Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 46228
   


Автор запитання: Світлана із міста: Ужгород :: Запитання: 40213  
Світлана запитує:
Добрий день. Допоможіть, будь ласка , підібрати матеріал до теми курсової роботи "Використання ІКТ на уроках історії і правознавства".Дякую.
Наша відповідь:
Доброго дня, Світлана!
Пропонуємо Вам наступний матеріал:
1. Андрусишин, Б. І. Методика викладання шкільного курсу "Основи правознавства" [Текст] : підручник / Б. І. Андрусишин, А. М. Гуз. - К. : Знання, 2008. - 302 с.
2. Зайченко, І. В. Педагогіка [Текст] : навчальний посібник для вищих навчальних закладів / І. В. Зайченко. - 2-е видання. - К. : Освіта України. - [Б. м.] : КНТ, 2008. - 528 с.
3. Мирошниченко, В. О. Організація проектної діяльності учнів на уроках історії в 10 класі [Текст]. Вип. 3(63) / В. О. Мирошниченко ; ред. К. О. Баханов. - Х. : Основа, 2009. - 157 с.
4. Нові технології навчання [Текст] : науково-методичний збірник. Вип. 64 / ред. О. А. Удод ; відп. за вип.: В. А. Радкевич, В. А. Скороходов, І. М. Стариков. - К. : Інститут інноваційних технологій і змісту освіти, 2010. - 156 с.
5. Ржепецький, Л. А. Формування національної самосвідомості учнів на уроках історії України [Текст] : монографія / Л. А. Ржепецький ; Інститут проблем виховання Національної академії педагогічних наук України. - Миколаїв : Іліон, 2010. - 148 с.
6. Старєва, А. М. Методика навчання історії: особистісно-орієнтований підхід [Текст] : навчальний посібник. Ч. 2 / А. М. Старєва. - (перевидання). - Миколаїв : Іліон, 2007. - 200 с.
*****
7. Барчук, В. Багаторівнева конструкція уроку з використанням ІКТ [Текст] / В. Барчук // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - N 12. - С. 32-33.
8. Бузько, В. Формуємо пізнавальний інтерес учнів засобами ІКТ [Текст] / В. Бузько // Інформатика. - 2014. - N 1. - С. 30-35.
9. Волуца, Л. Використання елементів інформаційно-комунікаційних технологій на уроках історії [Текст] / Л. Волуца // Історія України. - 2014. - N 9 . - С. 11-13.
10. Гаврилюк, Ж. Реалізація культурологічного змісту на уроках історії України у 8-9 класах [Текст] / Ж. Гаврилюк // Історія в рідній школі. - 2016. - N 5. - С. 29-34.
11. Гладун, Ю. Підвищення ефективності навчального процесу [Текст] / Ю. Гладун, К. Скрібцова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - N 11. - С. 24-29.
12. Заріцька, С. Формування навичок конструктивної діяльності учнів засобами ІКТ [Текст] / С. Заріцька, Н. Литвиненко // Інформатика. - 2014. - N 1. - С. 16-23.
13. Капустянська, О. Вебінари як нова освітня ІКТ [Текст] / О. Капустянська // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2015. - N 5. - С. 20-22.
14. Колісниченко, С. ІК-компетентність учителя історії [Текст] / С. Колісниченко // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2014. - N 7/8. - С. 51-55.
15. Коротаева, Е. В. Интерактивное обучение: мифы и реалии [Электронный ресурс] / Е. В. Коротаева // Школьные технологии. - 2013. - N 4. - С. 41-48.
16. Литвин, А. Традиційні та інноваційні форми організації навчально-виховного процесу [Текст] / А. Литвин // Інформатика. - 2014. - N 5. - С. 6-9.
17. Петрович, С. Д. Використання технології розвитку критичного мислення в процесі проведення освітнього хакатону [Текст] / С. Д. Петрович, Р. Б. Тичук // Комп’ютер у школі та сім’ї. - 2016. - N 5. - С. 16-20.
18. Сігітов, А. Сучасні інформаційно-комп’ютерні технології у процесі навчання історії: практичний аспект [Текст] / А. Сігітов // Історія України. - 2013. - N 11. -13-17. (вкладка).
19. Степанченко, М. Інформаційно-комунікаційне забезпечення навчання історії та правознавства [Текст] : практичний аспект / М. Степанченко // Історія України. - 2014. - N 20. -4-8. (вкладка).
20. Степанюк, И. В. Технология интерактивного обучения [Электронный ресурс] / И. В. Степанюк // Молодой ученый. - 2014. - N 1.
21. Хорунжа, Л. А. Комп’ютерна підтримка як засіб інформаційно-комунікативної технології навчання [Електронний ресурс] / Л. А. Хорунжа // Педагогіка та психологія : збірник наукових праць. - 2014. - N 46. - С. 288-294.
22. Шульга, О. Інформаційні технології як один із сучасних засобів навчання [Текст] / О. Шульга // Історія в школі. - 2013. - N 6. - С. 27-31.
23. Якушина, Е. В. Медиаобразование как средство обеспечения информационной защиты [Электронный ресурс] / Е. В. Якушина // Школьные технологии. - 2013. - N 1. - С. 114-122.
http://www.nbuv.gov.ua/old_jrn/Soc_Gum/Tvo/2012_3/025.pdf
Верисоча Л.М. ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ ТА ПРАВОЗНАВСТВА
http://www.moippo.mk.ua/attachments/article/1673/Брошура.Методист. Грицюк Л.А..pdf
Грицюк Л.А ОПТИМІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО – ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ З ІСТОРІЇ НА ОСНОВІ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО –КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
https://historyivankozak.nethouse.ua/articles/263582
Козак І. Використання ІКТ на уроках історії
http://magdenschool.ce-ya.com/z-dosvidu-roboti
Магден Ю. Опис досвіду роботи. Впровадження використання ІКТ на уроках «Правознавство».
http://ito.vspu.net/konference15/Telegunska.pdf
Тележинська А.О. ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ https://docs.google.com/presentation/d/1IdBO6ALsNGE04Yc7r2gfXMgoSC-HkVqLVR9CR4KS4Cc/edit#slide=id.p16
ІКТ на уроках історії
http://pedvistavka.at.ua/publ/kompetentnisna_osvita/istorija_i_pravoznavstvo/vikoristannja_ikt_jak_metod_stimuljuvannja_piznavalnoji_aktivnosti_uchniv_na_urokakh_istoriji/4-1-0-719
Кучеренко І. В. Використання ІКТ як метод стимулювання пізнавальної активності учнів на уроках історії
Бажаємо успіху!

.: Розділ: Освіта :: 10.02.2017 09.33.42 :.
.: Центральна бібліотека ім. М.Л.Кропивницького ЦБС для дорослих м. Миколаєва :.
   

Generated in 0.135562 seconds