Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 33 .:. Запитань у базі: 45744
   


Автор запитання: Бурова І.В. із міста: Маріуполь :: Запитання: 4018  
Бурова І.В. запитує:
Добрий день! Будь ласка, допоможіть знайти інформацію за темою "Соціально-психологічні аспекти створення позитивного іміджу фірми, організаціі, вузу". Буду вдячна за допомогу
Наша відповідь:
1.Палеха Ю.!.
Іміджологія: Навчальний посібник/ Юрій Палеха,; За заг. ред. З. І. Тимошенко; Європейський ун-т. -К.: Вид-во Європейського ун-ту, 2004. -322,[1] с. -Бібліогр. в кінці гла

2. Імідж школи на порозі ХХI століття: Практико зорієнтований посібник/ Гімназія ь 59 ім. О.М.Бойченка м.Києва; Ін-т педагогіки АПН України; Ін-т психології АПН України; За ред. І.Г.Єрмакова. -К., 1998 -
Ч.1. -1998. -382 с.

3.Кірсанов, Володимир Володимирович
Невідомий Поплавський/ Володимир Кірсанов,. -К.: Преса України, 2003. -266,[2] с
71.4(4УКР)
Рубрики: Менеджмент в культурі
Психологія управління
Іміджологія
4.Колесник, Олена
Формування позитивного іміджу освітнього закладу в системі "учень - учитель - управлінська команда"/ Олена Колесник // Директор школи, ліцею, гімназії. -2005. -№ 3. - С. 56-58. -Бібліогр.: 8 назв

5.Алайба Т.Е.
Студенты об имидже государственных и негосударственных вузов/ Т.Е. Алайба // Социологические исследования. -2004. -№ 2. - С. 93-97

6. Складові іміджу фірми // Податки та бухгалтерський облік. -2004. -2 лютого. - С. 29-37

7.Грабовська С.
Створення позитивного іміджу громадської організації засобами комунікаційного менеджменту/ С. Грабовська // Громадські ініціативи. -2002. -№ 3. - С. 22-27

8.Норіцина Н.
Формування іміджу як інтегрованої комунікації підприємства/ Н. Норіцина // Актуальні проблеми економіки. -2002. -№ 9. - С. 48-50. -Бібліогр.: 10 назв.

9.Уваров Н. Н.
Имидж руководителя системы образования/ Н.Уваров // Педагогика. -2001. -№ 7. - С. 63-66

10.Митник О.
Складові іміджу сучасного закладу освіти/ О.Митник // Початкова школа. -2000. -№ 7. - С. 51-54

11.Блинов А.
Роль внутреннего имиджа корпорации/ А.Блинов // Маркетинг. -1999. -№ 4. - С. 100-104

11.Дайновский Ю.
Приемы формирования имиджа фирмы/ Ю.Дайновский // Предпринимательство, хозяйство и право. -1999. -№ 6. - С. 50-52

12.Тесакова Н.
Имидж компании/ Н.Тесакова // Компьютер Пресс. -1998. -№ 9. - С. 189-201

13.Томилова М.
Модель имиджа организации/ М.Томилова // Маркетинг в России и за рубежом. -1998. -№ 1. - С. 51-58

14.Алешина И.
Корпоративный имидж:стратегический аспект/ И.Алешина // Маркетинг в России и

за рубежом. -1998. -№ 1. - С. 44-50

15.Блинов, А. О. Имидж организации как фактор ее конкурентоспособности [Текст] / А. О. Блинов, В. Я. Захаров // Маркетинг в России и за рубежом. — 2003. - № 4. — С. 35-44.

16.Доброхота, В. Моделирование «лица» компании [Текст] : как «о себе поведать миру» / В. Доброхота // Маркетолог. — 2002. — № 12. — С. 37-38.

17.Имидж фирмы [Текст] // Финансы и недвижимость. — 1996. — № 11. — С. 2

18.ttp://www.grin.spb.ru/page1.htm

19.http://abc.vvsu.ru/Str/MMM/01/imidjfirm/

20.http://www.proza.ru/texts/2004/12/22-194.html
Деловая репутация и имидж вуза как условие и результат качественного образования

.: Розділ: Економіка. Фінанси :: 4.11.2005 08.55.29 :.
.: Кіровоградська обласна універсальна наукова бібліотека ім. Д.І.Чижевського :.
   

Generated in 0.236943 seconds