Г. С. Юзбашева // Географія та економіка в сучасній школі. - 2012. - № 3. - С. 7-8. - Бібліогр.: 5 назв. - Бібліогр.: 5 назв

49. Юзбашева, Галина.
Підготовка вчителя хімії до упровадження диференційованого навчання / Галина Юзбашева // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2013. - № 5. - С. 20-22. - Бібліогр. в кінці ст.. - Бібліогр. в кінці ст.




Доброго дня! Пропонуємо інформацію по Вашій темі:
http://ru.osvita.ua/school/method/3958/

http://lubnyosvita.org.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=564:2015-03-19-07-56-

http://ua.textreferat.com/referat-10327-1.html

http://oldconf.neasmo.org.ua/node/537

.: Розділ: Загальні :: 20.01.2017 16.13.40 :.
.: Кіровоградська обласна універсальна наукова бібліотека ім. Д.І.Чижевського :.
   

Generated in 0.165213 seconds